משה נעים פוליטי מדיני

נתן אשל האמיץ להציץ והשר כחלון הפחדן מגבעת אולגה

בדבר אחד אני בטוח; שנינו משה כחלון ואני נולדנו בשכונה או לידה ב'מעברת אגרובנק'. אין ולא היה אף גבר פחדן בתקופת ילדותי בשכונת גבעת אולגה. מר כחלון בא מהשכונה שמעולם לא היו בה פחדנים. נכון היו כאלה כמו נתן אשל, שאולי "פחדו" לבקר בה. "איך יהיה מסוגל להנהיג? הפחדן מאולגה?" שאל נתן אשל המכונה מעתה "האיש האמיץ להציץ" אז יש לי חדשות בשבילך, מר כחלון, נולד כזה, מנהיג! של כולנו.
0
0
נתן אשל המטרידן המיני ומשה כחלון הפחדן מגבעת אולגה
נתן אשל המטרידן המיני ומשה כחלון הפחדן מגבעת אולגה

אם יש משהו שמקומם אותי היא הדבקת הכינוי שהוא ההיפך הגמור ולחלוטין ממה שהוא מייצג. להגיד על כחלון פחדן? זו באמת בדיחה אבל מה זה גרועה… הכי שיש ועוד מפיו של המטרידן הדוחה והמציצן לתחת מתחת לשמלות הנשים. אני “מכיר” את כב’ השר משה כחלון “הפחדן משכונת גבעת אולגה”, אני לא מכיר את נתן אשל שזכה לתואר המטרידן המיני והמציצן הגזען מהעיר תל אביב החרדית – אבל בדבר אחד אני בטוח; שנינו כחלון ואני נולדנו בשכונה או מאה מטרים ממנה ב’מעברת אגרובנק’. אין ולא היה אף גבר פחדן בתקופת ילדותי בשכונת גבעת אולגה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

כחלוֹן, יודע מה זה רחוב. פעם ברחוב של השכונה לא פחדו. לא מנחש ולא מ”נחש אנושי“. פעם מילה הייתה מילה. לא היה צריך חוזה. בזכות דאגתו לפרנסת בני ביתו, אמינותו וחריצותו מר משה כחלוֹן, לא שכח את השכונה גבעת אולגה שליד העיר חדרה, גם בשבוע שעבר, טרח בשעות הערב הקר ולמרות הלוח זמנים הצפוף שלו והתיישב והזדהה באוהל המחאה אצל ציקו וקנין, איש השכונה שלא פוחד מראש העיר חדרה, כי בגבעת אולגה, כידוע לא פוחדים.

כחלון, הפך ברבות הימים לגיבור שכונתי וגם גיבור של המדינה, הראוי לחיקוי, הקלפי החמיאה לו. מודל שכזה שיש לך עתיד גם אם גדלת באולגה, השכונה שלא הייתה צריכה כיפה על ראשה, כדי להיות ערבה ותומכת לחבר, לשכן במצוקת חוב כספי או כוס שמן לעוגת השבת

מן השכונה העלובה והמוזנחת בגלל העסקנים האימפוטנטים שבה גדלנו, היווה ומהווה עד עצם היום הזה כב’ השר משה כחלון, דוגמא לכך שאין דבר העומד בפני הרצון. גם לא לילד עם משפחה קשת יום, כמו רבים דומים למשפחתו בשנות ה-50 וה-60 בשכונת גבעת אולגה, המאושרת מהקוסקוס וקציצת המפרום העסיסית שהוגשו על שולחן השבת עם אבא אימא והאחים והאחיות המאושרים, שיהיו בריאים.

איך יהיה מסוגל להנהיג? הפחדן מאולגה?” הפך להיות שר האוצר של מדינת ישראל, מייסד ויושב ראש מפלגת כולנו וחבר הכנסת; כיהן בעבר כשר התקשורת (זוכרים את המאבק שלו בטייקונים של חברות הסלולר? את אומץ לבו שעורר השראה ודוגמא, לא? אתם מרגישים את תוצאות אומץ לבו עד היום בכיס שלכם, בחשבון הבנק שלכם וכ-שר הרווחה והשירותים החברתיים והיה בעבר גם חבר כנסת מטעם מפלגת הליכוד.

 נתן אשל המכונה מעתה “האיש האמיץ להציץ” אז יש לי חדשות בשבילך, מר כחלון, נולד כזה, מנהיג! של כולנו.

כחלון, לא פחד לעזור מנערותו למשפחתו בפרנסה בעשר אצבעותיו ממש הוא בנה את עצמו; למד, התגייס, התקדם רק בגלל דבר אחד; אומץ לבו. בזמן שכחלון, הביא פרנסה בעמל כפיים למשפחתו בשכונת גבעת אולגה ואילו נתן אשל, קיבל כ”ילד שמנת” של חינוכי עוטף, מגן ומקדם על חשבונו ו/או ממשכורתו של יהודה כחלון משלם המסים, אבא של משה כחלון בעל משפחה בת שבעה ילדים, שמימנו לאשל את לימודיו בישיבה התיכונית המסובסדת ומרופדת בתקציבים מדרשית נעם פרדס חנה שכונתה “אם הישיבות התיכוניות” ופעלה שנים רבות בפרדס חנה-כרכור למרבה צחוק הגורל, רבע שעה נסיעה משכונת גבעת אולגה.

אשל האיש האמיץ להציץ” מתחת לשמלת ר, עובדת לשכת ראש הממשלה, סיים אשל בבושת פנים את תפקידו בשירות המדינה ולא יעבוד בו בעתיד. הודו לאדוני, כי טוב.

לימים, התברר, כי הפחדןהילד מגבעת אולגה” מר כחלון, סיים תואר ראשון במדע המדינה ולימודים כלליים מאוניברסיטת חיפה, סיים לימודי משפטים במכללה האקדמית נתניה ולמד שמאות רכב במסגרת לימודי חוץ בטכניון. באפריל ומאי 2013 למד באוניברסיטת הרווארד שבארצות הברית בתוכנית לניהול מתקדם.

מעולם לא שמעתי ו/או קראתי, כי מר משה כחלון, זוכה אות אביר איכות השלטון (2011)’ שהוא פחדן. גם לא פחדן פוליטי, בכלל כחלון, פחדן? הגזמת נתן אשל אתה שמערכת היחסים בינך לבין האישה ר’ תוארה כ”חולנית ומופרעת” ואחר כך המורשע בדין משמעת איש רע שכמותך, חסר הגדרה מקצועית, עלאק, איש מינהל מכנה עצמו.

אשל מסר לתקשורת, כי; “השר כחלון, שר מצוין ואני מקווה שיעשה זאת עוד הרבה שנים במסגרת הליכוד, שם מעוניינים בו”. תתנצל מיד כמו גבר בפני כבוד השר משה כחלון ובפני כל ותיקי תושבי שכונת גבעת אולגה ואוהביה.

לסיכום, אצלנו בשכונה אולגה, למדנו להסתכל גם חצי הכוס המלאה. גם אם משה כחלון, היה שם מיליוני שקלים ברפורמות כלכליות וקמפיין פרסומי להאדרת שמו, הוא לא היה מנחש שטיפש אחד שזרק אבן, יגרום לרבבות רבות לשוב אל “כולנו” ולתמוך בו גם בבחירות הבאות.

מר כחלון בא מן השכונה שמעולם לא היו בה פחדנים. נכון היו כאלה כמו נתן אשל, שאולי “פחדו” לבקר בה. “איך יהיה מסוגל להנהיג? הפחדן מאולגה?” שאל נתן אשל המכונה מעתה האיש האמיץ להציץ” אז יש לי חדשות בשבילך, מר כחלון, נולד כזה, מנהיג! של כולנו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן