חדרה כבאות והצלה

מתחם מיקס חדרה אין ממצאים מה גרם לשריפה

*המשטרה סגרה את רחוב מוהליבר בחדרה בעקבות שריפה במתחם קניות במקום*.בעקבות שריפה בקומה שניה של מתחם קניות ברחוב מוהליבר פינת רחוב צה"ל בחדרה, נסגר לתנועה רחוב מוהליבר.עד כה לא דווח על נפגעים או לכודים.כוחות משטרה וכב"ה ממשיכים לפעול במקום.

פורסם על ידי ‏‎Michael Ohayon‎‏ ב שישי, 5 באוקטובר 2018
אין נפגעים למעט לוחם אש פונה במצב קל לבית החולים בעקבות שאיפת עשן ◄המתחם ברחוב צהל בעיר חדרה, נסגר לפי שעה לכל המבקרים ◄ראש עיריית חדרה; מוקדם לקבוע מה קרה ומיותר לפזר האשמות שווא כאלה או אחרות" ◄מרכז מסחרי MIXX חדרה, בבעלות איש העסקים מר קובי מימון, המדורג במעלה רשימת 100 העשירים של ישראל.
0
0

חוקרי שריפות ומהנדס מבנים (קונסטרוקטור | Constructor) הגיעו הבוקר שבת (כ”ז בתשרי, ה’תשע”ט) ל”מתחם הקניות מיקס חדרה” הממוקם מול תחנת שירותי כבאות והצלה ברחוב צהל בעיר לבדוק את הגורמים שהביאו לגרימתה ואת נזקי השריפה שפרצה אמש (ערב שבת) בקומה השנייה של המבנה בו גם בתי קולנוע בהקמה ולאחר רק 3 שעות כובתה על ידי 20 צוותי כיבוי, אך עדיין, קיים חשש לקריסת המבנה. אין נפגעים. למעט לוחם אש פונה במצב קל לבית החולים בעקבות שאיפת עשן. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

עיריית חדרה, מסרה לפי דקות אחדות, כי מתחם המיקס שחלקו עלה באש, יפתח כבר הערב מוצאי שבת מחדש עם החנויות שלא נפגעו בשריפה. בשלב זה, אזור רצפת הדק, יהיה סגור, כמו גם האזור בו נמצאות החנויות שנשרפו. העסקים האחרים כולל בתי הקפה – יפתחו, יחד עם יתר החנויות שמתחם.

דוברת התחנה האזורית חדרה של שירותי כבאות והצלה במחוז חוף, ברשות הארצית לכבאות והצלה, הגב’ מעיין מלכה, דיווחה לתקשורת; “לוחמי אש פעלו בזירת השריפה בשתי גזרות עבודה. עקב הנזקים הכבדים אשר נגרמו מקרינת החום האדירה, עלה אף חשש ליציבות של חלקים במבנה ולכן על פי דרישת גורמי הכבאות זומן למקום מהנדס מבנים (קונסטרוקטור).

מתחם "מיקס חדרה" - בלהבות
מתחם “מיקס חדרה” – בלהבות

מתחם MIXX-חדרה, גודר ונסגר לכל המבקרים, זאת בגין חשש ממשי, כי חלק מן המבנה בצידו הצפון-מזרחי, אשר ניזוק קשות יקרוס ויסכן את העוברים ושבים במקום.

‘רשות הכבאות’ שיגרה אל זירה השריפה, חוקרים הבוחנים את הנסיבות לשריפה, מהנדסים מטעם עירית חדרה ובעלי מתחם MIXX-חדרה, יבחנו גם מחר (ראשון) את הגורם לפרוץ השריפה הגדולה ואת עמידותו של המבנה ורמת הסיכון לקונים והמבקרים בסביבה.

עיריית חדרה, דיווחה, היום (שבת) כי בעקבות פניות רבות אל ראש העירייה מצד תושבים ולאור ההתלהמות ברשתות החברתיות ולאחר שיחה עם מפקד תחנת המשטרה, הודיע ראש העיר, כי החקירה רק בתחילתה ואין לפי שעה, כל ממצאים לידיעת או הבנת הסיבות שבגללן פרצה השריפה.

מתחם מיקס חדרה עולה באש
מתחם מיקס חדרה עולה באש

 “מוקדם לקבוע מה קרה ומיותר לפזר האשמות שווא כאלה או אחרות…”

ראש עיריית חדרה, הוסיף, כי; “כוחות ההצלה והמשטרה, החלו הבוקר (שבת) בבדיקה וחקירה ועדיין מוקדם לקבוע מה גרם לשריפה.

מוקדם לקבוע מה קרה ומיותר לפזר האשמות שווא כאלה או אחרות”.

מפקד תחנה אזורית של תחנת שירותי כבאות והצלה-חדרה, טפסר יששכר תוהמי וראש עיריית חדרה, ביקרו בזירה ועמדו אחר מאמצי הכיבוי. הנזקים במתחם כבדים.

המרכז המסחרי MIXX בעיר חדרה, שבבעלות איש העסקים מר קובי מימון (63), המדורג במעלה רשימת 100 העשירים של ישראל ובעל חברת הנדלן, פוליגון, הנסחרת בבורסה על פי שווי של כ-125 מיליון שקל.

פוליגון, מחזיקה במעט נכסים – שני מגרשים באדמה חקלאית בעיר פתח תקוה בסמוך לצומת ירקונים, קרקע בעיר חיפה ובעיר חדרה מרכז מסחרי MIXX דו־קומתי בשטח של 22 אלף מטרים ריבועים, שהקמתו הושלמה בשנת 2011 בהשקעה של 90 מיליון שקל.

חב’ פוליגון, חתמה ביולי 2017, על הסכם עם ‘ניו לינאו סינמה‘ בעלת ‘רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי’ להרחבת המתחם שהתחייבה לנהל הליכי התכנון ולניהול ביצוע העבודות ואחר כך, תשכיר את המתחם.

 

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן