אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל סרטן והתאמתו לכל בני המזלות האחרים

בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא...לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים: עקרב ודגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם ◄בני מזל סרטן, ידועים כבעלי יוזמה, אינטואיציה חזקה, רגישות רבה לזולת ותחושת משפחתיות מפותחת, מחד ומאידך חוסר יציבות, מצבי רוח משתנים, סובייקטיביות, רגזנות, שמירת טינה ורכושנות.
0
0
מזל סרטן והתאמתו לבני המזלות האחרים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מזל סרטן והתאמתו לבני המזלות האחרים | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

לכל אדם כוכב יש בשמים… לשם בחירת בן זוג מתאים, וקיום זוגיות טובה ולהצלחה בדרך החיים, מנסה האסטרולוגיה למצוא התאמה המבוססת לא רק על המזל שלנו, אלא על התאמה לבין הזוג בהסתמך על ניתוח המפה אסטרולוגית, של כל אחד מבני הזוג בנפרד ובהצלבת הנתונים המתקבלים מתוך המפות לברור טיב התכונות והיחסים בין שני בני הזוג, כדי שיהיו משלימים אחד את השני להיות לגוף אחד ולנשמה תואמת ומשלימה. 

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

כאן תינתן לכם ההזדמנות לבדוק התאמה בבחירת בן הזוג, על ידי האסטרולוגית צילה שיר-אל. בימים אלה בהם חוגג מזל סרטן, את יום ההולדת, מומלץ לקרוא ולדעת כיצד ואיך אתם מתאימים או שלא…לשאר המזלות. אלו מכם שנולדו במזלות המים; מזל עקרב ומזל דגים, מוזמנים לקרוא גם אתם את הכתוב, ולהקיש מהנאמר, ביחס לעצמכם.

║ על ילידי מזל סרטן

מזל סרטן הוא אחד משנים עשר המזלות שבגלגל המזלות. באסטרולוגיה המערבית “בן מזל סרטן” הוא מי שנולד בין ה-22 ביוני לבין ה-21 ביולי (לערך). במסורת היהודית מתייחס מזל סרטן לחודש תמוז.

בני מזל סרטן, ידועים כבעלי יוזמה, אינטואיציה חזקה, רגישות רבה לזולת ותחושת משפחתיות מפותחת, מחד ומאידך חוסר יציבות, מצבי רוח משתנים, סובייקטיביות, רגזנות, שמירת טינה ורכושנות.

מזל סרטן הוא אחד משלושת מזלות יסוד המים, הוא משתייך לקבוצת המזלות הקרדינליים, יחד עם מזל טלה, מזל מאזניים ומזל גדי. הכוכב השליט של מזל סרטן הוא הירח  המשקף את שינויי מצב הרוח המאפיינים בני מזל זה.

המזלות המשתייכים ליסוד האוויר, הם; מזל עקרב, מזל דגים.

מזל סרטן

מזל סרטן עם מזל סרטן – Cancer & Cancer; – זהו זיווג שאפשר לקבל עליו תואר כבוד בנושא שמירה על המשפחתיות. שני הצדדים יטרחו רבות בצורך לשפר ולשמר את המשפחה ואולם עליכם להיזהר ולא לחנוק את כולם בדאגת יתר. מומלץ לאוהבי מסגרת

מזל אריה

מזל סרטן עם מזל אריה – Cancer & Leo; – זהו זיווג מעניין במידה ותתעקשו לחיות ביחד. הסרטן ייקח את התפקיד הפעיל בטיפול המשפחה ואילו האריה ישב ויחכה שישרתו אותו. מומלץ רק לאלו שרגילים לקחת את הנטל על גבם, ראו הוזהרתם!

מזל בתולה

מזל סרטן עם מזל בתולה – Cancer & Virgo; – זהו זיווג שעשוי להיות מבורך בגלל העובדה שלשניכם יש נטיות טיפוליות כך שתוכלו לשאת ביחד את נטל החיים. תובלו לבוא זה לקראת זה בחלוקת העבודה. יש לכם סיכויים לחיות בהרמוניה. מומלץ בחום!!!

מזל מאזנים

מזל סרטן עם מזל מאזניים – Cancer & Libra; – שילוב שני מזלות אלו עלול ליצור ניגוד אינטרסים בראיית העולם של שני הצדדים. הסרטן יכניס חשיבה רגשית לכל פעולה ואילו המאזניים לא ישקיע יותר מדי רגש, כך שהסרטן יפגע. קשר בעייתי ולא זורם!

מזל עקרב

מזל סרטן עם מזל עקרב – Cancer & Scorpio; – זהו קשר עם סיכויים טובים להצלחה. מזל הסרטן השקוע בדרמות הרגשיות שהוא עצמו יוצר אותן יקבל את הכוח הנדרש ממזל עקרב כדי לעשות שינויים בחיים והעקרב בהחלט יבין ויבוא לקראתו. מומלץ !

מזל קשת

מזל סרטן עם מזל קשת – Cancer & Sagittarius; – שילוב שני אלו כמעט בלתי אפשרי בגלל הצרכים השונים של הצדדים לחיים. הקשת לא יכול לסבול מסגרת ויברח ממנה כל עוד רוחו בו ואילו הסרטן ינסה להיתלות בקשת. עובדה שתביא למריבות. חבל להתחיל!

מזל גדי

מזל סרטן עם מזל גדי – Cancer & Capricorn; – שילוב שני אלו מעניין במיוחד כיוון ששני אלו הינם המזלות המשלימים זה את זה בגלגל המזלות. ואולם, ייתכן וייוצרו קשיים בגלל שהסרטן ברגישותו לא יבין את הצורך של הגדי בשימור הקיים גם אם הוא גרוע. מתסכל!

מזל דלי

מזל סרטן עם מזל דלי – Cancer & Aquarius; – שילוב זה גרוע מתחילתו, אם כי יכולה להיווצר משיכה בין הצדדים בגלל העובדה שכל אחד למעשה היה רוצה קצת מהצד השני, כדי להשלים את הצד החלש באישיותו. חבל שתבזבזו זמן בניסיון לשינוי הדדי !

מזל דגים

מזל סרטן עם מזל דגים – Cancer & Pisces; – זהו שילוב מוצלח ואפשרי כיוון ששני הצדדים יבינו את הצרכים של הצד שכנגד וינסו לעזור זה לזה. ייתכן ומרוב שתהיו עסוקים בטיפול תזניחו את הזוגיות, עובדה שתקשה עליכם. למתחילים – נא בזהירות!!!

מזל טלה

מזל סרטן עם מזל טלה-Cancer & Aries; – בקשר הזה יש סכנה שהסרטן ייבלע בתוך הטלה עד שילך לאיבוד. הטלה ייהנה מהקשר כי סוף סוף ימצא מישהו שיהיה מוכן לקבל אותו על כל שיגיונותיו ואולם הסרטן ירגיש מתוסכל ובודד בזוגיות. לא מומלץ!.

מזל שור

מזל סרטן עם מזל שור-Cancer & Taurus; – זהו קשר מצוין כיוון שיש כאן כיבוד הדדי של הצרכים הרגשיים. שני הצדדים גם יחד ישמרו זה על זו ויטפחו זוגיות מרשימה שרבים מהצד יתקנאו בה. “יחד” היא המילה המתאימה לזוגיות זו. מומלץ בחום!

מזל תאומיםמזל סרטן עם תאומים – Cancer & Gemini; -זוהי זוגיות שכמעט לא יכולה להתקיים כיוון שהצרכים הרגשיים של שני הצדדים כל כך שונים זה מזו. התאומים לא יוכל לסבול את הרגשנות של הסרטן וזה מצידו ייעלב כל הזמן. מומלץ לסגפנים !!!

* בברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן