פלילים פתח תקווה

כתב אישום נגד מלסה ג’מבר בגין ניסיון אונס בתל אביב ומעשה מגונה

הנאשם מלסה ג'מבר, בן 34, תושב פתח תקווה, הוכיח בהתנהגותו שהוא מסוכן לציבור בכלל ולציבור הנשים בפרט, כאשר בצהרי יום ובעיבורה של עיר, אינו נרתע מלהתנפל על עוברות אורח" - כך טוענת פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) בכתב אישום בגין ניסיון אונס ומעשה מגונה שביצע כלפי 2 צעירות ◄"הנאשם ג'מבר, הרים את חצאיתה של המתלוננת והסיט את תחתוניה, בניגוד להסכמתה, חשף את איבר מינו ואמר למתלוננת; "עומד לי הזין, אני רוצה להכניס אותו".
0
0
ניסיון אונס ותקיפת בחורה צעירה אילוסטרציה | עיבוד צילום: שולי סונגו
ניסיון אונס | אילוסטרציה

וּמוֹתַר הָאָדָם מִן-הַבְּהֵמָה ובניגוד אליה הוא נושא באחריות על מעשיו; נגד מלסה ג’מבר (מאיר בן מלק), בן 34, תושב פתח תקווה, הוגש הבוקר (חמישי, י”א באייר התשע”ט) על ידי פרקליטות מחוז ת”א (פלילי) כתב אישום בבית המשפט המחוזי בעיר תל אביב, בגין ניסיון אונס ומעשה מגונה שביצע כלפי שתי מתלוננות אחת מתל אביב והשנייה מפתח תקווה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) באמצעות עורכת דין רנית בר-און, בתאריך ה- 8.5.19 בשעה 14:15 בערך צעדה המתלוננת בשביל מעבר להולכי רגל ברחוב הארבעה בעיר תל-אביב.

בשלב מסוים, הגיח הנאשם (ג’מבר) אל מאחורי המתלוננת בריצה, תפס אותה במותניה, הפילה על המדרכה ו… נשכב מעליה.

הנאשם מלסה ג’מבר, הרים את חצאיתה של המתלוננת והסיט את תחתוניה, בניגוד להסכמתה, חשף את איבר מינו ואמר למתלוננת; “עומד לי הזין, אני רוצה להכניס אותו“.

המתלוננת התנגדה למעשיו ובניסיון למנוע ממנו מלבצע את זממו, אחזה ביד אחת באיבר מינו ובידה השנייה, ניסתה להרחיקו מעליה וזעקה לעזרה.

יצוין, כי כל אותה העת, הנאשם ג’מבר, חזר ואמר למתלוננת המומה והנסערת; “עומד לי הזין, אני רוצה להכניס אותו…“, תוך שהוא נאבק בה ומנסה להסיט את ידיה המגוננות על גופה.

ראש שלוחת תל אביב והמרכז של אגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, עורכת דין עדי לבני, מסר לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי; פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) עורכת דין רנית בר-און, הבהירה בכתב האישום , כי רק תושייתם המתבקשת של עוברי אורח שהיו בסמוך לזירת ניסיון האונס, למעשה, הצילו את הצעירה המותקפת.

הם אחזו בנאשם מלסה ג’מבר והרחיקו אותו מעל המתלוננת ובכך מנעו מהנאשם להשלים את ביצוע זממו. כתוצאה מהפלת המתלוננת על המדרכה על ידי הנאשם ג’מבר, היא נחבלה בשתי רגליה.

 הנאשם מלסה ג’מבר; “זה לא אונס את הולכת לתת לי לזיין אותך…”.

מיודענו הג’אבר, הנאשם מלסה ג’מבר, לא נרגע והמשיך במעלליו. מכתב אישום נוסף (השני, נגדו), שהוגש, עולה, כי בתאריך ה- 20.3.19 בשעה 21:15 בערך צעדה המתלוננת ברחוב הסיבים בעיר פתח תקווה, כשעל אוזניה אוזניות.

בשלב מסוים בעודה צועדת לתומה, הגיח לפתע, הנאשם מאחורי המתלוננת, פנה אליה ושאל אותה; “את גזענית?“.

בתגובה צעקה המתלוננת על הנאשם שיתרחק ממנה. הנאשם ג’מבר, התעלם מבקשתה של המתלוננת, תפס את האזניות שעל אוזניה.

בהמשך ובניגוד להסכמתה, הניח את ידיו על חזה של המתלוננת מעל למעיל אותו לבשה, הצמידה אל הגדר ואמר לה; “זה לא אונס את הולכת לתת לי לזיין אותך…“.

ג’מבר, אף המשיך ואחז באחת מידיו במותניה של המתלוננת ובתגובה היא הדפה אותו ממנה.

עוברי אורח, שהגיעו אל זירת ההטרדה המינית ו-ניסיון האונס, גילו אחריות ציבורית מנעו בנוכחותם מהנאשם להמשיך ולפגוע במתלוננת. הנאשם מלסה ג’מבר, נכתב בכתב האישום נגדו, עשה כן לשם סיפוק וגירוי מיניים.

בבקשת המעצר, כתבה עורכת דין רנית בר-און, כי; “כנגד המשיב (מלסה ג’מבר) קמה עילת מעצר… שכן המשיב הנאשם מלסה ג’מבר, בהתנהגותו, הוכיח שהוא מסוכן לציבור בכלל ולציבור הנשים בפרט, כאשר בצהרי יום ובעיבורה של עיר, אינו נרתע מלהתנפל על עוברות אורח“.

 אל בקשת המעצר עד תום ההליכים נגד מלסה מאיר בן מלק ג’מבר.

 אל כתב אישום נגד מלסה מאיר בן מלק ג’מבר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן