אסטרולוגיה בלי עין הרע

יופיטר בנסיגה במזל עקרב הקשיבו למה שהיקום מציע

צדק, באסטרולוגיה מהווה את הכוכב הראשון שאיננו נחשב לכוכב אישי ולכן הוא נוגע יותר בנושאים חברתיים מאשר בנושאים אישיים. יש הרואים בו דמות של מורה ובאסטרולוגיה ההודית הוא מכונה גורו, שפירושו מורה, בתחזיות שנתיות מקבל יופיטר תואר של כוכב המיטיב באותה שנה. כניסתו למזל מסוים בדרך כלל קשורה במזל טוב ושנה אופטימית לבני אותו מזל. כאשר הוא נכנס לנסיגה השפעתו החיובית תתהפך ותהיה שלילית בצורה קשה.
0
0
יופיטר נכנס לנסיגה במזל עקרב הקשיבו למה שהיקום מציע לכם
יופיטר נכנס לנסיגה במזל עקרב

בשבוע שעבר נכנס יופיטר לנסיגה  במזל עקרב וישהה שם, עד לחודש אוגוסט 2018 יופיטר הוא אחד מהכוכבים היותר אהודים והמוכר גם בשמו  צדק. בדרך כלל כוכב זה נותן זמן של שנה למימוש הזדמנויות ופוטנציאל, אלא שבכל תהליך של נסיגה דווקא הקיצוניות מודגשת ולכן חשוב כפליים לשמור על פרופורציה במצב זה. .

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

באסטרולוגיה הקלאסית יופיטר מתואר כ”מיטיב הגדול“, הוא נחשב לנקודת מזל ומיקומו מראה על הצלחה, שפע, גדילה ומזל בחיים. צדק, באסטרולוגיה מהווה את הכוכב הראשון שאיננו נחשב לכוכב אישי ולכן הוא נוגע יותר בנושאים חברתיים מאשר בנושאים אישיים. יש הרואים בו דמות של מורה ובאסטרולוגיה ההודית הוא מכונה גורו, שפירושו מורה.

בתחזיות שנתיות מקבל יופיטר תואר של כוכב המיטיב באותה שנה. כניסתו למזל מסוים בדרך כלל קשורה במזל טוב ושנה אופטימית לבני אותו מזל. כאשר הוא נכנס לנסיגה השפעתו החיובית תתהפך ותהיה שלילית בצורה קשה. לאחר יציאת הכוכב מהנסיגה חשוב מאוד שלא תפספסו שום הזדמנות ותקשיבו להצעות שהיקום נותן לכם.

 להלן ההזדמנויות שעשויות להגיע לכל מזל ותחומי השינוי לכל המזלות

מזל טלה

מזל טלה – Aries; נראה כי עומדים להגיע אליכם ממקומות שונים שיעזרו לכם להתמודד עם כל הקשיים שחוויתם לאחרונה. זה יפתח לכם אופקים חדשים ותקופה חדשה עומדת לפניכם. נצלו אותה!

מזל שור

מזל שור – Taurus; אתם המזל שייהנו מיחסים בין אישיים מוצלחים במיוחד בתקופה הקרובה. יש לכם הזדמנות להכיר את האנשים המתאימים לכם ביותר או לשדרג את היחסים עם הקיימים.

 מזל תאומים

 מזל תאומים – Gemini; בשנה הקרובה תוכלו לקדם עצמכם בכל נושא הקשור לענייני העבודה. תפתחנה לכם הזדמנויות חדשות בתחומים אלה ותוכלו להרשות לעצמכם לגוון ולשנות.

מזל סרטן

מזל סרטן – Cancer; ילדים והקשר שלכם אתם יעסיקו אתם מאוד כיוון שהם אלה אשר בסופו של דבר יכריעו את הכף כאשר תצטרכו לקבל החלטות משמעותיות.

מזל אריה

מזל אריה – Leoאצלכם תיתכן פריצת דרך בכל הקשור לנושאי המשפחה . השקיעו זמן ומרץ בניסיון לגרום לכך שכל הנוגעים בדבר ייהנו מההתחדשות שלכם.

מזל בתולה

מזל בתולה – virgo; זוהי תקופה מצוינת לקידום עצמכם  והסביבה תוכלו לשפץ כל תחום כדי להפוך את החיים לנוחים לכם יותר. זה הזמן להגגיל ראש ולחשוב מחוץ לקופסא.

מזל מאזנים

מזל מאזניים – Libra; סוף סוף אתם יכולים ליהנות מבחינה כלכלית כתוצאה מביקור כוכב השפע. אל תפחדו לשנות תחומי עיסוק – הכסף הגדול עדיין לפניכם.

מזל עקרב

מזל עקרב – Scorpio; זוהי השנה שלכם לקידום עצמכם בכל הנוגע להתחלות חדשות. ההזדמנות תגיע עבורכם השנה ועליכם ללמוד לקטוף את ההזדמנויות.

מזל קשת

מזל קשת – Sagittarius; השנה תוכלו להיות יותר יצירתיים בתחומכם. היכולת שלכם להגיע לתובנות רגשיות עמוקות תגבר ותוכלו להתגבר על משקעים שעצרו אתכם.

מזל גדי

מזל גדי – Capricorn; בתקופה הקרובה תוכלו להשלים עם האנשים הקרובים אליכם בתוך  המערכת החברתית הסובבת אתכם ותרגישו רווחה והתחלה חדשה .

מזל דלי

מזל דלי – Aquarius; בשנה זו זה הזמן שלכם לעשות שינויים בכל הקשור לקריירה שלכם וייתכן שאתם בהחלט יכולים לקבל העלאה במקרה ותדרשו אותה.

מזל דגים

מזל דגים – Pisces; התובנות העמוקות שאתם רוכשים יכולים לעזור לכם במימוש עצמכם ותכניותיכם. במידה וקיימת בעיה משפטית – תצליחו לפתור אותה.

לכל בני כל המזלות שלוחה ברכת מזל טוב.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן