חריש חדשות עובדים | תעסוקה | כוח אדם

חריש חושבת תעסוקה פועלת להקמת מרכז הכוון תעסוקתי השכלתי

בימים אלו פועלים בחריש להקמת מרכז הכוון תעסוקתי השכלתי אשר יסייע לתושבי חריש במציאת תעסוקה איכותית, השתלבות בהכשרה מקצועית ופיתוח עסקים ויזמות ◄ ראש מועצת חריש מר יצחק קשת; "העתיד של חריש בנוי על התעסוקה והשכלה של התושבים, אנו משקיעים משאבים רבים בהקמת מרכז תעסוקתי חדש למען תושבי חריש".
0
0
יצחק קשת ראש הרשות המקומית חריש
יצחק קשת ראש הרשות המקומית חריש

‘מרכז הכוון תעסוקתי השכלתי’ אשר יסייע לתושבים חדשים וותיקים בחריש’ ובסביבתה במציאת תעסוקה איכותית וטובה השתלבות בהכשרה מקצועית ופיתוח עסקים ויזמות, מוקם בימים אלה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל‘חריש נט’ בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

המרכז החדש, הינו נדבך חשוב ופורץ דרך בקידום המואץ של העיר אשר חרטה על דגלה להעצים ולחזק את תושביה בחוסן כלכלי, תעסוקתי וחברתי על ידי פיתוח האינטליגנציה המקצועית, מתן כישורים, מיומנויות ויכולות ל‘עולם התעסוקתי’ המשתנה והדינאמי במאה ה-21.

במרכז הכוון תעסוקתי השכלתי, יפעלו בשלושה מעגלים שונים שיסייעו לכלל התושבים;

המעגל הראשון, יעסוק בקידום והעצמת ההון האנושי המצוין הקיים בחריש – הכשרות מקצועיות ולימודים אקדמאים.

בימים אלו, ישנם מגעים ראשונים לפתיחת שלוחה אקדמאית של אוניברסיטת חיפה.

המעגל השני, הוא חשיבה על הצרכים המקומיים בעתיד, הכנת העובדים לצרכי המעסיקים והארגונים הספציפיים שיגיעו לעיר.

המעגל השלישי, הוא חשיבה לטווח ארוך בתחום הטכנולוגי דווקא. המרכז, ישקיע בהכשרת תושבים לעולם התעסוקתי על מנת למשוך חברות סטרטאפ וחברות טכנולוגיות שיפתחו מרכזי מחקר ופיתוח ומעבדות טכנולוגיות דווקא בחריש.

דוברת המועצה חריש הגב’ נועה ספיר סיפרה לאתר ‘חריש נט’ בהקמה | אתר החדשות המקומיות של כל חריש בפייסבוק’ או ב’טוויטר’ כי; מדובר במהלך שיאפשר לתושבים “לעבוד צמוד לבית” וישפר את איכות חייהם של התושבים.

ראש מועצת חריש מר יצחק קשת; “העתיד של חריש בנוי על התעסוקה והשכלה של התושבים, אנו משקיעים משאבים רבים בהקמת מרכז הכוון תעסוקתי חדש למען תושבי חריש.

לאחרונה, צירפנו לצוות המועצה ‘רכזת תעסוקה’ שכבר עושה הכל להביא הישגים לתושבים, אני מאחל לה הצלחה רבה ובטוח, כי בקרוב נראה פירות”.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן