בריאות | רפואה מינויים במגזר הציבורי

הלל יפה: מנהלת חדשה לשירות גסטרואנטרולוגיה ילדים

דר' אורלי אישך אדיב תנהל את השירות במכון לגסטרואנטרולוגיה ומחלקת הילדים של המרכז הרפואי הלל יפה - חדרה; "שאיפתי במסגרת השירות, היא לתת מענה מיטבי וכוללני לילד למחלות גסטרואנטרולוגיות בילדים, ישנן השלכות פיזיות שעשויות להיות להן השפעה על גדילה, ספיגת מזון, או אפילו אינדיקציה למחלה נסתרת אחרת שיש לתת אליה את הדעת".
0
0
דר' אורלי אישך-אדיב, מרכז הרפואי הלל יפה-חדרה
דר’ אורלי אישך-אדיב, מרכז הרפואי הלל יפה-חדרה

דר’ אורלי אישך-אדיב, תנהל את השירות לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים במסגרת המכון הגסטרואנטרולוגי ב”‘מרכז הרפואי הלל-יפה – חדרה'”. עד לאחרונה, שימשה דר’ אישך-אדיב, כסגנית מנהל מחלקה במחלקת הילדים של בית החולים לילדים ברמב”ם בעיר חיפה וכרופאה בכירה במכון למחלות דרכי עיכול ותזונה בילדים ובנוער.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

גסטרואנטרולוגיה (Gastroenterology, או גסטרולוגיה, Gastrology) הינה ענף ברפואה העוסק ב-חקר מחלות מערכת העיכול. דר’ אישך-אדיב, היא בוגרת לימודי רפואה ב”טכניון” בחיפה, מומחית ברפואת ילדים ובעלת תת התמחות בגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים, התמחות אותה קיבלה בתכנית משולבת בבית החולים לילדים בבוסטון, ובבית החולים הכללי של מסאצ’וסטס, המסונפים לאוניברסיטת הארווארד, ארצות הברית.

במסגרת עבודתה הייתה דר’ אישך-אדיב, שותפה למחקרים רבים בתחום המטובליזם והתזונה של הילד, כמו גם במחקר פורץ דרך באשר למחלות אובדן חלבון במעיים.

בין השירותים שיינתנו במסגרת המכון הגסטרואנטרולוגי ב”‘מרכז הרפואי הלל-יפה – חדרה‘”; ייעוץ אבחון וטיפול בבעיות מערכת העיכול, מחלות כבד ובעיות תזונתיות, לילודים, ילדים ומתבגרים.

שירותים עבור מחלות, כגון; מחלת הצליאק, מחלות מעי דלקתיות, ביניהן; קרון, קוליטיס, כשל שגשוגי ובעיות ספיגה בתינוקות ופעוטות (FTT), כאבי בטן חוזרים, שלשול/ עצירות חריף/ כרוני ובדיקות אנדוסקופיות ואחרות הקשורות למערכת העיכול.

 “שוב לי באופן אישי לפתח שירות שיענה על כול אלו בצורה הנכונה ביותר לילד, אך גם למשפחתו”

“שאיפתי במסגרת השירות, היא לתת מענה מיטבי וכוללני לילד” – מסבירה דר’ אישך-אדיב; “למחלות גסטרואנטרולוגיות בילדים, ישנן השלכות פיזיות שעשויות להיות להן השפעה על גדילה, ספיגת מזון, או אפילו אינדיקציה למחלה נסתרת אחרת שיש לתת אליה את הדעת.

לכן חשוב, כי במסגרת השירות יינתן טיפול שייקח בחשבון מרכיבים שונים, ביניהם; תזונת הילד, פעילות גופנית ותשומת לב אפילו להיבטים נפשיים. חשוב לי באופן אישי לפתח שירות שיענה על כול אלו בצורה הנכונה ביותר לילד, אך גם למשפחתו”. סיכמה דר’ אישך-אדיב.

מנהלת המכון הגסטרואנטרולוגי פרופ’ משנה יעל קופלמן, ומנהלת מחלקת הילדים, דר’ עדי קליין, מברכות על מינויה של דר’ אישך-אדיב לידיה לניהול השירות לגסטרואנטרולוגיה בילדים לאור ניסיונה העשיר במתן מענה לגיל הצעיר למחלות בדרכי העיכול והכבד, ולאור הדרישה ההולכת וגוברת לשירות זה.

למידע נוסף ולקביעת תור למרפאה לגסטרואנטרולוגיה ולתזונה בילדים. ניתן ליצור קשר במוקד זימון תורים של בית החולים הלל-יפה – חדרה בטלפון שמספרו; 04-6304252.

בעת ההגעה למרפאה, יש להצטייד בטופס הפניה של רופא הילדים המטפל, בטופס הפניה של המבטח הרפואי (טופס 17) וכן בבדיקות דם רלוונטיות.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן