בנקים פלילים

בנק ישראל והמשטרה מגבירים ההרתעה נגד זייפני שטרות

ב'בנק ישראל' מדגישים, כי עד כה, באף אחד מניסיונות הזיוף - לא הצליחו הזייפנים לחקות את סימני הביטחון וצעדי בנק ישראל להסברה והגברת המודעות, תחת המסר; "פשוט לבדוק שזה בטוח", נועדו לאפשר לכל אזרח להכיר את סימני הביטחון ולבדוק בקלות שהשטרות שבידיו אמינים ובטוחים. בנק ישראל, מסר שימשיך לשתף פעולה עם גורמי האכיפה, כמו גם עם גופים שונים במגזר העסקי והציבורי, כדי לשמור על איכות השטרות שבמחזור ואמינותם.
0
0
זיוף שטרות של מדינת ישראל
זיוף שטרות של מדינת ישראל

בנק ישראל ורשויות האכיפה, פועלים בנחישות לגברת ההרתעה כנגד זייפני שטרות הכסף של מדינת ישראל והיום (שלישי, כ”ג באייר התשע”ח) נמסר, כי הוגשה מטעם בנק ישראל, תביעה ראשונה מסוגה כנגד נאשמים שהורשעו בזיוף שטרות כסף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

בנק ישראל, הודיע, כי צעד זה, מתווסף על צעדי האכיפה הנמרצים שמבצעת משטרת ישראל, ומבטא שיתוף פעולה הדוק של בנק ישראל עם רשויות אכיפת החוק, תוך שימוש במגוון כלים ושיטות, על מנת להגן על הציבור מפני זיופי מטבע ולמצות את הדין עם הזייפנים.

בכוונת התביעה, להעביר מסר חד ומרתיע, על פיו, מלבד הדין הפלילי, ‘זייפני כספים’ עומדים גם בפני תביעה אזרחית, בסכומים משמעותיים. את התביעה הגישו בשם בנק ישראל היחידה לאכיפה אזרחית בפרקליטות המדינה ופרקליטות מחוז דרום (אזרחי).

דוברות והסברה כלכלית של בנק ישראל מסרה באמצעות מיטל רפאלי לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה; חוץ מצעדי ההרתעה והאכיפה, בנק ישראל, פועל במגוון ערוצים, כדי לוודא שלרשות הציבור, יעמדו שטרות אמינים ובטוחים;

סימני הביטחון בסדרת השטרות החדשה, נוצרו בטכנולוגיה מתקדמת והם מהטובים ביותר בעולם;

בבנק ישראל, מדגישים, כי עד כה, באף אחד מניסיונות הזיוף – לא הצליחו הזייפנים לחקות את סימני הביטחון וצעדי בנק ישראל להסברה והגברת המודעות, תחת המסר; “פשוט לבדוק שזה בטוח“, נועדו לאפשר לכל אזרח להכיר את סימני הביטחון ולבדוק בקלות שהשטרות שבידיו אמינים ובטוחים.

בנק ישראל, מסר שימשיך לשתף פעולה עם גורמי האכיפה, כמו גם עם גופים שונים במגזר העסקי והציבורי, כדי לשמור על איכות השטרות שבמחזור ואמינותם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן