חדרה

אנרג’י פארק חדרה, אתר עבודות הבנייה מתחבר אל כביש מספר 2

אנרג'י פארק חדרה, אתר עבודות הבנייה מתחבר אל כביש כביש 2 הוא כביש בינעירוני במישור החוף אשר נתיבו מגיע מתל אביב-יפו בדרום עד חיפה בצפון. הכביש ידוע גם בשם "כביש החוף" ולעתים בשם; "כביש חיפה-תל אביב החדש". תוואי הכביש עובר בין רכס הכורכר המערבי למרכזי, שבנוסף לרכס המזרחי מרכיבים את מישור החוף.
0
0
אנרג'י פארק חדרה, אתר עבודות הבנייה מתחבר אל כביש מספר 2 | צילום: דוברות עיריית חדרה
אנרג’י פארק חדרה, אתר עבודות הבנייה מתחבר אל כביש מספר 2 | צילום: דוברות עיריית חדרה

בעקבות דרישתו של ראש העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, תתאפשר גישה לאתרי העבודות ב’אנרג’י פארק’ ישירות מ’כביש 2′ אשר יאפשר כניסה ישירות מכביש החוף וזאת גם כדי למנוע עומסי תנועה ברחוב אהרונסון בשכונת ויצמן-חדרה. 

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אנרג’י פארק חדרה, אתר עבודות הבנייה מתחבר אל כביש כביש 2 הוא כביש בינעירוני במישור החוף אשר נתיבו מגיע מתל אביב-יפו בדרום עד חיפה בצפון. הכביש ידוע גם בשם “כביש החוף” ולעתים בשם; “כביש חיפה-תל אביב החדש“. תוואי הכביש עובר בין רכס הכורכר המערבי למרכזי, שבנוסף לרכס המזרחי מרכיבים את מישור החוף.

הכביש עובר גם ליד הערים והיישובים; הרצליה, נתניה, חדרה, קיסריה, זכרון יעקב ועתלית וכן על יד מספר רב של מושבים וקיבוצים. בינואר 2013, הפך רשמית הקטע שבין מחלף קיסריה למחלף עתלית לדרך מהירה המסומנת בתמרור הרשמי המיועד לכך, ובכך המהירות המרבית המותרת בקטע זה עלתה ל-110 קילומטר לשעה. בשאר קטעי הכביש המהירות המותרת היא בין 90 ל-100 קילומטר לשעה.

החל מיוני 2013, ביצעה חברת נתיבי ישראל הרחבה של הכביש בין מחלף נתניה ל-מחלף חבצלת, באמצעות הוספת נתיב נסיעה שלישי, שנחנך במרץ 2015. עוד על כביש 2 בעבר ותכניות לעתיד.

מדובר בחיבור זמני בלבד, מאחר שבעתיד תהיה הכניסה לאנרג’י פארק דרך ‘כביש יצחק שמיר’

בפגישת עבודה שקיים ראש העיר צביקה גנדלמן מול מנהל חברת נתיבי ישראל מר ניסים פרץ, קידם ראש העיר את הירידה מכביש 2, על מנת שכביש אהרונסון, יחדל מלהוות כביש גישה לאתר הבנייה רחב ההיקף באנרג’י פארק.

במקביל מהנדס העיר חדרה אינג’ נועם גרייף, אסר על היזם כניסת משאיות עם לוחות חלולים דרוכים (לוח”דים) המשמשים לבנייה, דרך רחוב אהרונסון, וזאת לבטיחות הולכי הרגל ברחוב.

הפנייה ימינה מכביש החוף לאתר העבודות מספקת מענה למשאיות שבאות מכיוון דרום לצפון, תוך הקלה על העומס התחבורתי בכניסה לעיר חדרה.

מדוברות עיריית חדרה, נמסר, כי מדובר בחיבור זמני בלבד, מאחר שבעתיד תהיה הכניסה לאנרג’י פארק דרך ‘כביש יצחק שמיר’ אשר סלילתו צפויה להתחיל בחודשים הקרובים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן