אסטרולוגיה בלי עין הרע

מזל החודש מזל תאומים לילידי ה- 21 במאי עד לתאריך 22 ביוני 2019

על פי חכמי הקבלה לכל מזל פרק תהילים המיוחד לו. פרק תהילים המיוחד למזל תאומים הוא פאר פרק ק"ז הנפתח בפסוק " הֹדוּ לַיהוָה כִּי-טוֹב: כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ " ומסתיים בפסוק " מִי-חָכָם וְיִשְׁמָר-אֵלֶּה; וְיִתְבּוֹנְנוּ, חַסְדֵי יְהוָה ". המתמיד לקרוא פרק זה גורם לפתיחת מזלו.
0
0
מזל החודש מזל תאומים לילידי ה- 21 במאי עד לתאריך 22 ביוני 2019
מזל תאומים

הקבלה מגלה לנו, כי כל אחד מאתנו נולד ברגע ספציפי אישי המאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו להיות הכי טוב שאפשר יחיד ומיוחד במינו ,הקבלה למעשה מאמתת לנו שהכול נמצא בקוד הגנטי של גופנו ונשמתנו. מזל תאומים הוא המזל השלישי בלוח השנה של התורה וגם בגלגל האסטרולוגיה, הוא מסמל את הקו האמצעי, כוחו של הקו האמצעי מתבטא באפשרות קיומם של חיים, אהבת אמת ובאיזון חברתי.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

תאומים מסמלים שניים שהם אחד, אף התורה שנתנה במזל תאומים, היא שני לוחות הברית המהווים את סמלו של מזל תאומים. שניים שהם אחד, כאשר מהותה של כל התורה מתגלמת במשפט “ואהבת לרעך כמוך“, אני ואתה כאחד.

מהירות, היא המילה העיקרית המתארת את בני מזל תאומים, הם אכן מייצגים נאמנה את הכוכב השולט בהם מרקורי (כספית), הוא הכוכב המהיר ביותר במערכת השמש. הוא מסיים את הקפתו סביב השמש ב-88 יום בלבד.

כך בני מזל תאומים הם מהירי תפיסה, הם יכולים לאסוף מידע ותוך כדי כך גם לפעול על פיו. הם ניחנו ביכולת מדהימה לקלוט ולנתח בעיות על כל היבטיהן ותוך כדי כך לקבל החלטה באופן כמעט מידי.  הם מהירי תגובה, ומהירים ביכולתם להשתנות לפי הצורך בחיים.

אלמנט: אויר משתנה.

סמל המזל: תאומים.

איבר בריאותי רגיש: מערכת העצבים.

תכונות חיוביות של המזל:

בעלי אינטליגנציה טבעית, ערניים שכלית, פיקחים, רבגוניים, בעלי יכולת להתפרש על נושאים רבים, מלאי אנרגיה, ספונטאניים, מלאי שמחת ואהבת החיים, קלילים.

תכונות שליליות של המזל:

חסרי יציבות, נוטים להתפרצויות, בעלי מצבי רוח משתנים, חסרי יכולים להיות במנוחה, שטחיים, מתנשאים, חסרי סבלנות, לא נותנים מעצמם במערכת יחסים עד הסוף.

תחזית כללית שנתית מזל תאומים לילידי ה- 21 במאי עד לתאריך 22 ביוני 2019:

כילידי מזל תאומים תהיו קופצניים ודינאמיים, אינכם יכולים להיות במקום אחד ואתם זקוקים להתרגשויות ותנועה כדלק להפעלת אישיותכם. אופייכם משתנה ועל כן אתם נחשבים כבעלי יכולת הסתגלות גבוהה בתנאים משתנים.

שפע;

הכוכב יופיטר המוכר ככוכב השפע נמצא הפעם בבית הזוגיות והשותפויות שלכם בנסיגה עד לסוף שנת 2019. עובדה זו גורמת לכם לחוסר יציבות בכל התחומים האישיים והמקצועיים.

התחושה היא שדברים לא זזים , אלא עומדים במקום. ייתכנו שיחות של רצון ואף הכרח לטפל בנושאים הדורשים התייחסות אישית ולכן יהיו פעמים רבות שתחושו שלמרות שפע האפשרויות, למעשה אין ביכולותיכם לעשות שינוי כלשהו  – אלא רק לחכות עד אשר תחליטו מה התכניות שלכם ותגבשו דעות ועשייה.

רק בסיום תקופת הנסיגה, תיפסק התחושה הנוכחית ותתחילו ליהנות מיחסים טובים ומשמעותיים, הן במסגרת האישית והן במסגרת המקצועית.

גם אלה מכם שאין לכם מערכות יחסים יציבות, יוכלו הפעם למצוא מערכת יחסים שתרגש ותסעיר אתכם.  

אלה מכם שפנויים יוכלו למצוא מערכת יחסים שתגרום לכם להרגיש שהנה מצאתם את אשר חיפשתם מזה זמן רב. ואלה מכם המצויים במערכת זוגית ו/או מקצועית, תוכלו לשפר את מערכות היחסים שלכם ולהגיע להצלחות.

אתגר;

בשנה הקרובה ימשיך סטורן להיות הכוכב המביא איתו צורך בצמצום ולקיחת אחריות במקום המקושר עם כספים המתקבלים מאחרים. זה בדיוק הזמן שבו תיווכחו לדעת שאנשים שהבטיחו לכם כספים, לא בהכרח התכוונו לכך ואתם עלולים להיקלע למצוקה כלכלית במידה ולא תשמרו על כספכם.

זה לא הזמן להלוות כספים לאחרים, גם אם תרגישו שאתם מחויבים לכך. שמרו על כספכם קרוב אליכם.

התקופה היותר רגישה מבחינה כלכלית, הינה עד לחודש אוקטובר 2019. כוכב זה ימשיך להיות במקום עדין זה עד לחודש אפריל 2020 ואז יעבור למזל דלי בין אפריל למאי 2020, אך ישוב ויחזור למזל גדי הוא בית הכספים שלכם וישהה בו עד דצמבר 2020.

מהלך זה ישפיע בעיקר על אלה שנולדו בשליש האחרון של המזל ולכן חשוב מאוד לבדוק את הנתונים ולהיצמד לעובדות ולא להיצמד לאופטימיות, שאולי לא תמיד תהייה במקומה. זה הזמן להסיק את המסקנות הנכונות לעשייה לאחר שנים לא קלות.

זוהי שנה מצוינת לבדוק את הרווחים העתידיים שלכם ולתכנן בהתאם את תכניותיכם. מבחינה אישית ורומנטית , עד ליום ההולדת הבא שלכם, תהייה זו שנה שבה תעדיפו לעתים חברות טהורה ונקייה על פני מערכת יחסים אינטימית פיזית. זו ההזדמנות לטפח את התקשורת בזוגיות.

בברכת מזל טוב
ושבוע טוב לכולם

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן