אסטרולוגיה בלי עין הרע מזל החודש

מזל החודש – מזל בתולה מה-24 באוגוסט עד 23 בספטמבר 2019

מזל בתולה ביהדות מתייחס לחודש אלול כאשר בתקופה האמורה השמש ממוקמת בשמיים בין הכוכבים המייצגים את מזל בתולה האסטרולוגי. באסטרולוגיה, מזל בתולה הוא אחד משלושת מזלות יסוד האדמה, יחד עם מזל שור ומזל גדי. הוא משתייך לקבוצת המזלות המשתנים, יחד עם מזל תאומים, מזל קשת ומזל דגים. הכוכב השליט של מזל בתולה הוא מרקורי הידוע גם בשמו העברי כוכב חמה.
0
0
מזל החודש - מזל בתולה מה-24 באוגוסט עד 23 בספטמבר 2019
מזל החודש – מזל בתולה מה-24 באוגוסט עד 23 בספטמבר 2019

באסטרולוגיה המערבית, “בן מזל בתולה” הוא מי שנולד בין 24 באוגוסט לבין 23 בספטמבר. במסורת היהודית מתייחס מזל בתולה לחודש אלול. מזל בתולה שייך לקבוצת מזלות ה”אדמה” הפרקטיים (מעשיים), והכוכב השליט שלו הוא מרקורי הנקרא בעברית “כוכב”.  בני מזל בתולה יודעים ואוהבים לעבוד קשה, אוהבים לטפל בגינה ובצמחי בית, אוהבים להספיק הרבה דברים במעט זמן, תמיד עסוקים, העשייה והעבודה מבחינתם הן מעל לכל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

בני מזל בתולה מתאפיינים בשאיפה לשלמות, בדומה לבתולה המסמלת שלמות, ומתאים לחודש אלול המיועד לתשובה, שינוי ושיפור. תכונה זו הופכת אותם לערים ורגישים לפרטים הקטנים, לפעמים עד כדי איבוד היכולת לראות את התמונה השלמה, משום כך הם עלולים לשגות בניתוח הנתונים. ברם תכונה זו גם מקנה להם חוש אחריות מפותח, והם יבצעו כל משימה על הצד הטוב ביותר. הם בעלי יכולת חשיבה אנליטית ובדרך כלל גם מסודרים ומקפידים על הופעה נאה ועל סביבת מחיה נאה נקייה ומאורגנת.

סמל המזל: אישה מחזיקה בשיבולים.
איבר בריאותי רגיש: מעיים, קיבה ונטייה כללית למחלות שמקורן נפשי.
אלמנט: אדמה.
איכות: משתנה – יש לילידי המזל יכולת להשתנות בהתאם להתרחשויות המצבים השונים בחיים.

תכונות חיוביות:

צניעות, נטייה למושלמות, מעשיות ודייקנות. חכמים במיוחד, מסודרים, מאורגנים ורואים הכול לפרטי פרטים.

אנשים שהגדולה שלהם היא בנתינת שירות תכליתית לזולת, בעלי נטייה טבעית לתזונה נכונה והיגיינה בריאה, נוטים להשתלב בשינויים המתבקשים מתוך הנסיבות. נאמנים מאוד.

תכונות שליליות:

פסימיים, דאגניים, בעלי נטייה למחלות שמקורן פסיכוסומטי (נפשי), יורדים לקטנות ומטרידים את הזולת.

ביקורתיים, עוקצניים, שומרים על מרחק רגשי, שמרניים, מחושבים, רכושניים, מערכות היחסים שלהם מושתתות על בסיס של “תן וקח”. בעלי נטייה למושלמות ודרישות דומות מהזולת.

תחזית כללית שנתית 2019-2020 לילידי המזל:

שפע;

הכוכב יופיטר שמביא איו את הפוטנציאל להזדמנות נמצא אצלכם בתקופה זו במקום המקושר עם המעגל המשפחתי הקרוב ביותר אליכם ולכן זה הזמן שלכם להרגיש שהנה אתם מוכנים ויכולים לשדרג את היחסים שלכם עם הקרובים לכם ביותר במובן האינטימי והמשפחתי.

זו עדיין הולכת להיות השנה שלכם בפתרון בעיות בתוך המעגל הקרוב לכם ביותר (עדיפות להורים) שמשם גם באים אליכם המטענים הרגשיים שגורמים לכם לתפיסת עולם חיובית או שלילית.  בשורות טובות שתקבלו יוכלו לעזור לכם לשדרג את חייכם האישיים במסגרת הביתית.

בתחילת שנת 2020, יעבור כוכב השפע למקום המקושר עם היכולת שלכם לתקשר עם צעירים מכם בסביבה שלכם, כולל צעירים במשפחה. עם הרצון והצורך שלכם ליצור תחביבים משמעותיים עבורכם שיגרמו לכם לתחושה של עשייה וסיפוק. ההתעסקות שלכם בנושאים שאינם דווקא בתחומי עבודה מחמירים ונוקשים יקרבו אתכם אל האנשים שאתם מעוניינים בקרבתם , כיוון שכך הם ילמדו להכיר פן חדש שלכם.

אתגר;

בשנה האחרונה נמצא כבר סטורן הכוכב המאתגר אצלכם במקום המקושר עם כל מה שקשור ליחסים שלכם עם הסביבה הקרובה במעגל הראשון של חייכם הוא בית הילדים, צעירים מכם במשפחה, יצירתיות והיכולת שלכם לקחת ברצינות כל מערכת יחסים. ייתכן שעובדה זו נובעת מכך שכל הקרובים לכם נאלצו לעבור שינויים בעקבות אירועים שכולכם חוויתם ונראה שהפעם אין לכם תירוצים איך להצדיק את ההתנהגות שלכם או את של אלה שאתם מנסים לגונן עליהם בכל מחיר. זה הזמן לבנות עם האנשים החשובים לכם מבוגרים כמו גם צעירים מערכת יחסים בריאה, חדשה המגיעה ממקום בריא יותר, נכון ואמתי.

כל יצירתיות בתחום שבו תבחרו, תעזור לכם לשחרר כעסים ומתחים מיותרים ותביא לכם גאווה ומרגוע.

בחודשים אפריל ועד ספטמבר 2020 ייצא הכוכב מגדי ויעבור לדלי וייתכן שאלה מכם שנולדו בשליש האחרון של המזל יחושו בהקלה מסוימת , כל השאר ייאלצו לחכות עד ליציאתו המוחלטת של המזל ממזל גדי בינואר 2021.

* בברכת מזל טוב

___________

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.

מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן