מרכיבי איכות של שירות בעיני הלקוח
1. אמינות – החברה ישרה, הוגנת ודואגת לאינטרסים של הלקוח. אמינות נבנית עם הזמן וכך גם המוניטין של החברה.
2. אדיבות – נימוס, יחס אדיב וידידותי. נתינת כבוד ללקוח והתחשבות מקסימלית בלקוח.
3. הבנה – הכרת צורכי הלקוח ורצונותיו.
4. תקשורת – הקשבה ללקוח, העברת מידע עדכני וברור ללקוח.
5. מהימנות – מבטאת בכך שהלקוח סומך עליך בעינים עצומות.
6. היענות – הנכונות והמהירות לספק את השירות.
7. נגישות – הנוחות להגיע אל ספק השירות, זמנים גמישים ללקוח. מיקום נוח למתן השירות.
8. ייצוגיות – הופעה נקיה ומסודרת של העובד הבא במגע עם הלקוח.
9. ביצוע – עקביות והיכולת לבצע את דרישות הלקוח.
10. ביטחון – שמירה על סודיות בכל ענייניו של הלקוח, הקטנת הסיכונים של הלקוח ויצירת ביטחון אצל הלקוח בכך שקיבל את השירות הטוב ביותר! הטיפים באדיבות זולו
Add Comment