פורום כאן נעים

יחד ננצח את הגיף קורונה

היגיינה מרבית למניעת הידבקות, כמה צעדים לשטיפת ידיים. שומרים על הכללים מצילים חיים. (משרד הבריאות).

לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

מה לקנות; אבקת חלב רגילה 150 גר'. ביצים; 4. אבקת אפיה; כפית ותקבלו; לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

Whitney Houston – “I Will Always Love You”

Whitney Houston - performing "I Will Always Love You" (HD) com legenda. "אני חולה עליה", תתרווחו והאזינו לקול ולביצועים המדהימים האלה.

קלמן וסג”ל | 11.03.20: סיוע למשק בעקבות משבר קורונה

כאן חדשות | מדי ערב נפגשים קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל לשעה של אקטואליה קצבית, בועטת ולא מתנצלת. דיווחים, ראיונות, פרשנויות וכל הקולות שצריך לשמוע כדי להבין טוב יותר מה שקורה היום בחדשות – לפני הקלעים ומאחוריהם.

צליית בשר: כך תעשו את זה נכון

השף דן עמיר, ממסעדת BP בחיפה מסביר לנו בכמה טיפים פשוטים כיצד לצלות את הבשר ולהשאיר אותו רך ועסיסי, וגם – מה הנתח שהישראלים הכי אוהבים?

מפעל הפיס

המדים החדשים של מג”ב

הכירו את המדים החדשים של לוחמות ולוחמי משמר הגבול.

נעים לעקוב אחרי

נעים ברכב

סיאט בקמפיין מטורף בסגנון U-Tube “המירוץ לאיביזה”

המהלך השיווקי, שהוא מהראשונים מסוגו בישראל, נועד להעניק חשיפה רחבה לדגם הספורטיבי והצעיר של סיאט, האיביזה. לאיביזה דגמי ספורט הקופרה וה-FR, מצויידות במנועי 1.8 טורבו בהספקים של 150 ו-180 כ”ס.
סיאט בקמפיין מטורף בסגנון U-Tube
סיאט בקמפיין מטורף בסגנון U-Tube “המירוץ לאיביזה”

“סיאט” יוצאת בקמפיין ייחודי לראשונה בישראל, עבור דגם האיביזה הספורטיבי. הקמפיין, מבית היוצר של “סאצ’י אנד סאצ’י אינטראקטיב” ובשיתוף האתר “ONE”, קורא לאנשים לצלם תמונה או קליפ, מטורף ככל האפשר, כשהם מבצעים פעילות ספורטיבית ונועזת – על, בתוך, או ליד סיאט איביזה ולהעלות אותו לאתר האינטרנט של ONE”.

ציבור גולשי האינטרנט יוזמן לבחור את הקליפים הטובים ביותר והקליפ שיגיע למקום הראשון יזכה את יוצרו בטיסה וחופשה חלומית באי איביזה וכן את המדרגים בפרסים ספורטיביים מדליקים כגון; מנוי לקארטינג, קורס נהיגה ספורטיבית, אופניים ועוד..

הקליפים יוצגו להנאת הגולשים ב”Crazyone” שבאתר “ONE”.

המהלך השיווקי, שהוא מהראשונים מסוגו בישראל, נועד להעניק חשיפה רחבה לדגם הספורטיבי והצעיר של סיאט, האיביזה. לאיביזה דגמי ספורט הקופרה וה-FR, מצויידות במנועי 1.8 טורבו בהספקים של 150 ו-180 כ”ס.

מדובר בפעילות מקוונת הנשענת על טרנד “ווב 2.0”. המונח ווב 2.0 מבטא את המהפכה העוברת על האינטרנט במסגרתה הופכים הגולשים מצרכני תוכן ליצרני תוכן. מובילים את המהפכה הזו אתרים כגון; YouTube, MySpace ו-Flickr המאפשרים לגולש להעלות תכנים כתובים, תמונות וקבצי וידאו ולשתף בהם את כל גולשי האינרטנט.

מפרסמים רבים בעולם זיהו את התופעה ומבססים עליה פעילות שיווקית אינטרנטית.

קמפיין סיאט, הוא אחד הראשונים בישראל המבוסס על עקרון תוכן הגולשים. הקמפיין ימשך 45 יום.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן