המהלך השיווקי, שהוא מהראשונים מסוגו בישראל, נועד להעניק חשיפה רחבה לדגם הספורטיבי והצעיר של סיאט, האיביזה. לאיביזה דגמי ספורט הקופרה וה-FR, מצויידות במנועי 1.8 טורבו בהספקים של 150 ו-180 כ”ס.
סיאט בקמפיין מטורף בסגנון U-Tube “המירוץ לאיביזה”
“סיאט” יוצאת בקמפיין ייחודי לראשונה בישראל, עבור דגם האיביזה הספורטיבי. הקמפיין, מבית היוצר של “סאצ’י אנד סאצ’י אינטראקטיב” ובשיתוף האתר “ONE”, קורא לאנשים לצלם תמונה או קליפ, מטורף ככל האפשר, כשהם מבצעים פעילות ספורטיבית ונועזת – על, בתוך, או ליד סיאט איביזה ולהעלות אותו לאתר האינטרנט של ONE”.
ציבור גולשי האינטרנט יוזמן לבחור את הקליפים הטובים ביותר והקליפ שיגיע למקום הראשון יזכה את יוצרו בטיסה וחופשה חלומית באי איביזה וכן את המדרגים בפרסים ספורטיביים מדליקים כגון; מנוי לקארטינג, קורס נהיגה ספורטיבית, אופניים ועוד..
הקליפים יוצגו להנאת הגולשים ב”Crazyone” שבאתר “ONE”.
המהלך השיווקי, שהוא מהראשונים מסוגו בישראל, נועד להעניק חשיפה רחבה לדגם הספורטיבי והצעיר של סיאט, האיביזה. לאיביזה דגמי ספורט הקופרה וה-FR, מצויידות במנועי 1.8 טורבו בהספקים של 150 ו-180 כ”ס.
מדובר בפעילות מקוונת הנשענת על טרנד “ווב 2.0”. המונח ווב 2.0 מבטא את המהפכה העוברת על האינטרנט במסגרתה הופכים הגולשים מצרכני תוכן ליצרני תוכן. מובילים את המהפכה הזו אתרים כגון; YouTube, MySpace ו-Flickr המאפשרים לגולש להעלות תכנים כתובים, תמונות וקבצי וידאו ולשתף בהם את כל גולשי האינרטנט.
מפרסמים רבים בעולם זיהו את התופעה ומבססים עליה פעילות שיווקית אינטרנטית.
קמפיין סיאט, הוא אחד הראשונים בישראל המבוסס על עקרון תוכן הגולשים. הקמפיין ימשך 45 יום.
Add Comment