חדשות כאן ישראל מושבים

הממשלה מחסלת את קקל וכך מחסלת פיתוח המרחב הכפרי

הממשלה צפויה להעביר הצעת חוק להתייעלות כלכלית במסגרתה תעביר קקל למדינה כ- 80% מהתקציב שלה למען תקציב המדינה ◄ מזכל תנועת המושבים ויו"ר התאחדות חקלאי ישראל, מאיר צור, מתנגד בחומרה להעברת תקציב קקל למדינה; "בלי קקל לא תהיה התיישבות במרחב הכפרי במדינה. לא יהיה פיתוח תשתיות, מים, כבישים מהגליל ועד הנגב. לא יהיה עץ ולא יער. החקלאות והמרחב הכפרי כולו יגווע. אסור לתת לזה יד".
0
0
מאיר צור מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מאיר צור מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

תנועת המושבים הודיעה היום (חמישי, כ בחשון התשע”ח) כי היא מתנגדת בחומרה רבה להצעת הממשלה להעביר הצעת חוק להתייעלות כלכלית במסגרתה תעביר קרן קיימת לישראל (קק”ל)  למדינה כ-80% (אחוזים) מהתקציב שלה למען תקציב המדינה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

דוברת תנועת המושבים הגב’ דפנה כהן נוריאל מסרה לפורטל כאן ישראל | kan-naim | | אתר האינטרנט של כל המדינה כי הצעת החוק עוברת כעת לאישורה של ועדת הכספים. כזכור, עד היום העבירה ‘קקל‘ כספים אל קופת המדינה כל זמן שהיה צורך.כיום, כאמור, מדינת ישראל, רוצה לעשות היפוך מגמה.

מזכל תנועת המושבים ויושב ראש התאחדות חקלאי ישראל, מר מאיר צור, הודיע היום, כי הוא מתנגד בחומרה להעברת תקציב קקל למדינה; “ממשלת ישראל מחסלת את קרן קיימת לישראל ובכך מחסלת דה פקטו את פיתוחו של המרחב הכפרי.

בלי קקל לא תהיה התיישבות במרחב הכפרי במדינה. לא יהיה פיתוח תשתיות, מים, כבישים מהגליל ועד הנגב. לא יהיה עץ ולא יער.

החקלאות והמרחב הכפרי כולו יגווע. אסור לתת לזה יד. אל למדינת ישראל לשחוט פרות קדושות“.

צור, הוסיף, כי יקיים בהקדם האפשרי כנס חירום בנושא אליו יזמן את כלל ראשי ההתיישבות, כלל ראשי המועצות האזוריות ואת הנהלת קרן קיימת לישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן