טכנולוגיות תקשורת

בזק בינלאומי מציעה אפליקציית מובייל להתרעה מפריצות

חיים כל היום ברשתות החברתיות? בזק בינלאומי, מפתיעה עם שירות החדש הנקרא; 'CyberLog' יינתן חינם ללקוחות שירותי הגנת הסייבר של בזק בינלאומי, השירות פרי שיתוף פעולה עם חברת הסטארטאפ LOGDOG במסגרת מיזם BI LABS -חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי.
0
0
 מוטי אלמליח מנכל חברת בזק בינלאומי על אפליקציית מובייל 'אפליקציית Cyber Log' | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מוטי אלמליח מנכל חברת בזק בינלאומי על אפליקציית מובייל ‘אפליקציית Cyber Log’ | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

“בעולם בו הרשתות החברתיות תופסות מקום כה דומיננטי בחיינו, הצלחנו לייצר שירות הנותן מענה לפריצות ברשתות החברתיות, מעניק ערך מוסף ללקוחות ומתווסף לפורטפוליו שירותי הגנת הסייבר של החברה” – כך אמר היום (ראשון, ט’ בחשון התשע”ח) בין היתר מר מוטי אלמליח מנכל חברת בזק בינלאומי לרגל השקת שירות חדש וחינמי של ‘אפליקציית Cyber Log’ הנותנת מענה לעולם הרשתות החברתיות, המהווה חלק בלתי נפרד מחיינו.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

 חברת בזק בינלאומי, הממשיכה להוביל את תחום הגנת הסייבר ללקוחות הפרטיים בישראל, פרסמה, כי השירות החדש אשר ייקרא; CyberLog, יינתן חינם ללקוחות שירותי הגנת הסייבר של בזק בינלאומי, השירות פרי שיתוף פעולה עם חברת הסטארטאפ ‘LOGDOG’ במסגרת מיזם BI LABS – חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי.

מתברר, כי האפליקציה החדשה, נותנת חיווי למשתמשים והתרעה על פריצות אפשריות לחשבונות האישיים ברשתות חברתיות, חשבונות דואר אלקטרוני ‘אפליקציות גוגל’ ואחסון קבצים ותמונות בענן.

האפליקציה Cyber Log עושה זאת באמצעות סריקת החשבונות השונים של המשתמשים, מאתרת ומזהה פעילויות חריגות ושליחת התרעות על התנהגות חשודה בזמן אמת; באופן זה, ניתן תוך זמן קצר למנוע גניבת נתונים אישיים ואף להרחיק את הפורץ מן החשבון שנחשף/נפגע.

השקת שירות ה Cyber Log אומרים בבזק בינלאומי, נועדה, כאמור, להתרעה מפני פריצות לחשבונות אישיים והיא מהווה צעד נוסף של בזק בינלאומי תחת האסטרטגיה של “cyber as a service” שאותה מובילה החברה בשנתיים האחרונות, שמטרתה להנגיש את ‘עולם הגנת הסייבר’ לכלל הלקוחות בישראל.

מוטי אלמליח מנכל ‘בזק בינלאומי’ אומר; “שירות ה-Cyber Log, מצטרף

█ חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי המקדמת עבודה משותפת עם קהילת הסטארט אפ הישראלית

לשורה של שירותים אותם השקנו, המייצרים ערך מוסף ללקוחותינו ומהווים חלק ממערך הגנה רב שכבתי. מערך זה, נותן מענה לאתגרי הסייבר השונים המאיימים על לקוחותינו ובפרט לקוחותינו במגזר הפרטי“.

שירות ה-Cyber Log, הינו תוצאה של שיתוף פעולה מסחרי שיזמה בזק בינלאומי עם חברת הסטארט אפ LogDog, כחלק משיתופי הפעולה האסטרטגיים שמקיימת החברה עם קהילת הסטארט אפ הישראלית.

מדובר בשירות שנולד בעקבות שיתוף פעולה של בזק בינלאומי עם חברת Log Dog – סטארט-אפ ישראלי וה-BI LABS; חממת הסטארטאפים של בזק בינלאומי המקדמת עבודה משותפת עם קהילת הסטארט אפ הישראלית.

שירות ה-Cyber Log, פעיל עבור החשבונות אותם הלקוח בוחר ומגדיר באפליקציה. ניתן לצרף לשירות 8 חשבונות, ביניהם; Facebook, Google, Dropbox, Twitter, Slack, LinkedIn, Evernote, Yahoo.

כיום אומנם לקוחות Google, Facebook ו-Dropbox מקבלים התראות על כניסות חשודות לתוך חשבונותיהם.

עם זאת, הבידול של שירות Cyber Log הוא בהצלבת המידע מהחשבונות השונים, תוך שימוש במיקום הלקוח עצמו על ידי שימוש ב-GPS על גבי ה‘נייד’ בו האפליקציה מותקנת. באופן זה לדוגמא אם הלקוח נכנס לפייסבוק בבית אבל בעבודה מישהו נכנס לחשבון הGoogle שלו.

אף לא אחד מהחשבונות, יתריע על אפשרות של פריצה, כי מבחינת כל אחד מהם הכל תקין; אך עם זאת ברור מאוד, שאותו לקוח לא יכול להיות בשני מקומות במקביל. שירות ה-Cyber Log של בזק בינלאומי במקרה זה, יתריע על פעילות חשודה.

█ חברת Log Dog; אחד מכל ארבעה חשבונות אישיים נפרץ

יתרונות ה- CyberLog

בחברת בזק בינלאומי מונים את יתרונות ה-CyberLog;

  • שירות הגנה מקיף; מתריע על התנהלות חשודה באמצעות הצלבת נתונים על כמה חשבונות במקביל יחד עם נתוני המיקום של הטלפון הנייד.
  • התרעה בזמן אמת; קבלת עדכונים מידיים על פריצות אפשריות לחשבונות האישיים של המשתמשים.
  • שמירת פרטיות; פרטיהם האישיים של המשתמשים אינם נשמרים בשרתי האפליקציה ובשרתי בזק בינלאומי.

חברת Log Dog, נוסדה ב-2014 על ידי אורי בריזון ו-שלומי כהן ושמה לעצמה כמטרה להציע את האבטחה הטובה ביותר בפלטפורמה הנפוצה ביותר- ה’מובייל’. מנתוני חברת Log Dog אחד מכל ארבעה חשבונות אישיים נפרץ.

במסגרת ההסכם עם חברת Log Dog, שירות ה-Cyber Log, יימכר באופן בלעדי בישראל באמצעות חב’ בזק בינלאומי.

אורי בריזון, מנכל – Log Dog, מסביר; “ישנן חברות סייבר רבות בישראל, אך מרביתן מספקות הגנה לארגונים וחברות מסחריות ולא ניתנת תשומת לב מספקת בנושא לאזרחים פרטיים. כשגילינו שבזק בינלאומי נכנסה לעולם זה של הנגשת פתרונות הגנת סייבר גם למגזר הפרטי, היה ברור שיש פה בסיס לשיתוף פעולה מסחרי מוצלח המקדם אותנו כסטארט אפ ומקדם את הפתרון שאנו מביאים ללקוחות בישראל“.

אסף אביב, סמנכל שיווק בבזק בינלאומי, מבהיר, כי: “שירות Cyber Log, הינו בלעדי וייחודי לבזק בינלאומי, ההבדל המשמעותי מול המתחרים בשוק הוא בייצור פרופיל אישי המבוסס על שגרת הפעילות היומית של הלקוח במגוון השירותים והאפליקציות.

דבר זה מאפשר זיהוי מהיר וטוב יותר של פריצות וחדירות, ומכאן גם את האפשרות למנוע את גניבת הנתונים האישיים ואף להביא להרחקת הפורץ מהחשבון שנפגע”.

השירות, יינתן בחינם ללקוחות Cyber wall או Cyber Shield של חברת בזק בינלאומי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן