נדל"ן

אנגל משאבים מרחיבה ההתחדשות העירונית בהדר ויוסף

לאחר היציאה לדרך בפרויקט הפינוי בינוי הראשון בהדר יוסף בעיר תל אביב, מרחיבה אנגל משאבים את פעילות ההתחדשות העירונית בשכונה. החברה החתימה 4 בניינים נוספים ברח׳ קהילת ורשה – ונמצאת במשא ומתן עם 9 בניינים נוספים לפרויקטי התחדשות נוספים.
0
0
אלי גבאי, מבעלי השליטה חברת הבנייה אנגל משאבים ברקע: הריסת 6 מבנים בהדר יוסף בתל אביב | צילום: רועי בר | עיבוד צילום: שולי סונגו
אלי גבאי, חב’ הבנייה אנגל משאבים ברקע: הריסת 6 מבנים בהדר יוסף בתל אביב | צילום: רועי בר | עיבוד צילום: שולי סונגו

חברת אנגל משאבים העוסקת ביזמות, פיתוח, בנייה ושיווק פרויקטים בתחום ה’נדלן’ בשיתוף עם חברת פריבלון, ממשיכה להרחיב את תחום ההתחדשות העירונית בשכונת הדר יוסף בעיר תל אביב, לאחר שהחלה בהריסה ובניית פרויקט הפינוי בינוי הראשון בשכונה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

חברת אנגל משאבים, השלימה החתמת 4 בניינים ברח׳ קהילת ורשה בשכונה, והיא נמצאת במשא ומתן מתקדם להחתמת עוד 9 בניינים ברחוב, ליישום פרויקט התחדשות עירונית נוסף באזור.

בפרויקט הנוכחי של החברה ברחוב קהילת לודג׳ חברת אנגל משאבים בשיתוף עם חברת פריבלון, החלה בהריסת 6 המבנים במתחם ‘פרויקט הדר ויוסף’ במסגרתו היא תבנה 6 בניינים חדשים ותבצע את הפיתוח הסביבתי באזור לשדרוג משמעותי של תושבי השכונה.

שכונת הדר יוסף ממוקמת באזור צפון מזרח תל אביב בצמוד לשכונות מעוז אביב ו-נאות אפקה. השכונה נוסדה בשנת 1946 והיא מאופיינת ב‘בנייה נמוכה’. השכונה סמוכה למקורות תעסוקה כמו קריית עתידים ואזור התעסוקה של העיר בני ברק, אזורי בילוי כמו פארק הירקון ומרכזי קניות כמו; קניון איילון, מתחם הלח”י בעיר בני ברק ועוד.

שכונת הדר יוסף, הוכרזה כמתחם המיועד לפינוי בינוי ובשנים הקרובות, צפויים לצאת לבנייה פרויקטים נוספים.

לדברי מר אלי גבאי, מבעלי השליטה ב’אנגל משאבים‘; “אנו גאים לבסס את מעמדנו כחברת ההתחדשות העירונית המובילה בשכונת הדר יוסף, עם פרויקט שכבר יצא לדרך ופרויקטים נוספים בתכנון. מדובר באחת מפנינות הנדלן של צפון תל אביב, עם קרבה לפארק ונגישות גבוהה, ובפרויקטים באזור אנחנו מיישמים את ניסיוננו רב השנים בתכנון והקמה של פרויקטים גדולים”.

אנגל משאבים נחשבת אחת מקבוצות הנדלן הבולטות בישראל, כאשר מאז הקמתה בנתה למעלה מ-10 אלף יחידות דיור. הקבוצה, בונה ומנהלת נכסים רבים ברחבי הארץ, ובהם נכסים מניבים, משרדים ובנייני מגורים. הקבוצה מבצעת בין היתר פרויקטי התחדשות עירונית.

בנוסף לפרויקטי ההתחדשות העירונית בהדר יוסף, חברת אנגל משאבים, נמצאת בהליכי קידום ‘התחדשות עירונית’ גם בבניין נוסף בעיר בת ים (תמ״א 38 תיקון 1), לקראת קבלת היתר בניה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן