וידאו ישראל צבא | משטרה | ביטחון

תת אלוף דר’ טריף בדר מעתה קצין רפואה ראשי

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף אהרון חליוה; "לראשונה בתולדות צבא הגנה לישראל, מתמנה לתפקיד קצין רפואה ראשי של צהל בן העדה הדרוזית. זו גאווה לכל מדינת ישראל, אבל קודם כל לך ולמשפחתך. בין מדינת ישראל ל'עדה הדרוזית' כרותה ברית קדושה..." ◄קצין רפואה ראשי של צהל, תת אלוף דר' בדר; "זכרו תמיד, כי; 'שומר אחי אהיה תמיד, אם בקרב, אם באלונקה ואם ליד מיטת החולי'. בהצלחה לכולנו".
0
0

תת אלוף דר’ טריף בדר, מונה בסוף השבוע שעבר (חמישי, כ”ד באב תשע”ז) לתפקיד קצין רפואה ראשי של צבא הגנה לישראל. בטקס מיוחד של חילופי תפקידים, שהתקיים במעמד ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, מפקדים, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

תת אלוף דר’ טריף בדר החליף בתפקידו את תת אלוף דר’ דודו דגן, שכיהן בתפקיד זה במהלך 3 השנים האחרונות.

ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף אהרון חליוה; “הרפואה הקרבית, הינה חלק מחוסנו של הכוח. ידע כל לוחם, המסתער קדימה, ידע כל מפקד, השולח את חייליו לחרף נפשו, לסכן את חייו, כי ברגע האמת לכשייפול, לכשיפגע, ייעשו כל המאמצים לסייע, להציל, לפנות, לשקם” – אמר בין יתר דבריו אלוף חליוה.

תת אלוף דר' טריף בדר קצין רפואה ראשי של צהל | צילום: דובר צהל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
תת אלוף דר’ טריף בדר קצין רפואה ראשי של צהל | צילום: דובר צהל | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

“ידיעה זו היא האמורה ליצור בו את האמון לשוב ולהסתער, לשוב ולהסתכן – הוסיף אלוף חליוה; “לפיכך, הוקם ‘חיל הרפואה הקרבית’ לחזק את רוח הלוחם ורוח הקרב בדרך אל היעד עצמו“.

 תת אלוף דר’ טריף בדר; ‘שומר אחי אהיה תמיד, אם בקרב, אם באלונקה ואם ליד מיטת החולי’.

“לראשונה בתולדות צבא הגנה לישראל, מתמנה לתפקיד קצין רפואה ראשי של צהל בן העדה הדרוזית. זו גאווה לכל מדינת ישראל, אבל קודם כל לך ולמשפחתך. בין מדינת ישראל ולבין ה‘עדה הדרוזית’ כרותה ברית קדושה” – הדגיש והוסיף ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, האלוף אהרון חליוה.

תת אלוף דר’ דודו דגן; “בשם צהל, אני מודה לך, תת אלוף דר’ טריף בדר, אנחנו מאחלים לך הצלחה בתפקיד החדש”.

 קצין רפואה ראשי של צבא הגנה לישראל, תת אלוף דר’ טריף בדר, אמר; “אנשי החיל היקרים, חובתנו היא לשמור על חיי חיילנו ולהעניק את הטיפול הרפואי הנחוץ להם ולכל מי שיזדקק לו, בכל המתארים; בשגרה, בפעילות מבצעית, ובמצבי החירום“.

“זהו האתגר הניצב לפנינו ומחייב אותנו להיות במיטבנו כל העת. אני מאמין ובטוח ביכולותיכם. זכרו תמיד, כי; ‘שומר אחי אהיה תמיד, אם בקרב, אם באלונקה ואם ליד מיטת החולי’. בהצלחה לכולנו”. סיכם  קצין רפואה ראשי של צהל, תת אלוף דר’ בדר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן