חדרה חדרה עיר תרבות מופעים

חדרה פותחת אירועי קיץ 2017 בעיר עם הזמרת עינת שרוף

'אירועי קיץ 2017 בעיר חדרה' , יתקיימו בשיתוף פעולה של קניון עופר לב חדרה ועיריית חדרה להנאת תושבי העיר. הכניסה חינם. ראש העיר חדרה גנדלמן; "אני שמח ונרגש לפתוח את 'אירועי קיץ 2017 בעיר  חדרה' בשיתוף הנהלת קניון עופר לב חדרה ומזמין את כל התושבים ליהנות משלל אירועים שהוכנו במיוחד בשבילם. שיהיה קיץ שמח ובטוח. הכניסה לאירוע, כאמור; ללא תשלום".
0
0
הזמרת עינת שרוף פותחת את 'אירועי קיץ 2017 בעיר חדרה' | צילום: אלה אוזן | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הזמרת עינת שרוף פותחת את ‘אירועי קיץ 2017 בעיר חדרה’ | צילום: אלה אוזן | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עינת שָׂרוּף הזמרת ומוזיקאית ומנחת ערבי שירה בציבור  תופיע באירוע חגיגי שיתקיים ברחבת קניון ‘עופר לב חדרה’ (מקבוצת מליסרון) לרגל פתיחת עונת הקיץ 2017, בשיתוף הנהלת הקניון ועיריית חדרה. האירוע יתקיים ביום שני, ה-19 ביוני בשעה 19:00, ברחבה הצמודה לקומת הקרקע שבקניון עופר לב חדרה. הכניסה לאירוע; ללא תשלום.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו ב’טוויטר’.

האירוע ייערך במעמד ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן ויושב ראש חברת מליסרון בע”מ הגב’ ליאורה עופר, בכירי הנהלה בקבוצת קניוני עופר, בכירי עיריית חדרה ונוספים.

 הכל דבש

עונת קיץ 2017 בקניון ‘עופר לב חדרה‘, תכלול מגוון רחב של אירועים, ביניהם; יריד נוער בשיתוף עם מחלקת הנוער של עמותה העירונית “פנאי העיר-חדרה“, מופעים של כוכבי ילדים, כמו; הדוד חיים, עודד פז, אמן הריקוד Stephane שסוחף את הרשת ועוד.

לדברי מר בן דבש (38) המנהל הכללי של קניון ‘עופר לב חדרה‘; “כחלק ממגוון האירועים והפעילויות שאנו מקיימים ונקיים במהלך הקיץ, אנו גאים לקדם ביחד עם עיריית חדרה את המוסיקה הישראלית במיטבה באמצעות אירוע איכותי ומהנה.

אירוע פתיחת הקיץ, הנו נדבך נוסף בשדרוג הקניון ובחיזוק מעמדו כקניון על אזורי המעניק לתושבי חדרה והסביבה חוויית קניה אולטימטיבית”. המליץ וסיכם מר דבש.

לדברי ראש עיריית חדרה מר צביקה גנדלמן; “אני שמח ונרגש לפתוח את ‘אירועי קיץ 2017 בעיר  חדרה’ בשיתוף הנהלת קניון עופר לב חדרה ומזמין את כל התושבים ליהנות משלל אירועים שהוכנו במיוחד בשבילם. שיהיה קיץ שמח ובטוח. הכניסה לאירוע, כאמור; ללא תשלום“.

 קניון עופר לב חדרה

קניון עופר לב חדרה, הוקם בשנת 1988, לצורך בנייתו על ידי ‘האחים רויכמן’ שהיו בעלי חברה לבניית תשתיות, נהרסו ‘בית גורביץ’ ו‘בית גולדנברג’ שהיו בתים בסגנון אקלקטי שנבנו בשנת 1924 על ידי משפחות מ’מייסדי חדרה’.

עם פתיחתו של הקניון הראשון בעיר חדרה, הוא נקרא באופן רשמי “קניון לב חדרה ע”ש פייגה רויכמן”, שהייתה אם המשפחה.

קניון עופר לב חדרה, נמצא במרכז העיר בין הרחובות רוטשילד והגיבורים, נחשב לפי שעה לקניון המרכזי בחדרה. גודלו משתרע על 60,000 מ”ר בהן 3 קומות וכולל כ-500 מקומות חנייה והוא מונה כ-120 בתי עסק.

בעקבות סכסוך חריף שפרץ בין האחים רויכמן, חולקו נכסיהם בין עסקי התשתיות והקניון ושניים מן האחים רויכמן, זכו בקניון. בהמשך, נמכרה מחצית מהקניון לחברת ‘בריטיש ישראל’.

בשנת 2011, רכשה בריטיש ישראל מ‘קבוצת מליסרון’ שבשליטת ‘חברת אחים עופר נכסים’ את המחצית השנייה בבעלות על הקניון בסכום של 260 מיליון שקלים. עם השגת קבוצת קניוני עופר בבעלות מלאה על הקניון, שונה שמו ל‘קניון עופר לב חדרה’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן