כנסת ישראל פלילים

חבר כנסת אורן חזן לשימוע בעבירות תקיפת עובד ציבור

לח"כ חזן שתי בשורות האחת הטובה; היועץ המשפטי לממשלה שבחן את ממצאי בדיקת המשטרה בעניין הטענות שהועלו בתקשורת על הטרדות מיניות מצד ח"כ חזן, החליט היועמ"ש לאמץ עמדת משטרת ישראל ואת המלצת פרקליט המדינה ולסיים את הבדיקה בעניין מבלי לפתוח בחקירה פלילית.
0
0
חבר כנסת אורן חזן לשימוע בעבירות תקיפת עובד ציבור
חבר כנסת אורן חזן לשימוע בעבירות תקיפת עובד ציבור

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הודיעה היום (שלישי, י”ג בכסלו תשע”ז) לח”כ אורן חזן, שתי בשורת אחת רעה ואחת טובה, נפתח בבשורה הרעה מבחינתו; היועץ המשפטי לממשלה, ד”ר אביחי מנדלבליט, הודיע, כי הוא שוקל להעמידו לדין בכפוף לשימוע, זאת על פי המלצת פרקליט המדינה, שי ניצן, בעבירות של תקיפת עובד ציבור, העלבת עובד ציבור וכן התנהגות פסולה במקום ציבורי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

באוקטובר 2014, על פי החשד, עולה כי לאחר שנודע לח”כ חזן על עיקול שהטילה עיריית אריאל על חשבון הבנק של אמו, נוכח קיומו של חוב, הוא הגיע למשרדי עיריית אריאל ופקד משרדים שונים במטרה להבין מי הורה על הטלת העיקול.

בהמשך נטען; צעק וגידף ח”כ חזן את מנכ”ל העירייה, נצמד אליו ודחף אותו בחוזקה עד אשר המנכ”ל הוטח במעקה. כמו כן, נטען שח”כ חזן, גידף את ראש העיר, סירב לעזוב את לשכתו ואמר לו, כי יטפל בו וכי ידאג שלא יישאר בתפקידו.

עו”ד רוני ליבנה, דוברת מחוז מרכז של משרד המשפטים, מסרה, כי בטרם יוחלט סופית אם להגיש כתב אישום, הוזמן החשוד (ח”כ חזן) להשמעת טענותיו בהליך שימוע, ככל שיחפוץ בכך, שיתקיים בפני היועץ המשפטי לממשלה.

לא תפתח חקירה נגד ח”כ חזן בעניין הטרדה מינית

הבשורה הטובה לחבר כנסת אורן חזן, היא כי לאחר שבחן היועץ המשפטי לממשלה את ממצאי בדיקת המשטרה בעניין הטענות שהועלו בתקשורת על ’הטרדות מיניות’ מצד ח”כ חזן, לפני שהחל לכהן כחבר כנסת ובעת שניהל בר בעיר תל אביב, החליט היועץ המשפטי לממשלה לאמץ את עמדת ראש אגף החקירות והמודיעין ב-משטרת ישראל ואת המלצת פרקליט המדינה ולסיים את הבדיקה בעניין מבלי לפתוח בחקירה פלילית.

דוברת מחוז מרכז של משרד המשפטים, עו”ד רוני ליבנה, מסרה, כי במסגרת הבדיקה שנערכה בעניין זה, תושאלו, בין היתר, עובדים ועובדות לשעבר בבר, לרבות עובדות, שעלה, כי הן אלה שהשתתפו בכתבה ששודרה בתקשורת.

שתיים מן הנשים שהמשטרה פנתה אליהן סירבו לשתף פעולה ואף אחד מהעדים הנוספים שתושאלו לא ידע לספר על אירוע מסוים של הטרדה מינית, לא כלפיו ולא שהיה עד לו.

בנסיבות אלה, בשל העדר תשתית המקימה חשד סביר לביצוען של עבירות פליליות, הוחלט שאין מקום לפתוח בחקירה ביחס לטענות אלה.

הפרשה נחקרה על ידי משטרת ישראל.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן