קיסריה

עזר ויצמן, נשיא המדינה לשעבר, שוחרר היום, מבית החולים רמב”ם בחיפה

0
0

ומצבו הכללי טוב. הבדיקות נמצאו תקינות
עזר ויצמן, נשיא המדינה לשעבר, שוחרר היום, מבית החולים רמב
weizman_ezer_100k-n_02.jpg

עזר ויצמן, נשיא המדינה לשעבר, שוחרר היום, מאישפוז בבית החולים רמב”ם בחיפה.

כפי שדיווחנו בשבת האחרונה, ויצמן, הובהל מביתו שבקיסריה, ביום שבת אל המחלקת לטיפול נמרץ נשימתי בביה”ח רמב”ם, בחיפה, בחשד לדלקת ריאות. בעקבות הבדיקות הוא אושפז עד היום.

ד”ר צבי בן ישי, סגן מנהל בית החולים רמב”ם, מסר לתקשורת כי מהבדיקות שנערכו לויצמן, עולה כי הן תקינות ומצבו הכללי טוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: [email protected]

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לתקשורת

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

אחרי החורף האביב הגיע

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

ישראל חוגגת 78