נגישות כאן ישראל

עמותת נגישות ישראל, מקיימת ערב התרמה: ‘הצחוק יפה לנגישות’

ערב התרמה שנתי עם אמני סטנד-אפ מוכשרים, כל הכוכבים על במה אחת בערב התרמה לעמותת 'נגישות ישראל'. בהשתתפות: אדיר מילר, אורנה בנאי, אסי כהן, מאור כהן, ערן זרחוביץ, אסף הראל ותם אהרון. הערב, ייערך באולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב. יום שלישי, ה-1.11.16, בשעה; 19:00. כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש במחירים הנעים בין 300 ₪ ל-1000 ₪, או ב-1,500 ₪ לכרטיס כבוד. התמורה בעבור הכרטיסים הנה 100% תרומה לעמותת 'נגישות ישראל'.
0
0
עמותת נגישות ישראל, ערב התרמה: 'הצחוק יפה לנגישות' | הבדרן אדיר מילר | עיבוד צילום: שולי סונגו
עמותת נגישות ישראל, ערב התרמה: ‘הצחוק יפה לנגישות’ | הבדרן אדיר מילר | עיבוד צילום: שולי סונגו

עמותת נגישות ישראל, חוגגת יום הולדת 17 להיווסדה יום שלישי, ה- 1.11.16 ותציג על הבמה את מיטב פעילויותיה ותערוך לראשונה ערב התרמה עם אמני סטנד-אפ מוכשרים, מהמובילים בתעשייה, שנועד לגייס תרומות לפעילויות של העמותה. בין האמנים; אדיר מילר, אסי כהן, אורנה בנאי, ערן זרחוביץ, מאור כהן, אסף הראל ותם אהרון במערכונים ובמונולוגים מבטיחים שלא ישאירו שום פרה קדושה שלמה ושיהפכו את כיסאות הגלגלים מרוב צחוק.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בערב התרמה לעמותת ’נגישות ישראל’. באולם סמולרש, אוניברסיטת תל אביב. יום שלישי, ה-1.11.16 בשעה 19:00, יעלו כל הכוכבים על במה אחת.

עמותת נגישות ישראל, מציינת ומזכירה, כי בכל יום מתמודדים מיליון וחצי אנשים עם מוגבלות בישראל, בהם גם עשרות אלפי ילדים, עם הקושי להגיע לעבודה ולבית הספר, למרכזי קניות ולהיכנס לחנויות, לתקשר עם הסביבה השומעת, לנסוע בתחבורה ציבורית, לנפוש ולטייל, לשבת בבתי קפה עם משפחה וחברים ואפילו לגלוש באתרי אינטרנט. אל מול כל הקשיים האלה עומדת עמותת נגישות ישראל.

בכל יום מתמודדים אנשים עם מוגבלות, בהם גם עשרות אלפי ילדים, עם הקושי להגיע לעבודה ולבית הספר, למרכזי קניות ולהיכנס לחנויות, לתקשר עם הסביבה השומעת, לנסוע בתחבורה ציבורית, לנפוש ולטייל, לשבת בבתי קפה עם משפחה וחברים ואפילו לגלוש באתרי אינטרנט. אל מול כל הקשיים האלה עומדת עמותת נגישות ישראל.

העמותה מחוללת שינויים בחברה הישראלית, מקדמת נגישות בכל מרחב ציבורי ועסקי, מעלה מודעות לקשיים היומיומיים בהם נתקלים נכים, ופועלת למען שילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה בשוויון, בזכות ובעצמאות מרבית.

העמותה מאמינה שמהפכת הנגישות מתחילה בהגברת המודעות ולכן היא מקיימת מגוון רחב של פעילויות ברחבי הארץ ביניהן; קידום הנגישות בחינוך, בבתי הספר, באוניברסיטאות ובמכללות, כדי שהדור הצעיר יגדל להבין שחברה נגישה לאנשים בעלי מוגבלויות היא חברה רגישה וטובה יותר.

התמורה בעבור הכרטיסים הנה 100% תרומה לעמותת נגישות ישראל

העמותה מקדמת את הנגישות בישראל במגוון פרויקטים החל מחקיקה, דרך ייעוץ וליווי בהטמעת נגישות לעסקים, ארגונים ורשויות, מרכז הדרכה והכשרה לנושא הנגישות, מוקד טיפול בתלונות נגישות, אכיפה בנושא; חניות נכים עם משטרת התנועה, מפעילה הדרכות התנסותיות בבתי ספר ומקיימת את “להרגיש נגישות” – אירוע ספורט חוויתי בנמל תל אביב בו ניתן “להיכנס לנעליהם” של נכים ולו רק לשעה קלה;

לשחק כדורסל או טניס ואפילו רוגבי בכיסאות גלגלים, להשתתף בטעימת גלידה עיוורת, לנסות לדבר בשפת הסימנים הישראלית, לכסות את העיניים וללכת עם כלב נחיה.

נגישות ישראל, נמצאת בקשר עם מקומות בילוי ופנאי כמו פארקים וחופים כדי שכל אדם עם מוגבלות יוכל ליהנות מחייו ולא להסתפק רק בביקורים במקומות כקופות חולים ומוסדות ציבור. לצורך כל אלה מתקיים ערב ההתרמה.

כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש במחירים הנעים בין 300 ₪ ל-1000 ₪, או ב-1,500 ₪ לכרטיס כבוד. התמורה בעבור הכרטיסים הנה 100% תרומה לעמותת ’נגישות ישראל’.

להזמנת כרטיסים כתרומה: 09-7640407, 054-7744439 או באתר www.Negishut2016.com

  • עמותת נגישות ישראל פועלת בשקיפות, תקינות וצניעות והשגייה הרבים של העמותה מיום היווסדה מלמדים על השינוי שמתחולל בתחום. לעמותה אישור ניהול תקין, מדד שקיפות, אישור תרומות לצורכי מס ורמת שכר מנהלים צנועה. פרטים נוספים באתר נגישות ישראל www.aisrael.org.

הידיעה הובאה באדיבות אתר נגישות-נט | אתר הנגישות של המדינה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן