אסטרולוגיה

פלוטו מתיישר ב-גדי ומוחק הקיים עד היסוד לבנות מחדש ובריא

מאחר וכוכב זה נמצא במזל במשך זמן רב כל כך הרי שהוא מבטיח כי אלו שחשים אותו לא יתחמקו מהצורך לעשות שינוי. אלו שיתנגדו לשינוי עשויים להיחלש אנרגטית ואף להיות חולים במידה ואינם זורמים עם השינוי.
0
0

עשרת ימי תשובה מתחילים ביום הראשון של ראש השנה ומסתיימים ביום הכיפורים הם נקראים גם “ימים נוראים”: על פי המסורת היהודית מיד בתחילת השנה והחודש נפתחים שערי מחילה וסליחה, והם פתוחים ועומדים עד זמן הנעילה ביום הכיפורים”. בעשרת הימים האלה נוהגים אנו לאחל זה לזה “גמר חתימה טובה”, וגם לבקש סליחה מאנשים שאולי פגענו בהם, בדיבור או במעשה, בשנה שחלפה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר’.

השבוע אנו נמצאים באחד השבועות היותר קשים מבחינה רגשית של השנה כיוון שאנחנו נמצאים בתקופת שיא הימים הנוראים שהוא יום הכיפורים.

בימים אלה לפי הדת היהודית נקבע גורלו של אדם לשבט או לחסד ולכן מצוות הסליחה איש מרעהו חשוב במיוחד כיוון שהמשמעות של “ואהבת לרעך כמוך“… היא אחת המצוות החשובות ביותר.

במפה האסטרולוגית של השבוע הקרוב ניכר כי השנה נהייה יותר מחוברים לעצמנו ולדרישות הפנימיות של הנשמה שלנו שתבקש לעצמה להיות משוחררת יותר תוך ניקוי דפוסים ישנים שאינם מועילים יותר.

את ימי החג נעביר מתוך הרהורים פילוסופיים רגשיים וחיבור לאווירת החג באווירה ביתית. וייתכן אף כבדה מעט כמצופה מאווירת החג.

ובנוסף, החודש מתיישר לו הכוכב פלוטו שהוא הכוכב שהולך לאט ביותר עד אשר הוא הורס/מוחק את הקיים עד היסוד כדי לבנות משהו חדש, טוב, בריא ונכון יותר. כמה מתאים ליום הכיפורים.

לא, לא צריך להיבהל… פלוטו הורס רק את מה שצריך להיהרס ומאחר ולא תמיד יש לנו את הכוח לעשות זאת בזכות עצמנו, אזי אנו מקבלים עזרה מהיקום בדמות הכוכב פלוטו בהשפעתו אנו מבצעים את השינוי.

הסיבה שאיננו מרבים לשמוע על כוכב זה מכיוון שהוא פועל באיטיות מרובה וביסודיות.

פלוטו מתארח במזל בין 12 ל-15 שנים לעומת כוכבים אחרים החולפים בפרק זמן קצר הרבה יותר. את הזמן הקצר ביותר למעבר מבצע הירח שמחליף מזל בכל שעתיים. כך שטווח השינויים באסטרולוגיה נע משעתיים ועד ל-15 שנה.

מאחר וכוכב זה נמצא במזל במשך זמן רב כל כך הרי שהוא מבטיח כי אלו שחשים אותו לא יתחמקו מהצורך לעשות שינוי. אלו שיתנגדו לשינוי עשויים להיחלש אנרגטית ואף להיות חולים במידה ואינם זורמים עם השינוי.

הפעם מרגישים את השינוי המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ואריה. פלוטו נמצא כבר במזל גדי מתחילת שנת 2008, כך שמשנה זו משנים את חייהם המזלות שציינתי.

בשנה זו ישפיע פלוטו על אלו שנולדו בשליש האמצעי של המזל. אלו מכם שנולדו בשליש הראשון של המזלות שציינתי חוויתם כבר שינויים משמעותיים בחייכם.

המזלות שיזרמו עם השינוי בצורה קלה יותר יהיו דגים, שור, בתולה ועקרב.

חשוב ביותר לציין כי למעשה פלוטו הוא כוכב שנועד כדי לקדם את האנשים אל עבר עתיד טוב יותר. הבעיה היא שבדרך כלל אנשים מפחדים מאוד לעשות שינוי ופעמים רבות מעדיפים להישאר בתוך המוכר גם אם זה קשה להם ביותר.

תפקידו של פלוטו הוא ליצור את השינוי המיוחל אם תרצו או לא. בזמן מעבר פלוטו פעמים רבות חשים בלבול כיוון שברור שהעבר לא טוב אך העתיד עדיין לא ידוע ולא מוכר ובטוח.

ולכן, התחושה היא של ריקנות, כאוס, ריק ובדידות. ההמלצה היא לנסות להבין מראש איזה שינוי מבקש מאתנו כוכב זה. לא להתנגד לו כיוון שהוא נועד לקדם אותנו. רק הבנה כזו יכולה לעזור להתמודד עם הקושי והכוח הנפשי לו נזקקים בפרק זמן זה.

כמו כן, הצבת יעדים ומטרות יעזרו לקבוע סדרי עדיפויות על מנת למקד את תשומת הלב האנרגטית הנכונה בתקופה זו. בתקווה שתזרמו עם השינויים המתבקשים בחייכם.

שנה טובה וחתימה טובה.

__________

* זיכרו, כי התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;. הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגב’ שיר-אל כתבו אל – zila@012.net.il, או בטלפונים: 03-9661812, 052-2248626. כדי לדעת כיצד הדבר משפיע על כל אחד, מומלץ להכין מפה אישית.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן