מאזני הצדק

לשכת עוה”ד התלוננה בפני היועמ”ש נגד הביטוח הלאומי

ב’לשכת עורכי הדין בישראל’ לא נרגעו מהתנהלות וכוונת פקידי המוסד לביטוח לאומי; "להפסיק להעניק כל שירות מיוחד לעורכי דין", וזאת "בעקבות קמפיין לשכת עורכי הדין נגד הביטוח הלאומי" ◄ ראש לשכת עורכי הדין עורך הדין נוה; "אין לנו שום כוונה להרפות מהמאבק או להפסיק את הקמפיין וההליכים המשפטיים כנגד הביטוח הלאומי... המאבק של לשכת עורכי הדין, יימשך עד אשר יושגו במלואן כל המטרות שהצבנו לעצמנו...".
0
0
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מַנדלבליט עם יושב ראש לשכת עורכי הדין בישראל עורך הדין אפי נוה | צילום: לשכת עורכי הדין | עיבוד: שולי סונגו ©
היועץ המשפטי לממשלה אביחי מַנדלבליט עם יושב ראש לשכת עורכי הדין בישראל עורך הדין אפי נוה | צילום: לשכת עורכי הדין | עיבוד: שולי סונגו ©

לשכת עורכי הדין עדיין, עדיין לא נרגעה מאירועי השבוע שעבר. בסוף השבוע שחלף, פנתה הלשכה אל היועץ המשפטי לממשלה והגישה תלונה חריפה כנגד התנהלותו הבלתי חוקית (לטענתה) של המוסד לביטוח לאומי – כך הודיע אתמול (שישי, ו’ באלול התשע”ו) בפייסבוק, יו”ר לשכת עורכי הדין בראשות עורך הדין אפי נוה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“בהמשך למאבקנו מול הביטוח הלאומי וניסיונותיו להקשות ולהכביד על ציבור עורכי הדין בעקבות הקמפיין שלנו (’רק עם עורך דין אתה חזק יותר מול הביטוח הלאומי’) ועוד קודם לקמפיין, הגשנו בסוף השבוע (חמישי, ט׳ באלול התשע”ו) אל היועץ המשפטי לממשלה, תלונה חריפה ומפורטת כנגד הביטוח הלאומי אשר מתנהל מולנו בדרך בלתי חוקית“, הודיע לחברי הלשכה יו”ר הלשכה עורך הדין נוה.

כזכור ב’לשכת עורכי הדין בישראל’ זועמים על המוסד לביטוח לאומי, אשר הורה והנחה את עובדיו; “להפסיק להעניק כל שירות מיוחד לעורכי דין” וזאת “בעקבות קמפיין לשכת עורכי הדין נגד הביטוח הלאומי“.

מנגד מסר ועד עובדי הביטוח הלאומי, כי הוא שוקל את כל הצעדים החוקיים בהם הגשת תביעת דיבה נגד ראשי לשכת עורכי הדין, שלא המתינה ובאמצע השבוע שעבר (ג’), הגישה עתירה אל בית המשפט הגבוה לצדק (בג”ץ) בגין התנהלותו הבלתי חוקית של המוסד לביטוח לאומי“.

ראש לשכת עורכי הדין עורך הדין נוה, הוסיף וכתב, כי; “בהמשך למאבקנו מול הביטוח הלאומי וניסיונותיו להקשות ולהכביד על ציבור עורכי הדין בעקבות הקמפיין שלנו, למען הסר ספק, אני מבקש להבהיר, כי אין לנו שום כוונה להרפות מהמאבק או להפסיק את הקמפיין וההליכים המשפטיים כנגד הביטוח הלאומי.

עו”ד אפי נוה, פרסם את הודעתו בדף הפייסבוק שלו והודיע; “כי המאבק של לשכת עורכי הדין, יימשך עד אשר יושגו במלואן כל המטרות שהצבנו לעצמנו, דהיינו; הפסקה מוחלטת של הפגיעה בציבור עורכי הדין המייצגים מבוטחים מול הביטוח הלאומי.

עו”ד נוה, ציין והדגיש, כי לשכת עורכי הדין, נחושה “לעשות סדר” אחת ולתמיד בהתנהלות מול הביטוח הלאומי“. סיכם ראש לשכת עורכי הדין.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן