מאזני הצדק פרקליטי ישראל

לשכת עורכי הדין: ’רק עם עורך דין אתה חזק יותר מול הביטוח הלאומי’

לשכת עורכי הדין בראשות עורך הדין אפי נוה; "למרבה הצער, הביטוח הלאומי, מקשה מאוד על ציבור הנזקקים והזכאים לשירותיו לממש את זכויותיהם, וכידוע מדובר בעיקר באוכלוסיות מוחלשות, נכים ואנשים קשי יום... ואם לא די בכך, גורמים אחרים המסיגים את גבול המקצוע ופועלים בניגוד לחוק עושקים ומנצלים את ציבור הנזקקים בתוך שהם מעניקים להם טיפול כושל ובלתי מקצועי שאינו אלא מילוי טפסים ללא יכולת לייצג אותם בוועדות הרפואיות או בערעורים".
0
0
עורך הדין אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין בישראל וקמפיין: ’רק עם עורך דין אתה חזק יותר מול הביטוח הלאומי’
עורך הדין אפי נוה

“רק עם עורך דין אתה חזק יותר מול הביטוח הלאומי!” – זהו הסלוגן של קמפיין נרחב בו בחרה לשכת עורכי הדין בישראל ואשר החל אתמול (חמישי, כ”ח באב, התשע”ו) ומטרתו להבהיר לציבור הרחב שמול ’המוסד לביטוח לאומי’ ומול גורמים פרטיים המסיגים את גבול המקצוע ופועלים בניגוד לחוק, עושקים ומנצלים את ציבור הנזקקים, יש להתנהל אך ורק באמצעות עורך דין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כזכור, כבר לפני 4 שנים (אפריל 2012), קבע בית המשפט המחוזי בירושלים, כי; “חדירה לתחומי המקצוע למי שאינו עורך דין, עלולה להעמיד את כלל הציבור במצב שבו לא תעמודנה לזכותו ההגנות שהחקיקה מעמידה לרשותו וכי אכיפה של חובות אמון וזהירות, תוכל להבטיח את ההגנה הראויה על הציבור הרחב הזקוק לשמירת זכויותיו וייצוג הגון.

חובות אלה, אינן חלות על הנתבעים מכוח חוק ואין דרך לאכוף אותן ובכך קיים חשש ממשי לפגיעה בציבור נרחב”, (ת”א 9270-07 לשכת עורכי הדין בישראל, ואח’ נגד המרכז למימוש זכויות רפואיות בע”מ ואח’).

חרף העובדה, כי פסק הדין, היווה בזמנו אבן דרך חשובה בתופעה המתגברת של הסגת גבול מקצוע עריכת הדין, רואה ראש לשכת עורכי הדין בישראל, עורך דין אפי נוה, בחומרה רבה את המצב כיום והוא מבהיר היום (שישי, כ”ט באב התשע”ו) בדף הפייסבוק, כי; “ראיתם בשלטי החוצות ברחבי הארץ, העלינו אתמול בקמפיין נרחב נוסף שמטרתו להמשיך ולהבהיר לציבור הרחב שמול ’המוסד לביטוח לאומי’ יש להתנהל אך ורק באמצעות עורך דין.

למרבה הצער, הביטוח הלאומי, מקשה מאוד על ציבור הנזקקים והזכאים לשירותיו לממש את זכויותיהם, וכידוע מדובר בעיקר באוכלוסיות מוחלשות, נכים ואנשים קשי יום…

◄ רק עורך דין, יכול להתמודד ולהתנהל בצורה אפקטיבית מול המוסד לביטוח לאומי

עורך הדין נוה, מוסיף וכותב בפייסבוק; “ואם לא די בכך, גורמים אחרים המסיגים את גבול המקצוע ופועלים בניגוד לחוק, עושקים ומנצלים את ציבור הנזקקים בתוך שהם מעניקים להם טיפול כושל ובלתי מקצועי שאינו אלא מילוי טפסים ללא יכולת לייצג אותם ב-וועדות הרפואיות או בערעורים.”

בית המשפט, כבר הבהיר את המצב המשפטי והציב גבולות ברורים בכל הנוגע למתן שירותים משפטיים מתוך ראיית טובת הציבור, שיהיה זכאי לקבלת שירותים רק מאלו שהוסמכו והוכשרו לכך.

עורך דין נוה, מזכיר לציבור הרחב, כי; “במציאות עגומה זו, רק עורך דין, יכול להתמודד ולהתנהל בצורה אפקטיבית מול המוסד לביטוח לאומי ולוודא שהציבור, יזכה לקבל את מה שמגיע לו לפי כל דין.

“הלשכה בראשותי תמשיך במסע ההסברה עד שהציבור כולו יפנים את המסר החשוב שאנו מנסים להטמיע ובהצלחה רבה, כך מתברר, לאור תוצאות הקמפיין הראשון שהעלינו בנושא”. סיכם ראש לשכת עורכי הדין בישראל עורך הדין מר אפי נוה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן