הטור של גדעון רייכר

בנימין נתניהו ראש הממשלה, כל יכול

עד אשר ממצאים של ממש ימוטטו את חומת ההגנה שבנה סביבו, אם בכלל, יש להודות בשפה ברורה או גם רפה; יש לנו ראש ממשלה נבחר הפועל בחסות החוק והכללים הנהוגים בעולם המערבי. מי שחושב אחרת, יצטרך להבליג עד אשר יוצג, אפילו בדל הוכחה של ממש, כי אכן הוא איננו ראוי.
0
0
בנימין נתניהו ראש הממשלה, כל יכול | הטור של גדעון רייכר
בנימין נתניהו ראש הממשלה, כל יכול | הטור של גדעון רייכר

הגיעה השעה להרכין ראש בפני המציאות ולקבוע בתוקף; ראש הממשלה בנימין נתניהו אוחז בהגה השלטון באמצעים דמוקרטיים לחלוטין. עד כה מתנפצים אל חומתו כל הגלים הסוערים המאיימים עליו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

אין יום שבו איננו נחשד ונשפט ומבוקר, אבל המציאות היא אחת ואין בילתה; ראש הממשלה פועל באמצעים דמוקרטיים ומביס את כל מתנגדיו ואויביו בקואליציה או מחוצה לה.

עיניים חוקרניות בולשות אחר כל צעד מצעדיו. אין יום שבו לא מוטחת נגדו האשמה או חשד ועד כה, עד לרגע זה, הוא צולח וממשיך בנחת לפסוע על גבי הנתיב הבטוח שסללו עבורו בוחריו.

המסקנה; עד אשר ממצאים של ממש ימוטטו את חומת ההגנה שבנה סביבו, אם בכלל, יש להודות בשפה ברורה או גם רפה; יש לנו ראש ממשלה נבחר הפועל בחסות החוק והכללים הנהוגים בעולם המערבי.

מי שחושב אחרת, יצטרך להבליג עד אשר יוצג, אפילו בדל הוכחה של ממש, כי אכן הוא איננו ראוי.

__________

* הכותב גדעון רייכר, הנו עיתונאי ופובליציסט וותיק. כשדרן רדיו, התמחה רייכר בסיקור ענייני משפט, צרכנות וביורוקרטיה ובבירור תלונות מאת צרכני התקשורת על גופים ציבוריים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן