אורח נעים הטור של גדעון רייכר חדשות פוליטי מדיני

גנץ נכנס לממשלה בסערה, נחיתה או המראה כטייס משנה אוחז בהגה

לשבת על ספסלי האופוזיציה ומעת לעת לשגר בליסטראות מילוליות ולקטרג ללא הרף, על כל מעשה או מחדל של 'ממשלת מיעוט בראשות נתניהו' ◄אפשרות שנייה; לשבת על ספסלי האופוזיציה ומעת לעת לשגר בליסטראות מילוליות ולקטרג ללא הרף, על כל מעשה או מחדל של 'ממשלת מיעוט בראשות נתניהו'.
0
0
גדעון רייכר בטור אישי |ברקע: בני גנץ, צילום: מטה כחול לבן, פייסבוק | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
גדעון רייכר , בני גנץ

לכל המקטרגים והזועמים כלפי מר בנימין (בני) גנץ, בשנים 2011–2015, כיהן כראש המטה הכללי ה-20. מייסד ויושב ראש ‘מפלגת חוסן לישראל’ ורשימת “כחול לבן” על הצטרפותו לממשלת ישראל השלושים וחמש שתהיה ממשלת ישראל, שתחליף את ממשלת ישראל השלושים וארבע, שמכהנת מאז שהוקמה ב-2015 לאחר הבחירות לכנסת העשרים. הבה וננתח את מצבו;

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אפשרות אחת הייתה לחבור עם המפלגות הערביות אשר בחלקן חולקות השקפות שהופכות את ישראל למדינת כל אזרחיה ולא למדינה יהודית.

אפשרות שנייה; לשבת על ספסלי האופוזיציה ומעת לעת לשגר בליסטראות מילוליות ולקטרג ללא הרף, על כל מעשה או מחדל של ‘ממשלת מיעוט בראשות נתניהו‘.

אפשרות שלישית; שבה בחר בני גנץ, היא בכל זאת לשבת בתא הטייס לא כדייל אלא כטייס משנה.

בעת סערה, נחיתה או המראה, טייס המשנה אוחז אף הוא בהגה. כך יאה וכך נאה.

ולמקטרגים ברכת חג שמח.

0
0



אודות הכותב

גדעון רייכר

גדעון רייכר, הוא עיתונאי ופובליציסט וותיק. שדרן רדיו, מגיש בטלוויזיה, רייכר, התמחה בסיקור ענייני משפט, צרכנות וביורוקרטיה ובבירור תלונות מאת צרכני התקשורת על גופים ציבוריים. מגיש את התכנית "נדודי שינה עם גדעון רייכר" בתחנת גלי צה"ל, התכנית ששומעת אתכם.
השכלה; האוניברסיטה העברית ירושלים, כיתת ‏1967‏ • ירושלים. תיכון חדש חיפה, כיתת ‏1954‏ • חיפה. הפקולטה למדעי הרוח, האוניברסיטה העברית בירושלים, מדע המדינה וסוציולוגיה.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן