בנקים

בנק ישראל מינה דר’ סיגל ריבון למנהלת האגף המוניטרי בחטיבת המחקר

דר' ריבון, תחליף את דר' עקיבא אופנבכר, שמונה ליועץ בכיר לקשרי מחקר בינלאומיים בחטיבת המחקר ◄ פרופ נתן זוסמן, מנהל חטיבת המחקר של בנק ישראל, אמר; "סיגל, מביאה לתפקיד ידע רב וניסיון ארוך שנים במחקר תאורטי ויישומי בתחום המדיניות המוניטרית. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה.
0
0
דר סיגל ריבון מנהלת האגף המונטרי בחטיבת המחקר של בנק ישראל
דר סיגל ריבון

דר’ סיגל ריבון, ראש תחום מוניטרי-שוטף באגף המוניטרי של חטיבת המחקר של בנק ישראל, תמונה לתפקיד מנהלת האגף המוניטרי בחטיבת המחקר של הבנק. דר’ ריבון, תחליף את דר’ עקיבא אופנבכר, שמונה ליועץ בכיר לקשרי מחקר בינלאומיים בחטיבת המחקר – כך הודיע היום (רביעי, ו’ באב התשע”ו) מנהל חטיבת המחקר בבנק ישראל, פרופ’ נתן זוסמן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לדר’ ריבון, תואר ראשון ושני בהצטיינות בכלכלה ובסטטיסטיקה, ותואר שלישי בכלכלה, כולם מהאוניברסיטה העברית בירושלים. היא החלה את דרכה המקצועית בבנק ישראל ב-1986 כעוזרת מחקר במחלקת המחקר ובמהלך השנים שימשה ככלכלנית בכירה בתחום המוניטרי.

מאז שנת 2008 היא משמשת כראש תחום מוניטרי-שוטף בחטיבת המחקר.

דר’ ריבון, עסקה במסגרת תפקידיה בחטיבת המחקר, בנושאים הקשורים לניהול המדיניות המוניטרית ופרסמה מאמרים בנושאים הקשורים למנגנוני התמסורת של המדיניות המוניטרית ולהשפעתה על והמשק, למחירים ולאינפלציה, ולשוק הדיור.

כמנהלת התחום המוניטרי, הייתה שותפה בצוותים שונים בבנק שמופקדים על הכנת התשומות המחקריות המשמשות לגיבוש המדיניות המוניטרית.

פרופ’ נתן זוסמן, מנהל חטיבת המחקר של בנק ישראל, אמר; “סיגל, מביאה לתפקיד ידע רב וניסיון ארוך שנים במחקר תאורטי ויישומי בתחום המדיניות המוניטרית. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה.

בהזדמנות זו, אני מבקש לאחל לעקיבא אופנבכר הצלחה בתפקידו החדש ולהודות לו על שנים רבות במסגרתן תרם, בתפקידיו השונים, ל-עיצוב המדיניות המוניטרית בבנק ישראל“.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן