כסף מדבר מסים

מעמ נתניה מנע הברחת נכסים מבעל חוב לזכות רשות המסים במאות אלפי ₪

ביום בו נתפסו ספרי העוסק בביתו קבלן עבודות עפר, הוא העביר את הבעלות על ג’יפ שברשותו לאחר. בחקירה דחופה תוך איתור מהיר שבוצע ע"י עובדי מע"מ נתניה, נמצא רוכש הרכב ◄ עובדי מע"מ נתניה, פעלו בתיאום עם היחידה לגבייה קשה, להגשת בקשה דחופה אל בית המשפט למתן צווי עיקול ותפיסת נכסים של העוסק.
0
0
מס ערך מוסף נתניה
מס ערך מוסף נתניה

כידוע עבודות עפר נעשות באמצעות ציוד מכני הן עבודות הנדסה הכוללות הזזה או העברה של כמויות גדולות של עפר, אדמה, סלעים וכדומה, אך יש כאלה העוסקים בעבודות עפר ששדרגו את הענף להזזת העלמות ולשיטוח ההכנסות שלהם. אך לא לזמן רב מבחינתם של עובדי מס ערך מוסף (מע”מ) נתניה, שעל פי מידע שהתקבל במשרדם הם ביצעו חיפוש אצל עוסק ב’עבודות עפר’ מהעיר טייבה, במסגרתו נמצאו חשבוניות רבות בהיקף של מאות אלפי שקלים שלא דווחו וכן מצאו העובדים הוכחות לכך שהעוסק ניכה מס תשומות שלא כדין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ביום בו נתפסו ספרי העוסק בביתו, העביר הקבלן את הבעלות על ג’יפ שברשותו לאחר. בחקירה דחופה תוך איתור מהיר שבוצע ע”י עובדי מעמ נתניה, נמצא רוכש הרכב.

בחקירתו, התברר, כי ה”רוכש” הוא לא אחר מאשר גיסו של העוסק.

בחקירתו טען ה”רוכש החדש” כי לאחר ביצוע החיפוש, התבקש ע”י גיסו לבוא לקחת את הרכב זאת כתמורה ל”חוב” שהיה חייב לו.

היות ועלה חשד, כבד, כי מתבצעת במקרה זה ’הברחת נכסים’, נדרש קבלן עבודות עפר, עם מסירת השומה, כי עליו לשלם בסכום של כ- 950,000 ₪ לתת לה ערובה על פי הוראת סעיף 112א (א) (1) ל’חוק מס ערך מוסף’ הליך חריג המופעל לאחר אישור בית המשפט.

ההליך הופעל לאחר שעובדי מעמ נתניה, פעלו בתיאום עם היחידה לגבייה קשה בראשותה של עורכת דין יעל נוה, להגשת בקשה דחופה אל בית המשפט למתן צווי עיקול ו-תפיסת נכסים של העוסק.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן