הליגה הישראלית בכדורגל חופים

נתניה, חדרה, כפר קאסם וראש העין ממשיכות לנצח

כדורגל חופים ישראלי בסגנון ספרדי: את ההצגה של ליגת "בנק יהב" גנבו הפעם הזרים החדשים מנבחרת ספרד מיגל גרידו (Miguel Garrido) ועמיתו הוותיק פארן מחיאס (Fran Mejias) שחקן נבחרת ספרד ומי שהיה בין מחוללי האליפות בה זכתה נתניה לפני שנתיים שהצטרפו לקבוצות של נתניה ו-ראש העין, כבשו שערים והפגינו גם יכולות משחק מרשימות וגבוהות.
0
0
כדורגל חופים ישראלי בסגנון ספרדי: נתניה, חדרה, כפר קאסם וראש העין ממשיכות לנצח
כדורגל חופים ישראלי בסגנון ספרדי: נתניה, חדרה, כפר קאסם ממשיכות לנצח

כיאה ל’כדורגל חופים’ שמקורו בברזיל, ואשר אומץ רשמית בארץ ישראל נחנך ב-1 ביוני 2007 בפיקוחה של ההתאחדות לכדורגל, נהנו אלפי האוהדים שגדשו את ארנה של “שוורץ הום” חוף פולג, נתניה, בסוף השבוע שחלף (שישי, י”ח בסיון התשע”ו) לצפות במשחקי המחזור השני של הליגה הישראלית בכדורגל חופים במסגרת ליגת “בנק יהב” המשחקים, נערכו בקצב טוב, מתח של ממש ושערים רבים מרהיבים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עולה, כי את ההצגה של ליגת “בנק יהב” ב’כדורגל חופים’ זו העונה ה-10, גנבו הפעם, הזרים החדשים מנבחרת ספרד שהצטרפו לקבוצות של נתניה לקבוצת ראש העין, כבשו שערים והפגינו גם יכולות משחק מרשימות וגבוהות להנאת הצופים.

█ הפועל “אנרג’י פארק” חדרה – “Coffee4U” ירמיהו “ילזמר” חולון, 2:4

דווקא בלוקשיין ארנה שבחוף פולג, נתניה, בחר גיא עיני, שחקנה של הפועל אנרג’י פארק חדרה, לפתוח את משחקה של קבוצתו כשהציע נישואין לחברתו שענתה; “כן”!!! ההתרגשות מהמעמד של הצעת הנישואין של חברם לא הפריע להם לנצח את ירמיהו “ילזמר” חולון בתוצאה 2:4.

את שני השערים הראשונים כבש מיכאל קירטבה. מנגד כבש שלום אדרי וצימק את התוצאה עבור חולון.

עם הבאזר, הרעיד החדרתי אסי חקאק את הרשת כשהגדיל ל-1:3. עמיתו חמדה מרעי, כבש 5 דקות מפתיחת השליש האחרון לטובת חדרה, אולם חלוואני, הציל את כבודם של החולונים כשהצליח שוב לצמק את התוצאה מבעיטת פנדל.

█ עירוני “שוורץ הום” ראש העין – הפועל “בנדיקטר” כרמיאל, 3:4

המשחק הסתיים ב’שער זהב’ בהארכה* שנכבש ע”י סלבדור צ’יקי, הזר החדש של ראש העין. במהלך המשחק כבשו לקבוצת ראש העין, הכדורגלנים; אסף בן מוחה, ויטלי גנון ו-וואסים אגבריה. לקבוצת כרמיאל, כבשו; יוגב בנישו, יקיר שינה ו-ניסן ספיר.

מיגל גרידו הרכש הספרדי של נתניה עם חני ניקולטי מתל אביב

’שער זהב’; צריך לזכור, כי אורך משחק בכדורגל חופים הוא 36 דקות, המחולקות לשלושה שלישים בני 12 דקות כל אחד. המנצחת במשחק היא הקבוצה אשר כבשה מספר רב יותר של שערים בתום המשחק.

יצוין, כי במצב של שוויון בתום 36 הדקות, המשחק, נמשך להארכה בת 3 דקות (בסגנון ’שער הזהב’). אם וגם ב’הארכה’ לא מושגת הכרעה, המשחק מוכרע על ידי בעיטות (פנדלים) הכרעה.

█ בית”ר Itrader ירושלים – מכבי עידו קרן חיפה 2:2 (0:1 בפנדלים*)

הצהובים מירושלים, זכו בשי על הפתיחה הכדורגלן שי יפרח, כבש את השער הראשון לזכותם. בעידוד של הקהל הירוק הרב, הצליח אילן סויסה לצנן את הירושלמים וכבש את שער השוויון.

מהפך בסימן טוב נרשם כשהכדורגלן בני סימן טוב, כבש שער נהדר והעלה את מכבי עידו קרן חיפה ליתרון, את השוויון המיוחל השיג אנתוני מקבוצת בית”ר Itrader ירושלים, כבש את השוויון.

אחרי שגם בהארכה* לא נכבש ’שער זהב’ היה זה החיפאי אבי מלכה אשר ניגש לבעוט והחמיץ את הפנדל בעוד שיריבו הצהוב אלנתן סלמי, כבש ושלח את הצהובים מהבירה לחגוג.

█ הפועל עירוני פתח תקווה – בני יהודה ניצן, 2:4

צחי אילוז מעירוני פתח תקווה ושחקני בני יהודה

דווקא “הכתומים” עלו ליתרון בשליש הראשון משער של סנטוס אך 2 דקות לסיום השליש הראשון השוותה הפועל עירוני פתח תקווה מרגלי עדי ונטורה. עמיתו טרס שולקובסקי, העלה את ה”מלאבסים” בראשות צחי אילוז ליתרון ולחגיגה הצטרף אייהב אלעוברה שהגדיל את התוצאה.

שרון גורמזנו, עוד החזיר תקווה לקבוצת בני יהודה ניצן, אך ארז שמואלי מקבוצת עירוני פתח תקווה שפך צוננים על הכתומים וחתם את התוצאה.

█ מכבי ריימקס נתניה – “חני ניקולטי” תל אביב, 2:5

כדורגל חופים ישראלי בסגנון ספרדי, נצפה גם במשחק המסקרן בין מכבי ריימקס נתניה – “חני ניקולטי” תל אביב, כאשר הייתה זו נתניה, עלתה ליתרון כשחקנה אלון לוי, כבש וחברו בריגה, הצטרף אליו והעלה את התוצאה לשני שערי יתרון.

הקונצרט הנתנייתי נמשך כשהרכש החדש הפיבוט (חלוץ מטרה) הספרדי מולנסיה, העונה לשם; מיגל גרידו (Miguel Garrido) כבש את שער הבכורה שלו והעלה את הנתנייתים ליתרון מבטיח של 0:3.

פראן מחיאס, הרכש הספרדי הוותיק של נתניה

בכך הסתמן ברורות את פער היכולות שבין הקבוצות ובמיוחד לאור החיזוק מספרד גם של הוותיק פארן מחיאס (Fran Mejias) שחקן נבחרת ספרד ומי שהיה בין מחוללי האליפות בה זכתה נתניה לפני שנתיים.

במצב עניינים שכזה כל מה שנותר ל”חני ניקולטי” תל אביב, היה רק לצמק את התוצאה וזה מה שבוצע כאשר עומר הלוי בעט מהוצאת חוץ כדור לשער והבקיע. הנתנייתים לא התרגשו ובתגובה לחצו עוד מעט על הדוושה וכבשו עם שער ריבאונד של אדיר.

השער החמישי של נתניה, הגיע מרגליו של אלחי צברי. כאשר את הגלולה המתיק גיל יצחק, עבור ת”א.

█ פלפלה כפר קאסם – “Coffee4U” כפר סבא 6:1

אחמד עמאר, כבש צמד שערים לזכותה של פלפלה כפר קאסם והוסיפו גם; יתים עמאר, דינו הברזילאי ועמיתו; רגיב בדיר. לקבוצת כפר סבא Coffee4U, כבש את שער הכבוד אם נשאר; אדהם מאייר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן