הליגה הישראלית בכדורגל חופים

לראשונה, אלופה מהמגזר הערבי בני פלפלה כפר-קאסם

כדורגל חופים: בגמר אליפות "בנק יהב" בכדורגל חופים, קבוצת ראש העין, שהוליכה 1:4, ב-5 הדקות האחרונות של המשחק, יצאה בסופה של הדרמה המותחת, פגועה בשן ובעין, בעקבות יכולת תקומה נדירה של קבוצת בני "פלפלה" כפר-קאסם ◄ מכבי "עידן קרן" חיפה הבטיחה מקומה בעונה הבאה ◄ הכדורגלן צחי אילוז, סיים את העונה כ"מלך שערים" של כדורגל החופים 2012.
0
0
כדורגלני בני "פלפלה" כפר-קאסם בכדורגל חופים הזוכים לראשונה מהמגזר הערבי בתולדות המדינה באליפות
כדורגלני בני “פלפלה” כפר-קאסם בכדורגל חופים הזוכים לראשונה מהמגזר הערבי בתולדות המדינה באליפות

אומרים, כי אין צדק בכדורגל, אז הינה דוגמא דווקא הפוכה וחסרת תקדים, כנראה, בארץ ובעולם, כפי שהתרחשה אתמול שישי (אחה”צ), במגרש הארנה בחוף פולג בעיר נתניה במסגרת הליגה לכדורגל חופים,” שחקני פלפלה” בני כפר קאסם (فلفله ابناء كفرقاسم او או the sons of Kafr Qasem), מהקבוצות היותר ססגוניות בליגת החופים, מאז נוסדה, השלימו הישג היסטורי, הפכה כאילו במטה של קסם, פיגור משמעותי בגמר הליגה, ב-5 הדקות האחרונות של המשחק מהתוצאה 4:1 לחובתם עד לניצחון דרמטי בדו-קרב פנדלים (2:1 בפנדלים – 6:5 בסיכום כללי של כיבושי השערים).

זה לא היה במבט מעמיק יותר, רק מקרה. יד ו/או לרגל המזל. “פלפלה בני כפר קאסם”, הייתה במהלך כל העונה לקבוצה הטובה ביותר בליגה, וחרף המאמץ הפיזי הניכר שעתיים קודם התמודדה במשחק חצי הגמר הראשון למרות צום הרמדאן, עשתה היסטוריה, ועלתה לגמר ראשון בתולדותיה ושגם בו ידעה ממש להתעלות ולנצח, ולכן, היא אכן הקבוצה הראויה והזוכה באליפות “בנק יהב” בכדורגל חופים, ולראשונה, מאז הקמת המדינה לאלופת המדינה מן המגזר הערבי.

גמר הליגה הישראלית בכדורגל חופים, חשף דרמה מוחלטת על המגרש. ראש העין, הדהימה בפתיחה, עם שערים מדהימים של; מרקו סילבה (4), אדיר דנין (6), וואסים אגברייה (21). מאוחר יותר הוסיף אלסנדרו איטרי (22), שער שנראה כמסמר האחרון ב”ארון הקבורה” של כפר קאסם, בשולי המגרש החלו לפתוח שמפנייה.

היה נראה, כי עם שער ניחומים של מוחמד סרסור (24), אורזת כפר קאסם את במזוודה והולכת להתכוננן עצובה לקראת סעודת המשפחה לאכילת המשותפת של ה”אפטאר (إفطار)”, ארוחת הערב השוברת את הצום היומי בחודש הרמדאן המוסלמי, אך ב-5 הדקות האחרונות של משחק הגמר, אירע הקסם, אולי פאטה מורגנה?

חניכיו של מאמון עאמר, שאבו “כוחות בלתי נראים”, הפגינו נחישות, לב ענק, וכאחד נתנו הכל במשחק כנגד ראש העין, שיצאה בסופה של הדרמה המותחת, פגועה בשן ובעין, כאשר מפיגור של 4:1, החל מסע הניצחון עם שערים של דונגה (בדקות; 32,33), בתוספת השוויון המרגש מרגלו של עמר יאטים (34), ועד לסיומו הדרמטי בדו-קרב פנדלים (1:2 בפנדלים לאחר שהכדורגלן יטים עאמר, כבש את הפנדל אחרי פיני בלילי, שהחמיץ עבור ראש העין, בסיכום הכללי 6:5). מאות האוהדים, שהגיעו מכפר-קאסם, לא ידעו את נפשם מהתרגשות ובצדק.

■ צחי אילוז, “מלך שערים” של העונה

צחי אילוז, מלך השערים ל-2012

בחצי הגמר הראשון בין מכבי “דורון מוטורס” נתניה מול בני “פלפלה” כפר קאסם, גברה זו האחרונה, בשער זהב 5:4.

לקבוצת בני “פלפלה” כפר-קאסם, כבשו; אדם סרסור (8), אבו צעלוק (14), מחמוד סרסור(18), עמר יאטים (27) סמרח מרעב (13) (שער זהב).

ל”דורון מוטורס” נתניה, כבשו צחי אילוז (עם שלושער בדקות ה-21, 28, 29), אלון זבולון (7). הכדורגלן אילוז, סיים אתמול את העונה כ”מלך שערים” של כדורגל החופים 2012.

■ ראש העין: הדרך המאושרת אל הגמר הסוף היה עצוב

בחצי הגמר השני, ניצחה “הראשון למשכנתאות” ראש העין את קבוצת “סווטש” ת”א, בתוצאה של 2:4.

לקבוצת ראש העין, כבשו; מרכו סילבה 10 אדיר דנין 14, שרון מימר (16), שגיא חייט (36).

לקבוצת תל אביב, כבשו; שרון גורמזנו (15), רפי עמרן (19).

■ מכבי “עידן קרן” חיפה הבטיחה מקומה בעונה הבאה

במסגרת משחק הישרדות בין “שווה שווה” ירושלים מול מכבי “עידן קרן” חיפה, ניצחה זו האחרונה באמצעות שער שנכבש בהארכה, והבטיחה את מקומה בעונה הבאה בליגה.

ל”עידן קרן” חיפה, כבשו; איתי בר דוד, 18, 21 ,(36 – שער זהב), ניסן רביבו (22), אושרי גיטא (25).

לירושלים, כבשו; בן עמי 2 (5,36) מורד עליאן (24) כפיר מלול (32).

■ “לחיצת יד היסטורית” כהן את טביב

במשחק ראווה בין כוכבי ערוץ הספורט לבין כוכבי “קדמת עדן” כפר סבא, בהנהגתו של אלמוג ספיר, נכנעה “קדמת עדן” לנבחרת ’ערוץ הספורט’ בתוצאה; 4:2.

במשחק זה, שיתפו פעולה אלי טביב, ועמיתו יוסי אבוקסיס, ונרשמה “לחיצת יד היסטורית” לאחר הריב המתוקשר בין יהונתן כהן לאלי טביב.

בנבחרת הכוכבים של קבוצת “קדמת עדן” כפ”ס, שיחקו ידוענים, כדוגמת הזמר; דודו אהרון, איציק זוהר, יוסי אבוקסיס, הבדרן שלום מיכאלשווילי, כוכב הריאלטי תום קשתי, ועוד.

גם בנבחרת כוכבי ערוץ הספורט, בהנחיית המאמן שלמה שרף, השתתפו ידועני ספורט, כדוגמת הזמר; אלון מזרחי, אלון חרזי, ניר קלינגר, יהונתן כהן, מוטי פשחצקי, ועוד…

■ ישחקו הנערים לפנינו…

מוקדם יותר נערך גמר ליגת הנוער: “אריות הים” דורה נתניה מול “הכוכבים של משולם” פתח תקוה, שניצחה בתוצאה; 1:3.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן