חוק ומשפט נגישות כאן ישראל

ראש לשכת עורכי הדין: כל עורך דין יוכל להנגיש את כתבי הטענות שלו

על רקע תהליכי חקיקה שנכנסו והן אתרי אינטרנט המספקים שירות לציבור, חייבים להיות נגישים ומותאמים לאנשים עם מוגבלות - חובת הנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלות ◄ ראש לשכת עוה"ד, עו"ד נוה: "אני קורא לציבור עורכי הדין לעשות שימוש ב"סרגל" ולהיות הראשונים שעומדים בתקנות הנגישות, כראוי לכל אזרח ובוודאי לנו כציבור של נותני שירות משפטי".
0
0
עורך דין אפי נוה
אפי נוה

ראש לשכת עורכי הדין, עו”ד אפי נוה, בישר אתמול (ראשון, כ”א באייר התשע”ו) בכנס מקצועי לעורכי דין וליועצים משפטיים בנושא; ’חובת הנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלות’ כי; “החל ממחר (ב) כל עורך דין, יוכל להנגיש את כתבי הטענות שלו וחומרים נוספים לציבור לקוחותיו ולציבור בעלי המוגבלות בארץ כמתחייב בחוק ובתקנות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הלשכה, עו”ד נוה, הדגיש, כי; “על רקע תהליכי חקיקה שנכנסו לתוקף ותקנה 35 לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג-2013, קובעת, כי אתרי אינטרנט המספקים שירות לציבור, חייבים להיות נגישים ומותאמים לאנשים עם מוגבלות בהתאם ל-תקן הישראלי 5568 וגם על עורכי הדין, להיות ערוכים לכך.

ראש הלשכה, עו”ד נוה, הוסיף וציין, בכנס, כי; “סרגל נגישות (add on) אותו יזם עו”ד איתן עמרם, דירקטור בחברה הכלכלית של לשכת עורכי הדין ויו”ר ועדת אנשים בעלי מוגבלויות בלשכת עורכי הדין, יחולק חינם לעורכי דין ולאזרחים, אך יוצע לאחרים, כמו; ארגונים, מוסדות וחברות השונות בארץ למכירה.

מדובר בתוכנה המאפשרת הנגשת כל “מסמך וורד” (Word) בהתאם לכללי הנגישות”. נושא הנגישות של בעלי מוגבלויות באינטרנט, הנו נושא חשוב מאוד מבחינה חברתית.

מימין לשמאל: סגנית יו"ר הכנסת, ח"כ נורית קורן, עו"ד איתן עמרם ועו"ד טליה דוד ועו"ד אפי נווה ראש לשכת עורכי הדין | צילום: לשכת עורכי הדין

“אני קורא לציבור עורכי הדין לעשות שימוש ב”סרגל” ולהיות הראשונים שעומדים ב-תקנות הנגישות, כראוי לכל אזרח ובוודאי לנו כציבור של נותני שירות משפטי.

את הכנס שמארגן מטעמנו עו”ד איתן עמרם המשמש יו”ר הועדה לאנשים עם מוגבלויות בלשכת עורכי הדין, כיבדו שר המדע והטכנולוגיה מר אופיר אקוניס וכן חברות הכנסת עו”ד נורית קורן, עו”ד קארין אלהרר ועו”ד מנחם מושקוביץ, סגן ראש לשכת עורכי הדין וכן נציב שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים, עו”ד ויועמ”ש של ארגונים ועוד מכובדים.

“ברצוני להודות להם ולעורכות ועורכי הדין, שהגיעו לכנס החשוב”. סיכם ראש לשכת עורכי הדין בישראל, התאגיד סטטוטורי המאגד את עורכי הדין בישראל עו”ד מר אפי נוה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן