זכרון יעקב

איציק בלה ממ ראש מועצת זכרון יעקב אני בעל יכולות ניהוליות גבוהות

מנהל שירות לקוחות בחברת עמידר וממלא מקום ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, בהעדרו, מר איציק בלה, מפשיל שרוולים ונכנס לרשימת המתמודדים על תפקיד ראש המעוצה המקומית; "בעוד כחודשיים, כולנו נלך לקלפי לבחור את המועמד הראוי ביותר לראשות המועצה. אני רואה עצמי כמועמד בעל ניסיון עשיר בעבודה ציבורית ומול משרדי הממשלה, תוך ייצוב המערכת שעברה טלטלה".
0
0

מממלא מקום ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, מר איציק בלה, הודיע היום (שני, י”ז בניסן התשע”ו), כי הוא רואה עצמו כמועמד ראוי להחליף את חבר סיעתו, ראש מועצת זכרון יעקב מר אלי אבוטבול, שהודיע בשבוע שעבר על התפטרותו מן התפקיד.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כזכור, לאחר שראש מועצת זכרון יעקב מר אלי אבוטבול, שהודיע בשבוע שעבר (ראשון, 17.04.16) על התפטרותו לאחר 13 שנים בתפקידו בעקבות הודעת המשטרה, כי היא ממליצה להעמיד אותו לדין, לאחר שהתגבשה נגדו תשתית ראייתית בחשד לאיומים כלפי איש עסקים בזכרון.

כמו וכן לטענתו בגין פרסומים שמהן חווה מר אבוטבול בשנה האחרונה “שיימינג” מכוער, רדיפה בלתי נתפסת של דמויות אנונימיות ב”רשתות החברתיות”.

מר בלה, מנהל שירות לקוחות ב’חברת עמידר’, הבהיר בהודעה מיוחדת שפרסם היום (ב) בדף ה”פייסבוק” שלו, כי הוא כממלא מקום ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, בעל יכולות ניהוליות גבוהות; “אני רואה עצמי כמועמד לניהול המועצה, כי אני בעל יכולות ניהוליות גבוהות, ניסיון עשיר בעבודה ציבורית ומול משרדי הממשלה, תוך ייצוב המערכת שעברה טלטלה”.

עוד הוסיף, בלה; “בימים אלו אני נכנס לתפקיד ראש מועצת זכרון יעקב לאחר התפטרותו הבלתי צפויה של מר אלי אבוטבול. בחודשיים הקרובים, אני מחליפו בתפקיד וזאת עד לעריכת הבחירות לראשות המועצה.

בחודשיים אלו בכוונתי להמשיך פרויקטים שהחלו ולנהל את המועצה המקומית ועובדיה המסורים לטובת תושבי המושבה תוך דגש על מתן שירות מקצועי ואיכותי לתושב”.

ממלא מקום ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, מר איציק בלה, קרא לציבור במושבה זכרון יעקב להצטרף אליו למען המושבה ועתידה; “בעוד כחודשיים, כולנו נלך לקלפי לבחור את המועמד הראוי ביותר לראשות המועצה.

אני רואה עצמי כמועמד בעל יכולות ניהוליות גבוהות, ניסיון עשיר בעבודה ציבורית ומול משרדי הממשלה, תוך ייצוב המערכת שעברה טלטלה”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן