קהילה שדרות

עמותת הלב למשרד הרווחה ולעיריית שדרות אל תשליכו לרחוב זקני שדרות

מנכ"ל ’עמותת הלב’ מר יעקב סנדלר; "בידי העמותה, הסכם חכירה על הקרקע עד שנת 2020 והיא מתכוונת להמשיך ולהחזיק בנכס, לאחר שהשקיעה מכספה מיליוני שקלים בהקמת מרכז היום ותפעולו. זאת ועוד; כל הליקויים שהועלו בביקורת של מפקח המוסד על פי דברי יו"ר העמותה, תוקנו. עד היום לא נעשתה ביקורת חוזרת".
0
0
יעקב סנדלר, מנכל ’עמותת הלב’ ברקע: קשיש
יעקב סנדלר

’עמותת הלב’ – איגוד העמותות למען הזקן בישראל ברחבי הארץ, פנתה באמצעות מנכ”ל העמותה מר יעקב סנדלר, בדרישה למשרד הרווחה ולעיריית שדרות, לבטל לאלתר את סגירת ’מרכז היום לקשיש בעיר שדרות’ ולערוך ביקורת נוספת, כדי לבדוק אם בוצעו התיקונים לכל הליקויים שנמצאו בבדיקה קודמת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מרכז היום לקשיש מנוהל ומופעל על ידי עמותת הל”ה בעיר שדרות והוא מטפל בקרוב ל-100 קשישים סיעודיים, המוצאים בו בית חם עם ארוחות ופעילות מגוונת, חברה ונחמה, וליווי סיעודי וטיפולי.

מנכ”ל העמותה מר יעקב סנדלר מי מוכר ושהיה בעברו ראש עיריית רחובות, בשנים; 1998-1993 ואף ספורטאי מצטיין בתחום הכדוריד, פנה במכתב אל המפקחת ארצית על מרכזי היום ב-משרד הרווחה, הגב’ ורד שחם, והבהיר לה, כי; “משרד הרווחה בשיתוף העירייה, החליטו על סגירת ’מרכז היום שדרות’ ללא הצגת חלופה מתאימה למטופלי מרכז היום! למרות שלא היתה כל סכנה לשלומם או מרכז היום, עקב הליקויים שהתגלו”.

הנהלת עמותת הלב – איגוד העמותות למען הזקן בישראל ברחבי הארץ, החליטה החלטה מאוד אמיצה, כי יש להמשיך ולהפעיל את מרכז היום במימון עצמי (עד היום הוציאו כ-600,000 ₪ מכספי העמותה). ובלבד שלא “להשליך” את ’זקני שדרות’ לרחוב.

דובר איגוד “הלב” מר ניסן פרידמן, מסר, כי כל באי מרכז היום שדרות ובני משפחותיהם מרוצים מאוד מהטיפול והביעו זאת בעצומה שפרסמו.

כמו כן, החליטה העמותה להגיש ערעור לבג”ץ נגד ההחלטה השרירותית. נודע, כי העתירה, עומדת להתברר כבר בחודש מאי (2.5.16) בבית המשפט.

מנכ”ל העמותה מר יעקב סנדלר, טוען, כי; “בידי העמותה, הסכם חכירה על הקרקע עד שנת 2020 והיא מתכוונת להמשיך ולהחזיק בנכס, לאחר שהשקיעה מכספה מיליוני שקלים בהקמת מרכז היום ותפעולו.

זאת ועוד; כל הליקויים שהועלו בביקורת של מפקח המוסד על פי דברי יו”ר העמותה, תוקנו. עד היום לא נעשתה ביקורת חוזרת.

אי לכך, אני מבקש לבצע ביקורת נוספת במרכז היום שדרות ובמידה וימצאו ליקויים לתת זמן לתקנם, ועד אז לאשר את פעילותו של מרכז היום בשדרות”. סיכם מנכ”ל העמותה מר סנדלר.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן