כאן בונים

עובדי אפריקה ישראל-מגורים שיפצו בתי קשישים

סמנכ"לית שיווק ומכירות אפריקה ישראל מגורים, ליאת דנינו-ישראלי; חברת "אפריקה ישראל מגורים, מי שהייתה לחלוצה ששמה את ערך הקהילה כערך מרכזי ב"שכונות הסביונים" אותן הקימה ברחבי הארץ, מקפידה ב"יום המעשים הטובים" לעשות פעולות של נתינה לזולת בתוך הקהילה בה היא פעילה, מתוך ההכרה שחברה המתברכת במעשים טובים הנעשים על ידי פרטים וקבוצות, הינה חברה שטוב ונעים לחיות בה".
0
0
הגב’ ליאת דנינו ישראלי, סמנכלית שיווק ’אפריקה ישראל - מגורים’ | צילום: שירן כרמלי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
הגב’ ליאת דנינו ישראלי, סמנכלית שיווק ’אפריקה ישראל – מגורים’ | צילום: שירן כרמלי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

עובדי ’אפריקה ישראל – מגורים’, הדהימו בעיר חדרה והיוו דוגמא מרנינה לאכפתיות ומעורבות בקהילה כערך מרכזי, כאשר אתמול (שלישי, ה’ באדר ב תשע”ו) במסגרת “יום המעשים הטובים” – יום בינלאומי המתקיים מדי שנה ומעלה את המעשים הטובים לראש סדר היום הציבורי, בישראל ובעולם.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הנהלת ועובדי אפריקה ישראל מגורים, המקימה בימים אלה את ’פרויקט סביוני נוף חדרה’ אשר בצפון שכונת בית אליעזר בעיר חדרה, הפשילו שרוולים ונרתמו לסייע בשיפוץ בתיהם של קשישים בעיר המתפתחת.

סמנכ”לית שיווק ומכירות אפריקה ישראל מגורים, הגב’ ליאת דנינו-ישראלי, לא הסתירה את שביעות רצונה והתרגשותה ואמרה; חברת “אפריקה ישראל מגורים, מי שהייתה לחלוצה ששמה את ערך הקהילה כערך מרכזי ב”שכונות הסביונים” אותן הקימה ברחבי הארץ, מקפידה ב”יום המעשים הטובים” לעשות פעולות של נתינה לזולת בתוך הקהילה בה היא פעילה, מתוך ההכרה שחברה המתברכת במעשים טובים הנעשים על ידי פרטים וקבוצות, הינה חברה שטוב ונעים לחיות בה”.

סגנית הדוברת של קבוצת אפריקה ישראל, הגב’ אורלי ריונלי-ווייטסון, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; אפריקה ישראל מגורים, חברת ייזום הנדל”ן, שינתה את פני תרבות הדיור בישראל עם יצירתן של שכונות מגורים קהילתיות תחת המותג; “סביונים”.

שכונות במתכונת של “שכונה שהיא עיר”, הכוללות שירותים קהילתיים מתקדמים ופיתוח סביבתי ענף, שטחים ציבוריים נרחבים, אוכלוסייה איכותית, פארק ומרחב בטוח למשחקי הילדים.

החברה פעילה במספר רב של אתרים בארץ וממשיכה להרחיב פעילותה על ידי איתור קרקעות חדשות והקמת שכונות מגורים נוספות.

בנוסף, אפריקה ישראל, מחזיקה בבעלות מלאה בחברת ’אפריקה 38’ המתמחה בפרויקטים מסוג תמ”א 38/2, הריסה ובניה מחדש ונכנסה לתחום הדיור להשכרה ארוכת טווח.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן