זכרון יעקב

זכרון יעקב תהיה סגורה בלילות לאבטחת היישוב מפריצות לבתי התושבים

אלי אבוטבול ראש המועצה המקומית של זכרון יעקב; חוק עזר לסגירת היישוב, נועד למנוע פריצות בשנה לבתי התושבים ולאור אי היכולת של משטרת ישראל להיאבק בתופעה הקשה שפוגעת בביטחון התושבים וברכושם החוק יפעל במהלך מאי 2016.
0
0
ראש המועצה המקומית של זכרון יעקב מר אלי אבוטבול
אלי אבוטבול

ראש המועצה המקומית של זכרון יעקב מר אלי אבוטבול, הודיע היום (שישי, י”ז באדר א’ התשע”ו), כי לאחר חודשים רבים של דיונים מול משרד הפנים, אושר הנוסח הסופי של ’חוק העזר לסגירת היישוב בלילות’ ולתכנית אבטחת היישוב מפני פריצות לבתי התושבים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר אבוטבול, כתב לתושבי זכרון יעקב בדף הפייסבוק שלו, לאור ההחלטה הסופית שבה תהיה זכרון יעקב סגורה בלילות, לאבטחת היישוב מפריצות לבתי התושבים, כי; “כזכור לכם, לפני כשנה, ערכנו ’משאל תושבים’ ואתם אלה שהחלטתם, כי נכון למושבה שלנו לאור שנים רבות של פריצות בשנה לבתי התושבים ולאור אי היכולת של משטרת ישראל להיאבק בתופעה הקשה של ההתפרצויות לבתים אשר פוגעת בביטחון התושבים וברכושם, לחוקק חוק עזר לסגירת היישוב.

ראש המועצה המקומית זכרון יעקב, הוסיף וציין, כי; “לפני יומיים, אישרנו בהנהלת המועצה המקומית זכרון יעקב, את ההחלטה ונתנו את האישור הסופי וכעת אנו מעבירים את נוסח החוק לסגירת היישוב לפרסום ב’רשומות’ למשך 60 יום כפי שקובע החוק”.

“המשמעות היא שבמהלך חודש מאי 2016, מושבתנו תהיה מאוישת, החל מהשעה 22:00 ועד השעה 5:30 במאבטחים מחברות שמירה. יערכו סיורים משטרתיים.

יותקנו כ-18 מצלמות חדשות בצירי הדרכים ובמקומות ריכוז ובילוי, כל זאת על מנת לאפשר לכולנו בעיקר לילדנו להתהלך בבטחה בלילות ביישוב, להירדם היטב בלילה ללא חשש מפריצות ולשמירת רכושנו הביתי ורכבנו”. הבהיר וסיכם ראש המועצה המקומית של זכרון יעקב מר אלי אבוטבול.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן