"עושים כאן משהו חד פעמי"

"עושים כאן משהו חד פעמי": הפקת הענק שמשחזרת את מלחמת יום הכיפורים | כתבתה של שני נחשוני, מתוך חדשות 07.10.19.

האם יש ערך בבקשת סליחה? | גיא זהר

לכבוד יום כיפור, בדק כאן 11, מה מעמדה של סליחה בפוליטיקה הישראלית? האם פוליטיקאים מתנצלים - והאם יש מי שימחל להם?
מהצד השני עם: גיא זהר - 07.10.2019.

פורום כאן נעים

"למה אתה גונב?": מלחמת החקלאים במשפחות הישראליות

שום דבר לא הכין את החקלאים בישראל לתופעת הגניבות של המטיילים, ש"עושים שוק" במטעים ובפרדסים. כתבתה של נועה ברק | כאן חדשות.

אדיר מילר במופע אלתורים

אדיר מילר במופע האלתורים בערוץ 2. קורע.

שראל הפראית- פרק 1: הנגב

מהלך של שנה שלמה בחייהם של צמחים ובעלי חיים במדבר הנגב הצחיח, המהווה יותר ממחצית שטחה של ישראל. מה סוד ההישרדות שלהם במדבר הקיצוני שזוכה רק למ"מ ספורים של גשם בשנה?

אמא ל-12 מוצאת זמן לאהבה חדשה

ילדות כואבת ובעל אלים לא הצליחו לנצח את ליאת ברששת, שמגדלת לבד את תריסר ילדיה. עכשיו, נגד כל הסיכויים היא ממציאה את עצמה מחדש עם עמוד פייסבוק מצליח והרצאות שהיא מעבירה, ואפילו מוצאת זמן לאהבה חדשה.

ערוץ 10 – שישי עם איילה חסון

תאוות בשרים | ערוץ 10 - שישי עם איילה חסון - 13.4.18.

מפעל הפיס

נשיא המדינה ציין 20 שנים להקמת 'נגישות ישראל'

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אירח ב- 28 ביולי 19', את נציגי עמותת "נגישות ישראל" לציון 20 שנה להקמתה.
במפגש הוגש לנשיא דו"ח המסכם 20 שנים של נגישות, ובמסגרתו נשאו דברים מייסד ונשיא העמותה יובל וגנר ומנכ"לית העמותה מיכל רימון.

נעים לעקוב אחרי

גינון קניין רוחני | זכויות יוצרים

פשוט ירוק, זכתה לפיצוי על שימוש במותג דשא נפוליאון

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה של חב’ פשוט ירוק, בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; "נפוליאה" או "נפוליטנה" ◄ מנכ"ל פשוט ירוק, מר גיא סער; "אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים".
מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער
גיא סער מנכ"ל "פשוט ירוק" 

לפעמים כידוע; "הדשא של השכן ירוק יותר" – כך חשו מתחריה של חברת "פשוט ירוק" הנחשבת החברה הוותיקה והגדולה בישראל ליבוא ושיווק דשא סינטטי ודק סינטטי ומתמחה בפיתוח ייצור ושיווק מוצרים ירוקים, המותאמים במיוחד לאקלים הישראלי ולצרכי השוק הישראלי, כאשר לאחר שנהיו ירוקים מקנאה, ניסו לעשות שימוש בשם המותג של הדשא "נפוליאון" במודעות ובמסרונים תוך הטעיית צרכנים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

כעת התבשרו הצרכנים המבולבלים, כי הקרב בין חברות בענף הדשא הסינתטי הגיע לסיומו, כשחברת "פשוט ירוק" זכתה לפיצוי על שימוש בשם המותג של הדשא "נפוליאון" על ידי חברה מתחרה.

בדיונים בבית המשפט נחשפו דרכים יצירתיות שבהן השתמשה המתחרה בדרך שהטעתה צרכנים. כך למשל קראה החברה לסוגי הדשא שונים בשם יצירתי; "נפוליאה" או "נפוליטנה". ב-מסרונים שיווקיים ששלחה החברה ללקוחותיה נכתב בקיצור; נפו’, לכאורה, מפאת חוסר מקום, אולם בפועל, האשימה חב’ פשוט ירוק, כי נוצרה אצל האנשים התחושה שהמבצע הוא על דשא נפוליאון היוקרתי. בנוסף השתמשה החברה המתחרה במודעות בסלוגן; "פשוט ירוק ישראלי" באופן שמזכיר את… חברת פשוט ירוק.

הפיצוי, בגובה של 30 אלף שקל, נקבע בהסכם פשרה שקיבל את אישורו של בית המשפט השלום בעיר תל אביב. מנכ"ל "פשוט ירוק", מר גיא סער, מסר, כי; "החברה, הסכימה להתפשר על פיצוי סמלי כדי לסיים את ההתדיינות המשפטית הארוכה. בשנים האחרונות, נתקלה החברה בניסיונות רבים אחרים של זיופים ונדרשה לפעול באמצעות מכתבי התראה, אולם זו פעם ראשונה שהנושא הגיע אל בית משפט. הטעית הצרכנים היא חמורה ביותר".

אנו מקפידים בדשא שאנחנו מייבאים על איכות. לצערנו לא כל היבואנים מקפידים על כך ולכן לא נוכל להסכים לניסיונות לשימוש בשמנו ונפעל במלוא החומרה נגד זייפנים. איננו מפחדים מתחרות ולא מנסים לחסום אותה.

חברת פשוט ירוק יצרה את התחרות העזה בענף כששברה בעבר את מחירי השוק, אבל כל תחרות צריכה להיעשות בצורה הוגנת ושמירה על כללי משחק". הוסיף וסיכם מנכ"ל פשוט ירוק, מר סער.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן