רפואת ילדים

דוקטור שמואל צור מונה למנהל מיון ילדים ב’וולפסון’

ד"ר שמואל צור; "התכניות לעתיד המחלקה לרפואה דחופה בילדים בוולפסון בניהולי; "תפיסת העולם אותה בעיני רואה בחדר המיון את חלון הראווה של בית החולים, כאשר מרבית הפניות לבית החולים נעשות דרכו. זהו המקום בו נפגשת הרפואה הקהילתית והפעילות החינוכית והחברתית בקהילה, עם הרפואה הציבורית".
0
0
ד"ר שמואל צור מונה למנהל המחלקה לרפואה דחופה בילדים מיון ילדים ב’וולפסון’
דוקטור שמואל צור מונה למנהל מיון ילדים ב’וולפסון’

המרכז הרפואי ע”ש אדית וולפסון, הודיע היום (ראשון, ה’ באדר א’ התשע”ו) על מינויו של מנהל המחלקה לרפואה דחופה בילדים (מיון ילדים) החדש ד”ר שמואל צור המחליף את קודמו בתפקיד – פרופ’ אילן דלאל, אשר מונה למנהל מחלקת הילדים ב’וולפסון’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ד”ר צור, יליד ישראל, נשוי ואב ל-3 בנות, בוגר שירות צבאי בחטיבת הנח”ל והוא משמש כיום כרופא במילואים של גדוד חי”ר בחטיבת החרמון. הינו בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב.

הוא התמחה ב-רפואת ילדים בבית החולים “דנה” לילדים ב’איכילוב’, וכן התמחה ב’רפואה דחופה בילדים’ בבית החולים “ספרא” לילדים, תל-השומר.

ד”ר שמואל צור, הינו בוגר קורס של ממשלת ישראל ומכון “חרוב” לאיתור וטיפול ב-ילדים נפגעי התעללות, והוא בעל ניסיון רב בטיפול בתחום.

ד”ר צור, מעריך, כי התכניות לעתיד המחלקה לרפואה דחופה בילדים ב’וולפסון’ בניהולו; “תפיסת העולם אותה בעיני רואה בחדר המיון את ’חלון הראווה’ של בית החולים, כאשר מרבית הפניות לבית החולים נעשות דרכו. זהו המקום בו נפגשת הרפואה הקהילתית והפעילות החינוכית והחברתית בקהילה, עם הרפואה הציבורית”.

ד”ר צור, מוסיף; “מחלקה לרפואה דחופה בילדים בניהולי תשים דגש על מצוינות, אנושיות, זמינות ופתיחות. הטיפול בילד הינו הוליסטי ואני רואה למול עיניי, מעבר לטיפול הרפואי, גם את צורכי המשפחה והקהילה.

אנו מושיטים יד לקהילה, הן במסגרת של מתן הרצאות לצוותי חינוך רווחה ורפואה והן באמצעות חבירה אל פעילויות חברתיות והכשרת רופאי ילדים, אשר מאוחר יותר יעבדו בקהילה”.

מנהל ’המרכז הרפואי וולפסון’, ד”ר יצחק ברלוביץ, בירך על מינוי של ד”ר צור ואמר בתגובה; “אנו שמחים לקלוט לבין שורותינו את ד”ר צור, מומחה בתחום הרפואה הדחופה בילדים, אשר יש לו מודעות רבה לרפואה חברתית, לרבות ילדים שהם נפגעי אלימות בתוך המשפחה.

אנו מצפים שקליטתו של ד”ר צור, תתרום לשירות אשר ניתן אצלנו לילדים המגיעים לבית החולים ולמשפחותיהם, מתוך תפישת עולם לפיה המטופל במרכז, ומתוך גישה קהילתית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן