אינטימי דיני משפחה וירושה

הבעל סירב לשכב עם אשתו רק אם כן תצטרף אליהם זונה, האישה דורשת גט

בימים אלה אמור בית הדין הרבני, להכריע האם מעשיו ודרישותיו של הגבר מצדיקות החלטה של חיוב בגט בכפייה על הבעל וחיובו בכתובה על סך למעלה מחצי מיליון שקלים או האם יש בכל זאת להיעתר לבקשתו לשלום בית עם אשתו.
0
0
נערת ליווי ולקוח | הבעל סירב לשכב עם אשתו, אלא אם כן תצטרף אליהם זונה, האישה דורשת גט
נערת ליווי ולקוח

מה אתן חושבות שצריכה לעשות אישה אשר בעלה מסרב לשכב איתה, אלא אם כן, תצטרף אליהם זונה? בסוגיה – פרשייה – תביעה שכזו שנחשפה באחרונה בתביעה לצורך מתן גט שהגישה האישה לבית הדין הרבני – באמצעות עו”ד עינבר לב.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לדברי עו”ד לב, העוסקת רבות בתחום האזרחי מסחרי וכן בדיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות, מאבקי ירושה ועיזבונות; “האהבה בין בני הזוג, בשנות הארבעים לחייהם למרבה הצער, דעכה עם השנים ובשלב מסוים הודיע הבעל לאישה שאין הוא מעוניין לבגוד בה, אך דורש שתצטרף אליהם צלע שלישית; נשית – וכך ירעננו את יחסיהם, אך ישמרו על הזוגיות ו-התא המשפחתי”.

לדברי האישה, היא תחילה נדהמה ונרתעה מן ההצעה המגונה, אך בשלב מסוים, מתוך חשש לאבד את בעלה, הסכימה להצעתו. לדבריה, הבעל, הביא בשתי פעמים שונות, שתי נשים צעירות ונאות, דוברות רוסית שוטפת ועברית עילגת, שהצטרפו למיטתם.

הבעל סירב לומר לאישה, היכן פגש בהן וכיצד שכנע אותן להצטרף למיטת בני הזוג.

לדברי עורכת הדין עינבר לב, העוסקת בדיני משפחה, גירושין, הופתעה האישה מאד לגלות, לאחר שחיטטה ברישום השיחות היוצאות במכשיר הנייד של הגבר, כי הוא הזמין את הבחורה שהתארחה במיטתם מ’משרד לנערות ליווי’ וכי למעשה, האישה אירחה בביתה ובמיטתה; זונה – ובכך נחשפה, לדבריה, לסכנת הידבקות במחלות מין.

לדברי עו”ד לב, האישה התעמתה עם בעלה, אך הוא הגיב באדישות, ואמר לה, כי נערות הליווי הרבה פחות מסוכנות מ-נשים תל אביביות ממוצעות; “בגלל שהן שומרות על עצמן כל הזמן…”.

 

עו”ד עינבר לב, עוסקת בתחום האזרחי, מסחרי, דיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות, מאבקי ירושה ועיזבונות | צילום: ארכיונעים | עיבוד צילום: שולי סונגו

לדברי עו”ד לב, לאחר שסודו התגלה, סירב הבעל במפגיע לקיים יחסי מין עם אשתו, והתנה את הדבר בכך שהשניים יצרפו שוב נערת ליווי, דרישה שלדברי האישה פגעה בה קשות.

לאחר שהבינה, כי המשבר בנישואיהם לא יחלוף, וכי מעתה ואילך, בעלה, יחפש את סיפוקו בשדות זרים, פנתה האישה לעורכת הדין עינבר לב, אשר הגישה בשמה תביעה ל-מתן גט אל ביה”ד הרבני באזור מגוריה, תוך שהיא מגבה את טענותיה בשלל ראיות.

האישה דורשת כעת גם באמצעות פרקליטתה עו”ד לב, להטיל עליו ’כפיית גט’ על הבעל וחיובו בכתובה על סך למעלה מחצי מיליון שקלים.

בימים אלה, אמור בית הדין הרבני, להכריע האם מעשיו ודרישותיו של הגבר מצדיקות החלטה של חיוב בגט, או האם להיעתר בכל זאת לבקשתו ל”שלום בית” עם אשתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן