מינויים במגזר הציבורי

מכון התקנים הישראלי: אילן כרמית, מונה לתפקיד מנהל אגף תעשייה

0
0

כרמית, שימש בתפקידו הקודם כמנהל פיתוח עסקי וחבר הנהלה במכון התקנים הישראלי, קודם לכן שימש כמנהל מעבדות אלקטרוניקה ומחשבים, כמנהל אגף שיווק בתעשייה וכראש מעבדת רכב במכון התקנים הישראלי ◄ מנכ”ל מכון התקנים הישראלי, אלי שטיין, ברך את אילן כרמית ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש “ניסיונו של אילן יסייע לאגף התעשייה במכון להגיע לשיאים חדשים של שירות, איכות ומצוינות”.
מכון התקנים הישראלי: אילן כרמית, מונה לתפקיד מנהל אגף תעשייה
מכון התקנים הישראלי: אילן כרמית, מונה לתפקיד מנהל אגף תעשייה

מכון התקנים הישראלי (מת”י), הודיע, אתמול (ראשון, כ”ט טבת תשע”ו), כי מר אילן כרמית מונה לתפקיד מנהל אגף תעשייה במכון התקנים הישראלי. כרמית בן 60, הוא בוגר מצטיין של הטכניון בהנדסת מכונות ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר כרמית, שימש בתפקידו הקודם כמנהל פיתוח עסקי וחבר הנהלה במכון התקנים הישראלי, קודם לכן, שימש כמנהל מעבדות אלקטרוניקה ומחשבים, כמנהל אגף שיווק בתעשייה וכראש מעבדת רכב במכון התקנים הישראלי.

כרמית, פרש מצה”ל לאחר 20 שנות שירות והשתחרר בדרגת סא”ל.

מנכ”ל מכון התקנים הישראלי, מר אלי שטיין, ברך את אילן כרמית ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש “ניסיונו של אילן יסייע לאגף התעשייה במכון להגיע לשיאים חדשים של שירות, איכות ומצוינות”.

◄ מכון התקנים הישראלי (מת”י)

מכון התקנים הישראלי הוא תאגיד ממלכתי הפועל על פי הסמכויות שמעניק לו חוק התקנים. המכון, הוקם על בסיס מכון התקנים הארצישראלי, שהוקם ב-1945 על ידי אגודת האינג’ינרים והארכיטקטים בישראל.

מטרת המכון היא תקינה והבטחת רמה נאותה של טיב המצרכים, אם בקביעת תקנים ואם בדרך אחרת, ורשאי הוא, בין השאר, לערוך מחקרים, סקרים ובדיקות של חמרים, מוצרים ומיתקנים, לאשר מפרטים וכללים טכניים ולעודד את השימוש בהם, ולקיים השגחה על ייצור מצרכים בהתאם לכללים שקבע וכן לעסוק באיסוף מידע, מיונו והפצתו.

המכון הארצישראלי נרשם כחברה בע”מ ובדק וקבע תקנים באופן עצמאי בדרכי הפעולה הסטנדרטיות, בהן ביצוע בדיקות איכות, עריכת סקרים ומחקרים ועוד. המכון הארצישראלי, הוקם כצורך להרחיב את “המעבדה לבדיקת חומרים”, שהוקמה ב-1923 אף היא על ידי ארגון הארכיטקטים ואינג’נרים (אאא”י), במטרה לבדוק את איכותם של חומרי בניין.

בשנת 1953, 30 שנה לאחר הקמת המעבדה, עוגן המכון בחוק והוכר כסמכות היחידה למתן תו תקן ישראלי.

מטרת פעילותו של המכון בתחום התקינה והכנת התקנים היא; הגנה על הצרכן מפני מוצרים פגומים, הבטחת בטיחותו ובריאותו, הקלה על הסחר הבינלאומי, שמירה על איכות הסביבה ופישוט תהליכים לשיפור התקשורת בין הספק ללקוח.

התקן הישראלי הוא מסמך המפרט דרישות טכניות החלות על מוצר, או על שירות, או על תהליך, כדי שיתאימו לייעודם. כן דן התקן בתכונות המוצר, השירות או התהליך. את הכנת התקנים מרכז אגף התקינה, המפעיל לשם כך, מאות וועדות טכניות, שבהן חברים אלפי נציגים מכל מגזרי המשק והחברה.

▼ תקנים בינלאומיים

מכון התקנים הישראלי, מייצג את ישראל בארגוני התקינה בעולם כגון: ארגון התקינה הבינלאומי (ISO) והנציבות הבינלאומית לאלקטרוטכניקה (IEC). וחובר במוסדות המנהלים ארגונים אלו. המכון מקיים קשרים עם מוסדות מקבילים לו בחו”ל והוא קשור עם עמיתיו בהסכמי הדדיים שאיתם זוכה מכון התקנים להכרה בינלאומית מקיפה. קשרים אלו מסייעים לעתים לחברות ישראליות לפתוח את הדרך לשווקים בחו”ל.

▼ בדיקות מעבדה

מכון התקנים הישראלי, מפעיל מערך של בדיקות מעבדה המספק שירותי בדיקה למוצרים ולתהליכים. מערך הבדיקות מציע ריכוז טכנולוגיות המקיף את ענפי תעשייה רבים במעבדותיו, בין היתר; בניין, חשמל, כימיה, מזון, טקסטיל, מכניקה, אלקטרוניקה, תקשוב, מכניקה והידרוליקה.

עוד על מכון התקנים הישראלי בויקיפדיה).

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן