כסף מדבר עובדים | תעסוקה | כוח אדם

ההסתדרות הכריזה היום על סכסוך עבודה עם האוצר במגזר הציבורי

יו"ר ההסתדרות ניסנקורן; "שכר העובדים בישראל נמוך מדי ובתוך כך גם שכר עובדי המגזר הציבורי. אני דורש מפקידי האוצר להפסיק את הסחבת בה הם נוקטים מצדם במהלך המשא ומתן ולהעלות את שכר עובדי המגזר הציבורי לו הם זכאים וראויים" ◄ סכסוך העבודה, יחול על מאות אלפי עובדים, ביניהם; עובדי המשרדים הממשלתיים, אזרחים עובדי צה"ל, מורים, אחיות, עובדי כוח עזר, עובדים סוציאליים, תומכי רפואה ועובדי הרשויות המקומיות.
0
0
אבי ניסנקורן, יושב ראש ההסתדרות
אבי ניסנקורן

יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, הכריז היום (רביעי, י”ג בכסלו תשע”ו) על סכסוך עבודה במגזר הציבורי, על רקע מבוי סתום אליו הגיע המשא ומתן עם האוצר לחתימת הסכם שכר חדש לעובדי המגזר. הסתדרות המורים ו-ארגון המורים, הודיעו על הצטרפותם לסכסוך ולמאבק. ציבור העובדים יפעל כמקשה אחת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

סכסוך העבודה, יחול על מאות אלפי עובדים, ביניהם; עובדי המשרדים הממשלתיים, אזרחים עובדי צה”ל, מורים, אחיות, עובדי כוח עזר, עובדים סוציאליים, תומכי רפואה ועובדי הרשויות המקומיות.

בעקבות ההכרזה על ’סכסוך עבודה במגזר הציבורי’ מפיו של יו”ר ההסתדרות מר ניסנקורן, תתאפשר להסתדרות להשבית בתוך שבועיים מיום ההכרזה להשבית המגזר הציבורי, והיא תכלול מאות אלפי עובדים, ביניהם; משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות, חברות ממשלתיות בהן “מקורות”, “חברת החשמל”, רשויות ממשלתיות בהן רשות שדות התעופה, גופים ציבוריים כמו אוניברסיטאות, האחיות בבתי החולים, הרופאים וכן המורים שייכים לארגוני עובדים אחרים.

יו”ר ההסתדרות מר ניסנקורן, טוען, כי; “שכר העובדים בישראל, נמוך מדי ובתוך כך גם שכר עובדי המגזר הציבורי. אני דורש מפקידי האוצר להפסיק את הסחבת בה הם נוקטים מצדם במהלך המשא ומתן ולהעלות את ’שכר עובדי המגזר הציבורי’ לו הם זכאים וראויים”.

בנושא הפגיעה המתכוננת ב’ביטוח הסיעודי’ ובציבור העובדים המבוטחים ב’קרנות הפנסיה’ החדשות, אמר ניסנקורן; “לא נאפשר את הצעדים החד-צדדיים והדרקוניים שמתכנן האוצר”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן