בנקים

בנק ישראל, הכריז: בדצמבר 2015 צפוי להיכנס למחזור השטר החדש ב-עריך 200 ₪

0
0

בנק ישראל, משלים את ההיערכות וקורא למפעילי המכונות האוטומטיות והמכונות לספירת שטרות, שטרם סיימו את כיול המכונות המופעלות על ידם,לפנות בהקדם לספקי המכונות לצורך כיול המכונות שברשותם וזאת כדי שהחל ממועד הפצת השטר, יהיו המכונות האוטומטיות מוכנות לקליטת השטר החדש.
בנק ישראל, הכריז: בדצמבר 2015 צפוי להיכנס למחזור השטר החדש ב-עריך 200 ₪
בנק ישראל, הכריז: בדצמבר 2015 צפוי להיכנס למחזור השטר החדש ב-עריך 200 ₪

בנק ישראל, הודיע היום (שני, י”א כסלו, תשע”ו), כי עוד השנה במהלך דצמבר 2015, הוא צפוי להכניס למחזור את השטר החדש בעריך 200 ₪, שהינו השני בסדרת השטרות החדשה (סדרה ג’ של השקל החדש). על המועד המדויק, תתפרסם הודעה בימים הקרובים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בתוך כך, מסר סגן הדובר של בנק ישראל, מר אורי ברזני לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | כי; מסגרת ההיערכות להנפקת השטר החדש נדרשים מפעילי המכונות האוטומטיות להשלים את ’כיול המכונות’ למכירת מוצרים ולספירת שטרות באמצעות תוכנה מתאימה לזיהוי שטר ה-200 ₪ מן הסדרה החדשה (סדרה ג’ של השקל החדש).

מחלקת המטבע בבנק ישראל, קוראת אל מפעילי המכונות האוטומטיות והמכונות לספירת שטרות, אשר טרם סיימו את כיול המכונות המופעלות על ידם, לפנות בהקדם ל’ספקי המכונות’ לצורך כיול המכונות שברשותם וזאת על מנת שהחל ממועד הפצת השטר, יהיו המכונות האוטומטיות מוכנות לקליטת השטר החדש.

בהמשך, מחלקת המטבע בבנק ישראל, תפרסם מידע לציבור אודות שטר ה-200 ₪ החדש וסימני הביטחון המשולבים בו.

ניתן לקבל מידע נוסף באמצעות פניה בדואר אלקטרוני לכתובת:contact_currency@boi.org.il או בטלפון; 1-800-300-018, תוך ציון שם ומספר טלפון.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן