מגדל העמק

מגדל העמק: ראש העיר ברדה, העניק תעודת הערכה ל-אורלי גולדשטיין

הצעירה אורלי גולדשטיין, תושבת מגדל העמק, מתדלקת בתחנת דלק סונול, הבחינה בשני חשודים; "פשוט לא השתלבו בנוף" לא רציתי לקחת סיכון מיותר ומסכן חיים ומיד התקשרתי אל משטרה שפעלה מהר מאוד ולכדה 2 מחבלים צעירים ובכך מנעה אסון. ראש העיר מגדל העמק מר ברדה; "הפעולה של אורלי מנעה פיגוע והצילה חיים...".
0
0

מִגְדַּל הָעֵמֶק, שנוסדה בשנת 1953, היא עיר במחוז הצפון של ישראל השוכנת בשוליים הצפוניים של עמק יזרעאל, ונחשבת עיר שקטה צומחת ומתפתחת לתפארת, אינה מורגלת ברעש תקשורתי, בעל כורחה, נרעשה שלשום (ג’), כשנס אירע בה בזכות אחראית המשמרת בתחנת סונול שבעיר אורלי גולדשטיין, שהפכה בין רגע לגיבורה מקומית לאחר שערנותה הביאה ללכידת שני מחבלים, תושבי אחד הכפרים באזור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אלי ברדה ראש העיר מגדל העמק, מעניק תעודת הערכה לתושבת העיר אורלי גולדשטיין
אלי ברדה, אורלי גולדשטיין

אתמול (רביעי), העניק לה ראש העיר מגדל העמק, מר אלי ברדה, בטקס קצר בלשכתו תעודת הערכה לתושבת העיר, הצעירה על גילוי ערנות ואזרחות טובה שמנעה פיגוע והצילה חיי אדם.

שני מחבלים שהגיעו אל מגדל העמק ביום שלישי, השבוע, בסמוך לשעה 16:00 אחר הצהריים במטרה לבצע פיגוע דקירה.

השניים הגיעו אל תחנת הדלק ביציאה הצפונית של מגדל העמק וביקשו לקנות סיגריות. ערנותה של אורלי גולדשטיין אחראית המשמרת מתחנת סונול שבעיר מגדל העמק, שחשדה בהם הביאה ללכידת שני מחבלים, תושבי אחד הכפרים באזור, שהגיעו כאמור, אל העיר השלווה במטרה לבצע פיגוע דקירה.

גולדשטיין, אשר חשה בסכנה, הזעיקה מיד את המשטרה שהגיעה למקום תוך דקות ספורות ובפעולה מהירה הצליחו ללכוד את שני המחבלים שבכליהם נמצאו שני סכינים איתם התכוונו לבצע את זממם.

ראש העיר מגדל העמק, מר אלי ברדה, שלא הסתיר את שביעות רצונו, שיבח את התושבת הצעירה גולדשטיין, את הפקח העירוני ואת מפקדי השיטור העירוני על ערנותם ופעולתם המהירה;

“כל הכבוד לתושבת העיר, שהבחינה בחשודים ודיווחה מיד למשטרה וכן לפקח העירייה ומפקדי השיטור העירוני שבפעולה מהירה לכדו את החשודים.

אין ספק, כי ערנותם ונוכחותם המוגברת של הניידות ברחבי העיר מגדל העמק, סיכלה את כוונתם לבצע פיגוע“. אתמול, יממה לאחר המקרה, זימן ראש העיר מר ברדה את הצעירה גולדשטיין אל לשכתו והעניק לה תעודת הערכה על אזרחות טובה וגילוי אומץ לב.

אורלי גולדשטיין תושבת מגדל העמק שמנעה פיגוע בעיר בזכות ערנותה | צילום: דוברות מגדל העמק | עיבוד: שולי סונגו ©
אורלי גולדשטיין, מגדל העמק

דובר עיריית מגדל העמק מר כפיר בזק, הוסיף ומסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; במהלך המפגש אמרה גולדשטיין, המתדלקת בתחנת דלק בעיר; “החשודים פשוט לא השתלבו בנוף.

לפני חודש אולי לא הייתי חושדת בהם אבל בתקופה כזאת הם פשוט נראו לי חשודים.

לא רציתי לקחת סיכון מיותר ומסכן חיים ומיד התקשרתי אל המשטרה שפעלה מהר מאוד. אני רוצה להוסיף ולומר, כי זה יכול לקרות בכל מקום ובכל עיר״.

ראש העיר ברדה; ״חשוב שהציבורי למד מהמקרה הזה עד כמה חשוב להיות ערניים ולדווח על כל אדם או חפץ חשוד במיוחד בתקופה רגישה שכזו.

הפעולה של אורלי, מנעה פיגוע והצילה חיים, זוהי פעולה אזרחית חשובה והיא ראויה לכל הערכה. מפקד המחוז הצפוני של המשטרה ואנוכי נעניק תעודות הוקרה גם ל’פקחי השיטור העירוני’ ול’שוטרי הסיור של מגדל העמק’”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן