חדשות בריאות חדשות כאן ישראל יום הכיפורים | Yom Kippur

מד”א, ביום כיפור לא נרשמו הפרעות והשלכות אבנים לעבר אמבולנסים

בחוף תל אביב, טבע תייר כבן 30, לאחר מאמצי החייאה פאראמדיקים של מד"א, קבעו את מותו ◄ 282 ילדים, בני נוער ומבוגרים נזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים ◄ שירותי הדם של מד"א סיפקו לבתי החולים בארץ למעלה מ- 60 מנות ומרכיבי דם. בארגון מד"א, קוראים לציבור לבוא ולתרום דם במהלך השבוע הקרוב ובימי חול המועד סוכות הקרב ובא.
0
0
אמבולנס של מדא
אמבולנס של מדא

חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום (מד”א) ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, העניקו במהלך יום הכיפורים (יום רביעי, י׳ בְּתִשְׁרֵי, תשע״ו) טיפול רפואי ל- 2,019 בני אדם ברחבי הארץ, מהם 1,909 נזקקו שפונו להמשך טיפול בבתי החולים. 234 בני אדם התעלפו, התייבשו וחשו חולשה בעקבות הצום, 67 מתוכם, טופלו ופונו מבתי הכנסת. 11 בני אדם ברחבי הארץ נזקקו לפעולות החייאה. 282 ילדים, בני נוער ומבוגרים נזקקו לעזרה ראשונה עקב פציעה מרכיבה על אופניים.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דובר מד”א, תת-מגן זכי הלר, מוסיף, כי בכל ימות השנה גם כמדי שנה, היו צוותי מד”א עמוסים בעבודה ב’יום הכיפורים’ ב-תאונות דרכים, שבהן מעורב כלי רכב אחד או יותר אשר אירעו באזורי ה’מגזר הערבי’ נפגעו 21 בני אדם, בהם; פצוע בינוני, 20 פצועים קל.

באירועי אלימות, ברחבי ישראל, נפצעו 16 בני אדם בהם 1 קשה, 4 בינוני ו-11 פצועים קל.

מעבר לאמור לעיל טיפלו במד”א במספר אירועים חריגים;

● אתמול (22.9) בשעה 18:27 התקבל דיווח במוקד מד”א מרחב דן על מתפלל כבן 88 אשר התמוטט בבית כנסת בעיר רמת-גן, חובשים ופאראמדיקים של מד”א, העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק פינו לבי”ח תל השומר את האיש במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.

● היום (כיפור, 23.9) בשעה 11:19, התקבל דיווח במוקד מד”א מרחב דן על גבר (תייר כבן 30), אשר טבע בחוף הים של תל אביב ונמשה מI הים לנמל יפו ע”י השיטור הימי כשהוא מחוסר הכרה, חובשים ופאראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה לאחר מאמצי החייאה פאראמדיקים של מד”א, קבעו את מותו.

“צוותי מד’’א, גם חייכו בהנאה” – הוסיף דובר מד”א, תת-מגן הלר; “צוותי מד”א אשר הוזעקו גם להעביר 140 יולדות לבתי החולים (בתוך כך, 5 יולדו ע”י צוותי מד”א בערים; עמנואל, ירושלים, אשדוד, הרצליה, בית שמש).

זאת ועוד; לשמחתנו ב-מוקדי מגן דוד אדום, לא נרשמו הפרעות לאמבולנסים של מד”א”.

 צוותי-מדא-מתפללים-בבית-הכנסת-ביום-הכיפורים-בין-קריאה-לקריאה-למוקד-העזרה-הראשונה
צוותי-מדא-מתפללים

צוותי מד”א מתפללים בבית הכנסת ביום הכיפורים בין קריאה לקריאה למוקד העזרה הראשונה

במהלך יום הכיפורים שירותי הדם של מד”א, סיפקו לבתי החולים ברחבי ארץ למעלה מ-60 מנות ומרכיבי דם. בארגון מד”א, קוראים לציבור לבוא ולתרום דם במהלך השבוע הקרוב ובימי חול המועד סוכות הקרב ובא באתרי ההתרמה המתפרסמים מדי יום באתר האינטרנט של מד”א.

בנוסף, ניתן גם לקבל פרטים על אתרי ומועדי התרמות דם ברשות הרבים ובתחנות מד”א השונות בטלפון; 1-800-400-101.

המעוניינים להזמין צוות מתרימים לקבוצות מאורגנות (מעל 25 איש) מתבקשים לפנות ל’בנק הדם’ בטלפון; 03-5300402/69.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “כבכל שנה, גם השנה נערכו כוחות מד”א לקראת יום הכיפורים בהיערכות גבוהה ובכוננות שיא על מנת להעניק לציבור את הטיפול הרפואי היעיל, המהיר והאיכותי ביותר. צוותי מד”א, פעלו במהלך יום הכיפורים ועשו כל שביכולתם למען הצלת חיים.

עם תום יום הכיפורים, נערכים צוותי מד”א להגיש סיוע רפואי גם במהלך ימי חג הסוכות שבפתח. אני מודה לכל צוותי מד”א שפעלו במהלך יום הכיפורים ומאחל, בשמי ובשם מגן דוד אדום, גמר חתימה טובה וחג שמח לכל בית ישראל”. סיכם מנכ”ל מד”א.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן