קהילה

מוצאי כיפור, הצום שלכם נגמר, אצל אלפים הרעב ממשיך כל השנה

"אנו גאים ונרגשים לתרום לעבודת הקודש של שתי העמותות הללו, ולמאות אלפי הנזקקים שלצערי נזקקים לשירותיהן, ולעמותות נוספות" - אומר גיא שנקמן, מנכ"ל חברת סי.טי.וי. מדיה ישראל בע"מ (ctv); "כחברה מובילה בתחום המדיה הדיגיטלית אנו רואים בצורך להחזיר חזרה לקהילה את החובה הנעימה ביותר המוטלת עלינו".
0
0
מסכי החוצות של חברת סי.טי.וי. מדיה ישראל | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
מסכי חוצות סי.טי.וי. מדיה ישראל

העמותה החברתית “שורשים”, המסייעת ותומכת לקשישים וגמלאים, יוצאת מהערב מוצאי יום כיפור בקמפיין ייחודי ב”השתלטות” מלאה על כל מסכי החוצות של חברת סי.טי.וי. מדיה ישראל בע”מ (ctv) ברחבי הארץ למשך שעה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הקמפיין המיוחד שנוצר ע”י מקאן אריקסון משרד הפרסום המוביל בישראל, עבור עמותת “שורשים”, נתרם ע”י סי.טי.וי. מדיה ישראל במטרה לסייע לעמותה לגייס תרומות למימון ארוחות חג לקשישים ונזקקים. במקביל, תרמה החברה גם מדיה בשווי של כ-50 אלף ₪ ל-עמותת “לתת”.

עם צאת יום כיפור, מועלה מעתה על 27 מסכי החוצות של ’חברת ctv’, בפריסה ארצית, קמפיין ייחודי המשתלט לחלוטין על המסכים למשך שעה שלמה. קריאייטיב הקמפיין, שנוצר ע”י מקאן אריקסון, עבור עמותת שורשים, אמר, כי; “הצום שלכם כבר נגמר. אצל אלפי ניצולי שואה ו-קשישים בישראל, הרעב נמשך כל השנה”.

הסרטון, קורא לצופים לתרום לעמותת שורשים באמצעות האתר הייעודי; Kipuroots שבו נכתב; “כל תרומה, צנועה ככל שתהיה, מביאה אותנו צעד נוסף אל המטרה הנכספת; להעלות חיוך על פניהם, ולהכניס לברכה “חג שמח” משמעות אמיתית עבורם…”.

בנוסף תורמת ’חב’ ctv מדיה’ בערך של 50 אלף ₪ לעמותת “לתת”, המגייסת אף היא תרומות למשפחות נזקקות. התרומה ניתנה באמצעות מדיה לפרסום של העמותה ב-27 מסכי החוצות של ctv – כ-300,000 הופעות של סרטון גיוס התרומות של העמותה, המספקות חשיפה ל-3 מיליון איש, לפי נתוני מערכת מדידת הרייטינג של Ctv.

Ctv, הינה החברה המובילה בישראל בתחום שילוט החוצות הדיגיטלי, נוהגת לתרום בקביעות מדיה לעמותות חברתיות, ביניהן גם; “עזר מציון” ו”בית לווינשטיין”.

“אנו גאים ונרגשים לתרום לעבודת הקודש של שתי העמותות הללו, ולמאות אלפי הנזקקים שלצערי נזקקים לשירותיהן, ולעמותות נוספות” – אומר גיא שנקמן, מנכ”ל חברת סי.טי.וי. מדיה ישראל בע”מ (ctv); “כחברה מובילה בתחום המדיה הדיגיטלית אנו רואים בצורך להחזיר חזרה לקהילה את החובה הנעימה ביותר המוטלת עלינו”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן