מסעודה מרכלת משה נעים

בר רפאלי, השמיים הם הגבול… אבל הפעם באמת עברת את הגבול

איך שוכחים לה את תרומתה של הליידי בר להקמת המפעל הציוני בארץ ישראל ולתפארת בניינה של המדינה המופלאה הזו, אשר יופייה נשקף מבעד לעיניה המהפנטות והכובשות שלה. איך, איך... ◄ בר, שארץ ישראל, כבר מזמן אסקופה נדרסת או במילים אחרות; סף הבית לרגליה, רצתה רק לכבוש את השמיים, כי זה מה שלימודו אותה, יא-בנתי; "השמיים הם הגבול... אבל השמיים של עירי חדרה, השתגעת?".
0
0
בר רפאלי, השמיים הם הגבול... אבל הפעם באמת עברת את הגבול | הטור של משה נעים
בר רפאלי

אין ספק. כי שר התחבורה מר ישראל כץ, שהורה אתמול (א’) לפתוח את המרחב האווירי מעל יער הכרמל (כ-4 ק”מ רבועים עד אזור עיר הולדתי; חדרה), גם בערב חתונתה של הדוגמנית בר רפאלי – בניגוד לדרישות מפיקי החתונה, חתונת בר רפאלי’ ואמר, כי; “השמים שייכים לכלל אזרחי ישראל ואין לנהוג בהעדפה באירוע זה מול אירועים אחרים”- טעה קשות בהחלטתו, ככל הנראה, כמו רבים מאזרחי המדינה שאינם מודעים בהם כב’ השר, שאינו מודע לתרומתה האישית והסודית של המלכה רפאלי בר, מאחורי קווי האויב, השקולה לפז לצה”ל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

תזכורת למי שכח מתוך ויקיפדיה; עם התקרב מועד גיוסה ל-צה”ל, ביקשה רפאלי, לדחות את גיוסה ב-30 יום מסיבות של בריאות,‏ אך משלא נענתה בקשתה, נישאה כמה ימים לפני תאריך גיוסה בנישואים פיקטיביים למר ארי ויינשטיין, ידיד של הוריה, שהיה מבוגר ממנה ב-23 שנים והתגורר אז עם ידועה בציבור.

הנישואים, איך לא, הובילו את רפאלי לקבלת פטור מגיוס לצבא הגנה לישראל, אחריו התגרשה מיידית. אאחל לה בהזדמנות זו הפעם נישואין מוצלחים יותר וארוכים.

זאת ועוד; איך שוכחים לה את תרומתה של הליידי בר להקמת המפעל הציוני בארץ ישראל ולתפארת בניינה של המדינה המופלאה הזו, אשר יופייה נשקף מבעד לעיניה המהפנטות והכובשות שלה. איך, איך…

בר, בעלת מוניטין בינלאומי, הפעילה גם כמנחת טלוויזיה ולעיתים גם מראיינת כמו עיתונאית, בעברית רהוטה ועשירה באוצר מילותיה שהן כפנינים בעיני הצופים המרותקים לשמלתה המנצנצת למרחקים ב’גמר האקס פקטור’, שבא לידי ביטוי ווקאלי השגור בפיה; “מהמם… מהמם… מהמם…” (כנסו, כנסו להקלטות של “אקס פקטור”).

האישה בר, כיום אשת עסקים ושחקנית והעיקר דוגמנית, שכבר במלאת לה רק 8 חודשים, הייתה קולב כשהופיעה בפרסומת, ולאורך כל ילדותה העשירה השתתפה בפרסומות שונות, והופיעה בתפקידים קטנים ושונים בסרטים, סרטי טלוויזיה וקלטות.

משה נעים
משה נעים

הליידי בר, שארץ ישראל, כבר מזמן ’אסקופה נדרסת’ או במילים אחרות; סף הבית לרגליה, רצתה רק לכבוש את השמיים, כי זה מה שלימודו אותה, יא-בנתי; “השמיים הם הגבול… אבל השמיים של עירי חדרה, השתגעת?”.

הדוגמנית בר, סיימה את לימודיה בתיכון הדרים בעיר הוד השרון, כשבמקביל ללימודיה, שזה היה בשבילה; Piece of” Cake – פיס אוף קייק” עסקה בקריירת דוגמנות. איזה חינוך, יופי טופי. מדהים, מהמם, לא.

עם ההודעה על סגירתו של המרחב האווירי, נפתח ברשת האינטרנט, המרחב לבדיחות במלוא עוצמתו ואני בניגוד לרצוני זרמתי איתו ממרומי גילי, אולי להפיג את המתח הנוקר הזה 24 שעות לפני יום הדין.

בר רפאלי, עם השמלה שגנבה את ההצגה בגמר אקס פקטור ועוררה סערה | צילום מסך, רשת ערוץ 2 | עיבוד: שולי סונגו ©
רפאלי עם השמלה שגנבה את ההצגה

בר רפאלי, עם השמלה שגנבה את ההצגה בגמר אקס פקטור ועוררה סערה | צילום מסך, רשת ערוץ 2 | עיבוד: שולי סונגו ©

כיאה לבית המלוכה שלא קיים כלל, אלא רק במוחם של שטוחי הראש וערפדי הרכילות שהיא כסם החיים להם, האירוע, יתפרש על סוף שבוע שלם, שפתיחתו ב-24 בספטמבר יום חמישי, עד ה-26.9 שבת). כבר אמרנו, מהמם…

צפירת הרגעה; אמש, קבעה סופית ועדת הפנים בארץ גוץ-סטוץ, כי יום החתונה של בר רפאלי, עובדים כרגיל וכי לא יהיה זה יום שבתון. אוי לא…

אז אחרי שנרגענו, נבהיר, כי קודם כל את לא נסיכה וגם לא מלכה. ובכל זאת, ערב כיפור זה, את כן מלכה! אבל רק של עדי עזרא בעלך לעתיד ו-תו לא. נא היכנסי והכניסי את יועצי התקשורת ועדת היחצנים שלך לפרופורציות.

מזל טוב, כנראה שנתראה בע”ה בעוד 9 חודשים במה שיכונה; “הברית של המדינה” ו-גמר חתימה טובה לך ולכל ב”ב ולכל בית ישראל.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן