מאזני הצדק

בתי המשפט, צפירת הרגעה: לא יושבתו ביום ראשון הקרוב הרפורמה תוקפא

ההחלטה על ביטול השביתה, נפלה לאור ההסכמה שהושגה בין משרד האוצר וההסתדרות, בחסות בית הדין הארצי לעבודה, וזאת לאחר שהנהלת בתי המשפט, ניאותה לדחות את השביתה ולהיכנס למשא ומתן.
0
0
כבוד השופט יגאל פליטמן, בית הדין הארצי לעבודה | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
כבוד השופט יגאל פליטמן

צפירת הרגעה; עובדי בתי המשפט ברחבי הארץ, ביטלו / דחו את השביתה הבלתי מוגבלת שתכננו ליום ראשון הבא (6.9.2015) לאור כך, קבע כבוד השופט יגאל פליטמן, כי הצדדים ייכנסו למשא ומתן מיידי – כך הודיעה היום (שישי, י”ט באלול תשע”ה), מערכת בתי המשפט דוברות והסברה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ההחלטה על ביטול השביתה, נפלה לאור ההסכמה שהושגה בין משרד האוצר וההסתדרות, בחסות בית הדין הארצי לעבודה, וזאת לאחר שהנהלת בתי המשפט, ניאותה לדחות את השביתה ולהיכנס למשא ומתן.

ביוני, השנה, אישרה ההסתדרות, הכרזה על “סכסוך עבודה” בקרב עובדי הנהלת בתי המשפט; מזכירות, פקידי עזר, קלדניות, מנהלים, ובעלי תפקידים אחרים נוספים לאחר שהרפורמה הכוללת המתוכננת במערכת המשפט, הייתה לצנינים וחד-צדדית בעיניהם ולכן, דרשו לקיים משא ומתן בנוגע לרפורמה וסעיפיה שישפיע על תנאי העסקתם וזאת טרם ביצועה.

קודם לכן, הודיעה אילת פילו, עו״ד ראש מערך דוברות והסברה מערכת בתי המשפט הרשות השופטת בישראל, בהודעה לעיתונות, כי מערכת בתי המשפט מצרה על קיום השביתה ותעניק את השירות הטוב ביותר בנסיבות הקיימות.

במסגרת היערכות בתי המשפט חרף ההתראה הקצרה, הדיונים הקבועים, צפויים להתקיים, אולם יתכנו שיבושים שאין ביכולתנו לצפותם מראש וכי ניתן להתעדכן באמצעות אתר הרשות השופטת.

הנהלת בתי המשפט היא רשות ציבורית, המופקדת על הניהול והארגון המנהליים של עבודת בתי המשפט. תחום פעולתה מתייחס לבית המשפט העליון, בתי המשפט המחוזיים, בתי משפט השלום ובתי הדין לעבודה.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן