עובדים | תעסוקה | כוח אדם

פורטל ’יד2’ רכש את ’פורטל דרושים’ שמייסדיו יועסקו אצל הרוכשים

מנכ"ל קבוצת יד2 מר יבין גיל מור; "בכוונתנו להיות לוח הדרושים המוביל והגדול בישראל" ◄ מייסדי"פורטל דרושים", יאיר כהן ומר דרור אפשטיין; "אנחנו שמחים וגאים להצטרף למותג מוביל כמו ’יד2’ – כגוף דרושים מוביל ואיכותי...".
0
0
יבין גיל מור מנכל 'יד2'
יבין גיל מור

קבוצת יד2 (yad2), הודיעה היום (יום חמישי, י״ט בֶּאֱלוּל, תשע״ה), כי היא ממשיכה להתרחב ורוכשת 70% מ”פורטל דרושים” (Drushim), אחד מלוחות הדרושים המובילים בישראל.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יד2, מחזיקה כיום את אתר הדרושים “יד2 דרושים”, והיא מתכוונת למזג בין שני הגופים תוך סינרגיה של תוכן וטכנולוגיה. היזמים, מייסדי פורטל דרושים, מר יאיר כהן ומר דרור אפשטיין, ימשיכו להוביל את החברה הממוזגת ביחד עם מנכ”ל יד2 דרושים מר תומר מינץ.

פורטל דרושים, הוקם בשנת 2006 והינו היום מאתרי הדרושים המובילים. בכל חודש גולשים בו יותר מ- 1.5 מיליון מחפשי עבודה ומוצגים בו מעל לעשרת אלפים משרות.

אתר יד2 אשר הוקם בשנת 2005 ומאז צמח במאות אחוזים, הוא הלוח המוביל בישראל. עם כ- 600,000 ביקורים ביום. בכל יום מתפרסמות בו כ-10,000 מודעות חדשות.

אתר יד2 נרכש במאי 2014, על ידי התאגיד הגרמני אקסל שפרינגר ומאז שם לו למטרה להמשיך, לצמוח ולהתרחב – באמצעות פיתוחים ופעילויות פנימיות ובאמצעות רכישות של גופים נוספים.

מנכ”ל “יד2” מר יבין גיל מור, אמר, כי; “אנחנו שמחים על רכישה של אחד מלוחות הדרושים המובילים בישראל. “פורטל דרושים”, הינו לוח איכותי ומקצועי אשר מוביל את השוק בישראל במספר רב של סגמנטים. אתר יד2, שם לו ליעד להיות הגוף המוביל בישראל בתחום הלוחו

היום אתר יד2, מוביל את תחומי הנדל”ן, הרכב ומוצרי יד שנייה באמצעות המיזוג של שני הגופים, בכוונתנו להיות גם לוח הדרושים המוביל והגדול בישראל. זאת תוך המשך המיקוד באסטרטגיה ארוכת הטווח של יד2 – התמקדות בשירות חינמי לגולשים ויצירת ערך מיטבי למעסיקים” – סיכם מנכ”ל קבוצת יד2 מר גיל מור.

דרור ו-יאיר, מייסדי “פורטל דרושים”; “אנחנו שמחים וגאים להצטרף למותג מוביל כמו ’יד2’ – כגוף דרושים מוביל ואיכותי. אנחנו מאמינים בסינרגיה שהמהלך הזה ייצור, ובטוחים, כי בטווח הקצר ’יד2’ תדע להוביל את פעילות הדרושים שלה להיות חלק מרכזי ב’שוק הדרושים’ בישראל, הן בראיית המעסיקים והן מול מחפשי העבודה”.

במקביל למהלך זה, אתר יד2, השיק לאחרונה את אפליקציית ג’ובים – אפליקציית מובייל לחיפוש עבודה מבוסס מיקום וללא צורך בקורות חיים המיועד בעיקר למקצועות הצווארון הכחול – בתחום המסעדנות, מכירות, אבטחה ועוד.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן