צער בעלי חיים

יקיר אגודות צער בעלי חיים, השר אריאל, הפתיע ב’משחטת עוף טוב’

השר אריאל, ציין, כי בעיניים לא מקצועיות שלו יש עדיין מה לשפר אך ניכר שבמקום יש תשומת לב לטובת צע"ח... זהו אינו הביקור האחרון וכי אמשיך ואבצע ביקורות במשחטות ובתי מטבחיים ◄ ושוב האיש הזה, האינטליגנטי והחרוץ הזה, הנוהג פשוטות ובצניעות; שר החקלאות ופיתוח הכפר ח"כ אורי אריאל, ראוי להיות יקיר אגדות צער בעלי חיים.
0
0
שר החקלאות ופיתוח הכפר ח"כ אורי אריאל, יקיר אגודות צער בעלי חיים ברקע: אפרוחים
שר החקלאות אורי אריאל

השר אורי אריאל, ממשיך במעקב צמוד ואכיפת חוק צער בעלי חיים. לאחר ביקורת הפתע שקיים ב’משחטת זוגלובק’ לפני כחודש קיים הבוקר היום (חמישי | ה’ אלול התשע”ה) עם בכירי משרדו דגנית בן דב, הממונה על חוק צער בעלי חיים, וסרחיו דולב, המפקח על מוצרים מן החי, ביקורת פתע במשחטת עוף טוב באזור התעשייה בבית שאן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

עוזרת דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגב’ איכראם חוג’יראת, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “יש לציין, כי במקום לא נכחה הנהלת המפעל, ואת פני השר אריאל וגורמי המקצוע קיבל הרופא הווטרינרי במקום”.

השר אריאל, בחן את משטח הפריקה של העופות, ותנאי החזקתם וכן בחן את פעילות ה-שוחטים והפועלים ב-פס השחיטה.

השר אריאל, ציין, כי, בעיניים לא מקצועיות שלו יש עדיין מה לשפר אך ניכר שבמקום יש תשומת לב לטובת צער בעלי החיים.

השר אורי אריאל, הדגיש והוסיף בדבריו, כי, זהו אינו הביקור האחרון וכי ימשיך ויבצע ביקורות ב-משחטות ו-בתי מטבחיים על מנת לבחון את כיצד נאכוף חוק צער בעלי חיים בצורה הטובה ביותר.

להלן קישור המתעד את הביקורת.

אורי אריאל, ראוי להיות ’יקיר אגודות צער בעלי חיים’

אורי יהודה אריאל הוא שר החקלאות וחבר הכנסת מטעם סיעת “הבית היהודי”, אך מבחינת כותב שורות אלו הוא בעיקר אישיות ערכית מן המעלה הראשונה, שמעטים מהשרים לחקלאות לפניו, אם בכלל, עשו כמותו.

ה”בולדוזר” האנושי הזה, מוותר על הלשכה המרווחת עם כורסא ושולחן מנהלים והעיקר בימים חמים אלו, כמו היום (חמישי | ה’ אלול התשע”ה) על מיזוג אוויר, הכל במטרה לדעת האם למשל ב’משחטת עוף טוב’ שב-עמק בית שאן, המאווררים עובדים כראוי מול ה-אפרוחים וה-עופות, רגע לפני הוצאתם להורג (שחיטה).

ביקורת פתע שערך כב’ השר אריאל, אינה מפתיעה אותנו והוא גם אינו מפתיע אותנו כאיש מוערך וראוי. הוא היה שר שיכון/בינוי, יוצא מן הכלל אשר כהונתו נִקְטַעה בְּאִבּה בגלל הקדמת הבחירות לכנסת ה-20.

אריאל, צוין לשבח כבר בכנסת ה-16 וה-17, כאחד מחברי הכנסת החרוצים במושב הכנסת בחצי הראשון של שנת 2003 ואף אחד מבין 8 חברי כנסת שהשתתפו בכל הישיבות וההצבעות‏‏‏.

שר החקלאות ופיתוח הכפר ח”כ אורי אריאל, פעל מיד עם כניסתו לתפקיד וביוני השנה למספר השלמות ותיקונים ב’חוק צער בעלי חיים’ כך למשל, אמר בהתייחסו לחוק, כי; ״מקרי התעללות בבעלי חיים, לצערי, גוברים בחודשים האחרונים, והם ראויים לטיפול ביד קשה ובענישה משמעותית”.

חידוש נוסף ב”חוק צער בעלי חיים”, קבע עונש חמור של מאסר בפועל עד 4 שנים למי שהתעלל, במעשה או במחדל, בבעל חיים בכוונה תוך גרימת סבל חמור.

“הצעת החוק, מגלמת שינויים מתבקשים בחוק, שיאפשרו להגביר את האכיפה והענישה ולמנוע התעללות בבעלי החיים” קבע השר.

ושוב האיש הזה, האינטליגנטי והחרוץ הזה, הנוהג פשוטות ובצניעות; שר החקלאות ופיתוח הכפר ח”כ אורי אריאל, ראוי להיות ’יקיר אגודות צער בעלי חיים’.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן