דיני משפחה וירושה

האישה נהגה לסטור לבעלה התובע גט, לפטור אותו מתשלום מזונותיה ולנשלה מכתובתה

0
0

על פי כתב התביעה, התנהגות האישה החריפה מיום ליום – ואף הידרדרה ל’אלימות’. בכמה וכמה הזדמנויות היא כינתה את הגבר בכינויים משפילים, לעתים בנוכחות משפחתו וחבריו ואף היכתה אותו ◄ האישה, נאלצת עתה להתמודד עם ההקלטות החשאיות בבית הדין הרבני בעיר תל אביב.
האישה נהגה לסטור לבעלה התובע גט, לפטור אותו מתשלום מזונותיה ולנשלה מכתובתה
האישה נהגה לסטור לבעלה התובע גט, לפטור אותו מתשלום מזונותיה ולנשלה מכתובתה

בבית הדין הרבני האזורי בתל אביב, נחשף בימים אלו מאבק גירושין, מכוער ואלים אבל שונה במיוחד. הפעם מדובר בגבר, שלא הצליח לשכנע את אשתו לפנות ל’הליך שלום בית’ ול’ייעוץ זוגי’ וטוען, כי הפך קורבן למעשי אלימות מצדה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

לטענת הבעל, במהלך ויכוחים שגרתיים ומצוין, כי היו רבים כאלה, נהגה אשתו להתקרב אליו בפתאומיות ולסטור לו בעוצמה, תוך שהוא נותר קפוא במקומו. זאת ועוד; במהלך מסכת ההתעללות מצדה מאשים הבעל המוכה, נהגה האישה גם לכבות לו את המחשב במהלך עבודתו, וכך איבד מידע חשוב ונגרם לו נזק רב.

בצר לו, פנה הבעל אל עו”ד אלינור ליבוביץ’ העוסקת רבות בדיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות, מאבקי ירושה ועיזבונות ולאחר ששטח בפניה את מסכת התעללות מצד אשתו, ייעצה לבעל, עו”ד ליבוביץ’, המייצגת אותו בתביעתו הנדונה בביה”ד הרבני האזורי בת”א, כי יקליט את אשתו, הבעל נהג כך ומן ההקלטות, עולה, כי היא מתנצלת על התנהגותה האלימה – ובכך, למעשה, מודה בהן.

אי לכך ובהתאם לזאת – צורפו ההקלטות לתביעת הגירושין שהגישה עו”ד ליבוביץ’ בשם הבעל. אשר בכתב התביעה, מגולל את סיפורו וממנו ניתן להבין, כי חיי הנישואין של בני הזוג, תושבי מרכז הארץ, עלו על שרטון.

לדברי הגבר, מעצב גרפי במקצועו, הוא עשה כל שביכולתו, כדי לשקם את מערכת היחסים, אולם האישה, סירבה בתוקף להצעותיו ל”שלום בית” ול”ייעוץ זוגי”, והתעקשה לפרק את התא המשפחתי.

על פי כתב התביעה, התנהגות האישה החריפה מיום ליום – ואף הידרדרה ל’אלימות’. בכמה וכמה הזדמנויות היא כינתה את הגבר בכינויים משפילים, לעתים בנוכחות משפחתו וחבריו, ואף היכתה אותו.

עו”ד אלינור ליבוביץ’, המייצגת את הגבר, מעריכה, כי גילויי האלימות וכיבוי המחשב, נועדו לגרום לגבר “להשיב לה באותה מטבע” וכך היא תצליח להרחיקו מביתם המשותף.

אלא שהבעל לא נפל בפח, ובעצת עו”ד ליבוביץ’, ביקש מהאישה הסברים על הסטירות שספג ממנה – תוך שהוא מקליט אותה בחשאי. האישה, אמנם לא סיפקה הסברים מניחים את הדעת, אולם תועדה מתנצלת על הסטירות ובכך למעשה, הודתה, במעשיה האלימים.

ההקלטות הללו, צורפו ל’תביעת הגירושין’ שהגישה עו”ד ליבוביץ’ בשמו של הבעל-גבר. בנוסף לגט, תובע הגבר לנשל את האישה מהכתוּבה ולפטור אותו מתשלום מזונותיה, בשל התנהגותה. התביעה, נדונה בימים אלו בבית הדין הרבני האזורי בעיר תל אביב.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן