בנקים

בנק ישראל, נערך להשקת השטר החדש בעריך 200 ₪, השני בסדרת השטרות החדשה

0
0

דוגמאות ראשונות של השטרות ליצרנים, ספקים ומפעילים של מכונות ממכר, ספירה ומיון הנדרשים ל’כייל’ את המכונות שברשותם לקליטת השטר החדש בעריך 200 ₪ ◄ בסמוך ובטרם כניסתו למחזור של שטר ה-200 ₪ החדש, יפרסם הבנק את עיצובו הסופי והמפורט של השטר, וכן מידע הסברתי מקיף אודות סימני הביטחון המשולבים בו.
בנק ישראל, נערך להשקת השטר החדש בעריך 200 ₪, השני בסדרת השטרות החדשה
בנק ישראל, נערך להשקת השטר החדש בעריך 200 ₪, השני בסדרת השטרות החדשה

כחול זה הכסף החדש; בנק ישראל, הודיע היום (חמישי, א’ בתמוז התשע”ה), כי החל בהיערכות מקדימה לקראת השקת השטר החדש בעריך 200 ₪, השני בסדרת השטרות החדשה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מחלקת ’דוברות והסברה כלכלית של בנק ישראל’ בראשות הגב’ ריקי אחדות, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי לקראת כניסתו למחזור של השטר החדש בעריך 200 ₪, השני בסדרת השטרות החדשה, העביר בנק ישראל, דוגמאות ראשונות של השטרות ליצרנים, ספקים ומפעילים של מכונות ממכר, ספירה ומיון הנדרשים ל’כייל’ את המכונות שברשותם לקליטת השטר החדש בעריך 200 ₪.

מבנק ישראל, נמסר עוד, כי צעד זה, הינו חלק מתהליך מתמשך שמטרתו לאפשר לגורמים אלו להיערך מבעוד מועד מבחינה טכנית ותפעולית לכניסת סדרת השטרות החדשה למחזור.

דוגמאות השטרות, נמסרו, כדי לאפשר את כיול המכונות, כפי שגם נעשה לקראת הכנסתו למחזור של השטר החדש ב’עריך 50 ₪’ בחודש ספטמבר 2014.

<!–TableDetailsOfTheNewNIS200Banknote_18-02-15_01.htm–>

מדוברות והסברה כלכלית של בנק ישראל, נמסר, כי בסמוך ובטרם כניסתו למחזור של שטר ה-200 ₪ החדש, יפרסם הבנק את עיצובו הסופי והמפורט של השטר, וכן מידע הסברתי מקיף אודות סימני הביטחון המשולבים בו.

יצוין, כי השטרות הקיימים, ימשיכו לשמש כ’הילך חוקי’ במשך מספר שנים ולציבור, יינתן פרק זמן של מספר שנים במהלכו תתאפשר החלפת השטרות הקיימים בשטרות החדשים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן